annegunn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Goddamnit, så lik Lillevill er på Jentungen. Det er faenmeg skummelt! Har forresten pakke til Lillevill og Pashmina til Jentungen liggende. Men hun er mye roligere Skal du ha noe i Liverpool, eller? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Air er da ikke en sang, definert som at noen skal synge? Men Ave Maria er jeg med på. Og Mozarts Requiem... Air som i Bach på g-strengen og sånn, betyr ikke luft, men "arie". 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Men hun er mye roligere Skal du ha noe i Liverpool, eller? Åh, faen! Når stikker dere igjen? 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Hun kommer da fra et møblert hjem, må vite! ) Det har helt klart sine fordeler å ha henne på utsiden av mageskinnet... 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Åh, faen! Når stikker dere igjen? I morgen Og så Manchester 13.7. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Det har helt klart sine fordeler å ha henne på utsiden av mageskinnet... Nettopp. ) 0 Siter
Alana Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Air som i Bach på g-strengen og sånn, betyr ikke luft, men "arie". Men det var akkurat den jeg mente :-) G-streng, yeah! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 I morgen Og så Manchester 13.7. Og du leser mail i morra tidlig? Eller skal jeg bare si "Det vanlige" og "frite tøyler" innafor kr 1.000,- ? 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Air som i Bach på g-strengen og sånn, betyr ikke luft, men "arie". Men det er da fremdeles ingen sang 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Men det er da fremdeles ingen sang Det var da faen så kverulant du plutselig skulle være, dah? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Men det var akkurat den jeg mente :-) G-streng, yeah! Jeg tror ikke Johann Sebastian brukte g-streng. Han var en svært relilgiøs mann. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Kaptein Sabeltann med sunniva har noen nydelige sanger som jeg synes er så koselig. tir'n noir av Vamp også + mange flere. 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Og du leser mail i morra tidlig? Eller skal jeg bare si "Det vanlige" og "frite tøyler" innafor kr 1.000,- ? Du er jaggu ta meg lik deg selv.... Eller noe sånt. Nei, altså, jeg vil gjerne ha noen spesifikasjoner, ja. Og flyet går på ettermiddagen, så jeg får lest mail, ja. 0 Siter
Alana Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Men det er da fremdeles ingen sang Sang meg her og sang meg der ;-) 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Det var da faen så kverulant du plutselig skulle være, dah? Plutselig? 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Nettopp. ) Blant annet kan du få tilbake krykkene... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Du er jaggu ta meg lik deg selv.... Eller noe sånt. Nei, altså, jeg vil gjerne ha noen spesifikasjoner, ja. Og flyet går på ettermiddagen, så jeg får lest mail, ja. Jeg tror ikke Next sin webside er så oppdatert at det gjør noe. Men Snorkfrøken ønsker seg fin olajakke, samt en fin og mye hettejakke. Og Lillemann trenger olabukser fra Next. Og alle småjenter med litt respekt bør ha minst EN Monsoonkjole... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Plutselig? Jepp. Flisespikkeri, kalles det. Dessuten er jeg i besittelse av noe Lillevill kanskje burde ha med seg på ferie. Hvis det ikke er for stort fortsatt... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Blant annet kan du få tilbake krykkene... Ja, jeg kan trenge dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.