mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Ok, du kan passere som litt grei. Tross alt! :-) Men det er jo ikke den fineste låta Eva Cassidy gjør! 0 Siter
Alana Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Men det er jo ikke den fineste låta Eva Cassidy gjør! eh..hæ? :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 eh..hæ? :-) *knegg* Må vel bare gå og finne fram Songbird nå. 0 Siter
Alana Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 *knegg* Må vel bare gå og finne fram Songbird nå. Du får trøste deg med den, hehe. Ikke noen dårlig trøst egentlig :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Du får trøste deg med den, hehe. Ikke noen dårlig trøst egentlig :-) *tusler og finner fram iPoden* 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 'For unto us a child is born', fra Händels Messias, tror jeg... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 'For unto us a child is born', fra Händels Messias, tror jeg... Veldig flott! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 'For unto us a child is born', fra Händels Messias, tror jeg... Forresten burde du da gå til anskaffelse av Bachs Magnificat. Det er flotte saker, det. 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Veldig flott! Det ante meg at du ville kunne mene noe sånt, jah... Sjekket reisesidene til jentungen i det siste? 0 Siter
Alana Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 'For unto us a child is born', fra Händels Messias, tror jeg... Hvis vi skal være så seriøse, så er Ave Maria fin. Og Air. Og O bli hos meg. Schindlers liste theme. The Piano theme. Og Deilig er jorden :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Forresten burde du da gå til anskaffelse av Bachs Magnificat. Det er flotte saker, det. I will 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Hvis vi skal være så seriøse, så er Ave Maria fin. Og Air. Og O bli hos meg. Schindlers liste theme. The Piano theme. Og Deilig er jorden :-) Air er da ikke en sang, definert som at noen skal synge? Men Ave Maria er jeg med på. Og Mozarts Requiem... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Det ante meg at du ville kunne mene noe sånt, jah... Sjekket reisesidene til jentungen i det siste? Nope. Burde jeg? Ammis i kveld. 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Nope. Burde jeg? Ammis i kveld. Jepp, det burde du. Jeg fikk en ammis her om dagen, jeg også, Villalta. Lillevill tar flaske som en proff, gitt, og sover 6-8 timer i strekk om natta. Råflaks... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Det ante meg at du ville kunne mene noe sånt, jah... Sjekket reisesidene til jentungen i det siste? Goddamnit, så lik Lillevill er på Jentungen. Det er faenmeg skummelt! Har forresten pakke til Lillevill og Pashmina til Jentungen liggende. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Jepp, det burde du. Jeg fikk en ammis her om dagen, jeg også, Villalta. Lillevill tar flaske som en proff, gitt, og sover 6-8 timer i strekk om natta. Råflaks... Hun kommer da fra et møblert hjem, må vite! ) 0 Siter
Alana Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Air er da ikke en sang, definert som at noen skal synge? Men Ave Maria er jeg med på. Og Mozarts Requiem... Nei, ikke en sang. Det er vel mer en melodi det. Men fin er den :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Air er da ikke en sang, definert som at noen skal synge? Men Ave Maria er jeg med på. Og Mozarts Requiem... O helga natt er fin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.