Gå til innhold

Hva ville dere tenkt?

Anbefalte innlegg

Gjest nyah_lita84

*grøss*

Skulle gjerne sterilisert meg, jeg, men da vil ingen jenter innlede noe forhold... Kan ikke ha bare elskerinner resten av livet, heller.

(Nesten så jeg kutter ut alt som heter elskerinner nå, etter å ha lest denne tråden.)

hehe..det er kansje ikke så dumt.. ville bare tilføye at jeg har en venninne som har lurt en mann på denne måten.... jeg synes det er forkastelig og egoistisk!!! det hadde jeg aldri gjort!!!!!!

Fortsetter under...

hehe..det er kansje ikke så dumt.. ville bare tilføye at jeg har en venninne som har lurt en mann på denne måten.... jeg synes det er forkastelig og egoistisk!!! det hadde jeg aldri gjort!!!!!!

jepp, jeg fikk en lillebror på denne måten. ei dame som ville ha kloa i pappas penger.

Det er ytterst sjelden at mannens sædledere klarer å gro sammen slik at sæden finner veien ut igjen.

Det som har skjedd med pluss minus' svigermor er nok at de på den tiden kun kuttet egglederne, men ikke brente endene etterpå. Da er det jo åpent fremdeles og et egg har nok klart å snike seg inn i egglederen alikevel.

Nå til dags både kuttes og brennes egglederne for å unngå dette.

Puh. *tørker svetten av panna*

Da kan vi bare fortsette, mannen min og jeg, da? :-)

*grøss*

Skulle gjerne sterilisert meg, jeg, men da vil ingen jenter innlede noe forhold... Kan ikke ha bare elskerinner resten av livet, heller.

(Nesten så jeg kutter ut alt som heter elskerinner nå, etter å ha lest denne tråden.)

Joda, vi er mange jenter her ute som heller vil dø en sakte, pinefull død enn å formere oss (to sider av samme sak..). Det bare virker ikke sånn, fordi breederne dominerer. :/

Det er ytterst sjelden at mannens sædledere klarer å gro sammen slik at sæden finner veien ut igjen.

Det som har skjedd med pluss minus' svigermor er nok at de på den tiden kun kuttet egglederne, men ikke brente endene etterpå. Da er det jo åpent fremdeles og et egg har nok klart å snike seg inn i egglederen alikevel.

Nå til dags både kuttes og brennes egglederne for å unngå dette.

Eller at de bare brukte klips, til og med...

Annonse

Gjest pluss minus

Ups, mannen min har sterilisert seg - derfor bruker vi ikke (annen) prevensjon.

Mener du det er usikkert, altså?!

vel...svigermor fikk seg ett realt sjokk sjøl da hun plutselig var gravid.

jeg spurte legen min selv om dette og han svarte at alt er mulig.

ved sterilasering ska ik det være mulig, men det har ikke 100% garanti. en sædcelle eller ett egg kan snike seg ut altså.

det kommer helt ann på hvordan steriliseringen ble gjort og når det ble gjort

vel...svigermor fikk seg ett realt sjokk sjøl da hun plutselig var gravid.

jeg spurte legen min selv om dette og han svarte at alt er mulig.

ved sterilasering ska ik det være mulig, men det har ikke 100% garanti. en sædcelle eller ett egg kan snike seg ut altså.

det kommer helt ann på hvordan steriliseringen ble gjort og når det ble gjort

Ulp...

Men, men. Det er ikke totalt krise om en graviditet skulle oppstå hos oss.

Jeg vil tro min kjære ville blitt litt lang i maska og besøkt legen for å avlegge en sædprøve rimelig raskt!

Gjest Trainis

Ulp...

Men, men. Det er ikke totalt krise om en graviditet skulle oppstå hos oss.

Jeg vil tro min kjære ville blitt litt lang i maska og besøkt legen for å avlegge en sædprøve rimelig raskt!

Antar nå at sterilisering i dag er en god del sikrere enn sterilisering for 20år siden. Helt sikker kan man jo aldri være, men ingen grunn til bekymring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...