Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Lakris-isen til Hjem-is er kjempegod! Du kan bare ringe dem, så kommer de til deg :-)

Haha, nå skrev du noe jeg nettopp skrev!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

5

• Osiris

4

• flisa

3

• Alana

2

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Lakris-isen til Hjem-is er kjempegod! Du kan bare ringe dem, så kommer de til deg :-)

Nesten, da.. jeg skrev maile. :)

Gjest midia
Skrevet

ÅÅå så deilig det høres ut!

Kjøpte softis med lakris strø i dag, det blir ikke helt det samme men bedre enn ingenting.

Gjest midia
Skrevet

Du kan maile isbilen og gi bestilling!

Får se om jeg ringer dem til uka.

hare1365380455
Skrevet

Får se om jeg ringer dem til uka.

De har en nettside der du kan legge inn bestilling. Så tror jeg de kontakter deg når de er der du bor.

Gjest midia
Skrevet

De har en nettside der du kan legge inn bestilling. Så tror jeg de kontakter deg når de er der du bor.

Ok, tror jeg ringer dem jeg så får jeg høre om de tenker seg noe hit i nærheten snart.

Skrevet

Jeg er ikke så glad i is, men når det er knallvarmt får jeg av og til lyst på en saftis eller en båtis.

Skrevet

Den nye bringebærisen, Sorbett, er kjempegod! Ellers spiser jeg det meste av småis jeg da. :o)

Skrevet

Soft-is med lakrisstrø.

Det er så mange som svarer is med lakris, har aldri forsøkt det men fortså nå at jeg har gått glipp av noe. :) må prøves

Mary Poppins
Skrevet

Gode gamle jordbær kroneis er min favoritt.

Skrevet

Det er så mange som svarer is med lakris, har aldri forsøkt det men fortså nå at jeg har gått glipp av noe. :) må prøves

Det er vemmelig (prøver alltid alt jeg)

Skrevet

Sandvitsj vanilje.

En gang eller to i året.

En marsipanpølse etter jul og etter påske. Da er det halv pris.

Skrevet

Med sennep og rabarbra.

Skrevet

Jeg har alltid trodd at is med lakris er ekkelt, men når så mange sier at det er deres favoritt så må jeg nesten prøve en jeg også. Jeg elsker is, men har nok ikke forsøkt så mange nye varianter forstår jeg

Skrevet

Det er den beste iskombinasjon ja:o) unntatt en jeg kjøpte i Sverige en gang, tyrkisk pepper het den og den hadde samme fyll som det er i dropsene, ble litt for sterkt sammen med is synes jeg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg liker best pæreis! Men den finnes visst ikke lenger, hyl! En eller annen saftis er best i varmen.

Skrevet

Jeg liker best pæreis! Men den finnes visst ikke lenger, hyl! En eller annen saftis er best i varmen.

Som om jeg skulle skrevet det selv :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Som om jeg skulle skrevet det selv :-)

Mmm... :)

I dag ble det faktisk en Gigant XL med jordbær! Fantastisk godt. ;)

Skrevet

Mmm... :)

I dag ble det faktisk en Gigant XL med jordbær! Fantastisk godt. ;)

Her er det varmt så det holder, så det ble Friskis :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...