Gjest Labandama Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Har du det? Som hva da? Noe særegent kanskje, som ingen annen kan tilby damene? *venter i spenning* 0 Siter
Snoooopy Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Har du det? Som hva da? Noe særegent kanskje, som ingen annen kan tilby damene? *venter i spenning* Jeg har det. Jeg er ikke som alle andre. Jeg er spesiell. =) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Jeg har det. Jeg er ikke som alle andre. Jeg er spesiell. =) Hva, hvordan og når er du så spesiell da? 0 Siter
Snoooopy Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Hva, hvordan og når er du så spesiell da? Det er selvsagt bare jeg som syns dette. Men ingen har enerett på sannheten, selv om de er i flertall =) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Det er selvsagt bare jeg som syns dette. Men ingen har enerett på sannheten, selv om de er i flertall =) Har du en slik dag, da du bare føler deg helt "Konge"? Slike dager/uker har jeg også. Da kan bare Madonna gå hjem å legge seg. Men, lykken er aldri langvarig, hos meg. Men turbo`n går på høygir, de dagene jeg har det slik. I såfall har du det hærlig. Nyt det! 0 Siter
Piraye Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Jaha? Shoot! Jeg er nysingel så nå er jeg spent! 0 Siter
Snoooopy Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 Jaha? Shoot! Jeg er nysingel så nå er jeg spent! Åffer det? Har du noe å tilby meg, kanskje? 0 Siter
Piraye Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Åffer det? Har du noe å tilby meg, kanskje? Åh ja! Du skulle bare visst! Men nå var det nå du som reklamerte! Så nå jeg er interessert i mer info om varen! :-D 0 Siter
Snoooopy Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 Åh ja! Du skulle bare visst! Men nå var det nå du som reklamerte! Så nå jeg er interessert i mer info om varen! :-D Var ikke akkurat reklame. Hørte på no jææævli kul musikk, og ble så revet med haha 0 Siter
Piraye Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Var ikke akkurat reklame. Hørte på no jææævli kul musikk, og ble så revet med haha AAh! Tease! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.