Gå til innhold

England, England..

Anbefalte innlegg

Gjest staedtler
Skrevet

Er det virkelig mulig å legge så JÆVLIG dårlige straffer?!?! Jeg skjøt bedre som miniputt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så var det på hue å rævva ut med England ;)

Gjest Violsa
Skrevet

Så var det på hue å rævva ut med England ;)

ja og brasil vinner vm for ørtende gang..

morsomt

Skrevet

Skyte? Straffer?

Er det krig?

Henrettelse ved skyting er noe nytt i Storbritannia.

Gjest ChiengMai
Skrevet

morsomt

I så fall er det akkurat som det skal være! :-)

Heia Brasil!!!!!!

Gjest staedtler
Skrevet

Skyte? Straffer?

Er det krig?

Henrettelse ved skyting er noe nytt i Storbritannia.

Jada, jada... Ikke alle er interessert i fotball, og takk for det. Men historisk sett har du rett i din påstand, britene har brukt mer "sofistikerte" avrettelsesmåter.

Skrevet

I så fall er det akkurat som det skal være! :-)

Heia Brasil!!!!!!

Jepp :)

mariaflyfly
Skrevet

Goddamnit, jeg fatter ikke at det er mulig! Verre straffer har jeg ikke sett siden Fatters bedriftsfotball!

Men de kjempa som løver i dag, det skal de ha for! Men de burde avgjort lenge, lenge før ekstraomgangene. Og kløna Rooney kommer garantert til å få gjennomgå i britiske medier...

Gjest printa
Skrevet

morsomt

Deilig!. Frankrike fortjener å vinne. Nå tror jeg på Portugal eller Frankrike.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Utrolig.

Og det er alltid stjernene som driter seg ut. Hver jævla gang. Lampard, Gerrard, Rooney (riktignok ikke på straffe ...).

De fortjente å ryke.

Det gjorde Brasil også. Med verdens beste spillere burde det faen meg gå an å spille fotball.

Skrevet

Ingen overraskelse at England forsvant - og tror det blir en stund til neste gang de kommer til et sluttspill.

De har hatt flaks som kom så langt som til kvartfinale.

Gjest staedtler
Skrevet

Ingen overraskelse at England forsvant - og tror det blir en stund til neste gang de kommer til et sluttspill.

De har hatt flaks som kom så langt som til kvartfinale.

"Ingen overraskelse at England forsvant - og tror det blir en stund til neste gang de kommer til et sluttspill."

Enig i det første, men så heier jeg også på Norge i ishockey. Ville ikke blitt overraska om de ikke hadde klart å holde plassen i A-VM...

Deler ikke din neste antagelse.

Skrevet

"Ingen overraskelse at England forsvant - og tror det blir en stund til neste gang de kommer til et sluttspill."

Enig i det første, men så heier jeg også på Norge i ishockey. Ville ikke blitt overraska om de ikke hadde klart å holde plassen i A-VM...

Deler ikke din neste antagelse.

Min antagelse bygger hovedsaklig på at England har store rekrutteringsproblemer til landslaget.

Menmen, tiden får vise om England greier å karre seg til neste sluttspill og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...