Gå til innhold

prevensjonsmiddel og sexlyst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Marres

Mange jenter klager over redusert sexlyst ved bruk av ppiller. Er også en av de hypigste bivirkningene. Jeg heller trodde ikke jeg fikk noe redusert sexlyst av ppiller, og bare sukket og tenkte "synd for dem" når jeg hørte om jenter som klaget på dette.

Etter å ha gått på pillen i 8 år byttet jeg for noen mnd siden til spiral. Og, herregud hvor jeg merker forskjell!!! SOm sagt, ingen problemer med lysten før, men nå snakker vi lyst, altså:) Har lyst på hele tiden. Det eneste jeg merka før var at ingen kunne si at jeg IKKE hadde lyst, men alt varierte jo. Nå er det bare sexsexsex hele tiden. Og ettersom de andre bivirkningen av pillen har gradvis forsvunnet (hovedprsak til at jeg sluttet) regner jeg med at denne lysten også har sitt utspring av pillen. Uansett, den som kanskje er mest glad for at jeg sluttet på pillen er sambo ;)

Annonse

Gjest Violsa

Mange jenter klager over redusert sexlyst ved bruk av ppiller. Er også en av de hypigste bivirkningene. Jeg heller trodde ikke jeg fikk noe redusert sexlyst av ppiller, og bare sukket og tenkte "synd for dem" når jeg hørte om jenter som klaget på dette.

Etter å ha gått på pillen i 8 år byttet jeg for noen mnd siden til spiral. Og, herregud hvor jeg merker forskjell!!! SOm sagt, ingen problemer med lysten før, men nå snakker vi lyst, altså:) Har lyst på hele tiden. Det eneste jeg merka før var at ingen kunne si at jeg IKKE hadde lyst, men alt varierte jo. Nå er det bare sexsexsex hele tiden. Og ettersom de andre bivirkningen av pillen har gradvis forsvunnet (hovedprsak til at jeg sluttet) regner jeg med at denne lysten også har sitt utspring av pillen. Uansett, den som kanskje er mest glad for at jeg sluttet på pillen er sambo ;)

gjør det vondt og sette inn spiral..hørers ikke godt ut og ha noe jerndings oppi der.

Gjest Marres

gjør det vondt og sette inn spiral..hørers ikke godt ut og ha noe jerndings oppi der.

Det er veldig individuelt; noen merker kun et lite stikk, andre besvimer og greier. For meg endte det med det siste...lå hos legen i 3 timer etterpå, kastet opp og full pakke. Hehe....ingen som hadde fortalt meg at det kunne gjøre vondt. Men har visst litt å si at jeg ikke hadde født enda; liten livmor som enda ikke hadde blitt "tøyd og bøyd". Men andre som jeg har pratet med som heller ikke har barn merket ingenting. Kommer litt an på tror jeg, men har visst ingenting med smerteterskel å gjøre men om noen spesielle nerves treffes ved innsetting.

Gjorde litt vondt i noen timer, men angrer ikke den dag i dag. Kjenner ingenting og alle bivirkninger fra pillen er borte. Så et nytt og bedre liv er startet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...