Gjest staedtler Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Er det virkelig mulig å legge så JÆVLIG dårlige straffer?!?! Jeg skjøt bedre som miniputt... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Så var det på hue å rævva ut med England 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Så var det på hue å rævva ut med England ja og brasil vinner vm for ørtende gang.. morsomt 0 Siter
keinstein Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Skyte? Straffer? Er det krig? Henrettelse ved skyting er noe nytt i Storbritannia. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 ja og brasil vinner vm for ørtende gang.. morsomt I så fall er det akkurat som det skal være! :-) Heia Brasil!!!!!! 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Skyte? Straffer? Er det krig? Henrettelse ved skyting er noe nytt i Storbritannia. Jada, jada... Ikke alle er interessert i fotball, og takk for det. Men historisk sett har du rett i din påstand, britene har brukt mer "sofistikerte" avrettelsesmåter. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 I så fall er det akkurat som det skal være! :-) Heia Brasil!!!!!! Jepp 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Goddamnit, jeg fatter ikke at det er mulig! Verre straffer har jeg ikke sett siden Fatters bedriftsfotball! Men de kjempa som løver i dag, det skal de ha for! Men de burde avgjort lenge, lenge før ekstraomgangene. Og kløna Rooney kommer garantert til å få gjennomgå i britiske medier... 0 Siter
Gjest printa Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 ja og brasil vinner vm for ørtende gang.. morsomt Deilig!. Frankrike fortjener å vinne. Nå tror jeg på Portugal eller Frankrike. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Utrolig. Og det er alltid stjernene som driter seg ut. Hver jævla gang. Lampard, Gerrard, Rooney (riktignok ikke på straffe ...). De fortjente å ryke. Det gjorde Brasil også. Med verdens beste spillere burde det faen meg gå an å spille fotball. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Ingen overraskelse at England forsvant - og tror det blir en stund til neste gang de kommer til et sluttspill. De har hatt flaks som kom så langt som til kvartfinale. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Ingen overraskelse at England forsvant - og tror det blir en stund til neste gang de kommer til et sluttspill. De har hatt flaks som kom så langt som til kvartfinale. "Ingen overraskelse at England forsvant - og tror det blir en stund til neste gang de kommer til et sluttspill." Enig i det første, men så heier jeg også på Norge i ishockey. Ville ikke blitt overraska om de ikke hadde klart å holde plassen i A-VM... Deler ikke din neste antagelse. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 "Ingen overraskelse at England forsvant - og tror det blir en stund til neste gang de kommer til et sluttspill." Enig i det første, men så heier jeg også på Norge i ishockey. Ville ikke blitt overraska om de ikke hadde klart å holde plassen i A-VM... Deler ikke din neste antagelse. Min antagelse bygger hovedsaklig på at England har store rekrutteringsproblemer til landslaget. Menmen, tiden får vise om England greier å karre seg til neste sluttspill og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.