Gjest Princess Peach Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Her er det varmt så det holder, så det ble Friskis ) Jepp, varmt her også, men jeg fikk lyst på en STOR is! Hehe. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Jeg liker best pæreis! Men den finnes visst ikke lenger, hyl! En eller annen saftis er best i varmen. Ja der sa du det! Gode gamle pæreisen vil jeg ha tilbake også, skjønner ikke at den forsvant heller? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Ja der sa du det! Gode gamle pæreisen vil jeg ha tilbake også, skjønner ikke at den forsvant heller? Nei, den var jo fantastisk god. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Jeg vil ha lakris is! Har kontaktet isfirma om det, men de skulle ikke lage lakris is. Fikk for ei stund tilbake et blad fra hjem isbilen å der var det kommet lakris is men siden har jeg ikke sett isbilen her jeg bor namnam, det vil jeg også ha. Fant en is i Sverige for noen år siden med lakristrekk. Den har de nå ødelagt med noe gugge inni. Men bedre enn ingen lakrisis i det hele tatt ;o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 namnam, det vil jeg også ha. Fant en is i Sverige for noen år siden med lakristrekk. Den har de nå ødelagt med noe gugge inni. Men bedre enn ingen lakrisis i det hele tatt ;o) Ja det er bedre enn ingenting. Trøstespiser softis med lakrisstrø. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Caramelita fra Mövenpick er den beste isen som finnes! Kroneis med jordbær er den beste småisen, helst fra Hennig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.