annegunn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Jeg tror ikke Next sin webside er så oppdatert at det gjør noe. Men Snorkfrøken ønsker seg fin olajakke, samt en fin og mye hettejakke. Og Lillemann trenger olabukser fra Next. Og alle småjenter med litt respekt bør ha minst EN Monsoonkjole... Det aner meg at Next starter salget på mandag, det er ihvertfall det jeg har planlagt. Størrelser? Send meg en mail, du 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Det aner meg at Next starter salget på mandag, det er ihvertfall det jeg har planlagt. Størrelser? Send meg en mail, du Will do. Treffer du på en FatFace, tror du? 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Jepp. Flisespikkeri, kalles det. Dessuten er jeg i besittelse av noe Lillevill kanskje burde ha med seg på ferie. Hvis det ikke er for stort fortsatt... Det er _lenge_ siden jeg fikk tilnavnet avdelingskverulanten... Ferie i entallsform er ukjent i det annegunnske hus... 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Will do. Treffer du på en FatFace, tror du? Slett ikke usannsynlig, nei. Nå får jeg til og med på meg de tre fat face genserene jeg anskaffet sist sommer... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 *hehe* Den var sær de første tre gangene jeg hørte den - men spilles nå på full vreng i bilen ) "Beautiful day" er forresten en sang man alltid blir glad av. Larry har alltid vært en fining, men nå har han blitt gammel men glattsleika hår *skuffet* Han var sikleobjekt i 15 år... Liker Bono, jeg. Ingen over, og ingen ved siden. Selv nå, hehe... 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Av di seriøse sangene må det bli o helga natt. Ellers er det Gavin Degraw med follow through jeg hører mest på akkurat nå. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 "Trønder som jeg er, svarer jeg uten særlig nøling: Lys og varme." *SKRIIIIIIK!!!* Uff...den duger da bare som parodi? Akkurat som "Vil Du Værra Me Mæ Hjæm I Natt?". ".............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Hvis vi skal være så seriøse, så er Ave Maria fin. Og Air. Og O bli hos meg. Schindlers liste theme. The Piano theme. Og Deilig er jorden :-) "så er Ave Maria fin." Uhm....hvilken? Shuberts? Bach/Gonouds? Det er de to mest kjente, men ingen av de to er den beste synes jeg. Det finnes mange - det er jo tross alt en gammel bønn som mange komponister har satt melodi og/eller arrangement på. "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Killing me softly - fugees Den er så fin,og bringer tilbake så mange gode minner om tiden jeg var ca 18 og på var på byen nesten hver helg....det var tider det..) Den er jo en grusom variant av den helt kurrante, fine originalen av Roberta Flack. Helt ødelagt med den rytmeboksen. ".........................................." 0 Siter
Alana Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 "så er Ave Maria fin." Uhm....hvilken? Shuberts? Bach/Gonouds? Det er de to mest kjente, men ingen av de to er den beste synes jeg. Det finnes mange - det er jo tross alt en gammel bønn som mange komponister har satt melodi og/eller arrangement på. "..........................................." Mange fine versjoner er det. Jeg husker ikke "navnet" på dem... Sannsynligvis har jeg hørt de mest "vanlige". 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Jepp, det burde du. Jeg fikk en ammis her om dagen, jeg også, Villalta. Lillevill tar flaske som en proff, gitt, og sover 6-8 timer i strekk om natta. Råflaks... Åhh, Lillevills "navnsøster"... *rørt* 0 Siter
flisa Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Jeg tror ikke jeg har noen yndlings-sang -det varierer så veldig etter tid og anledning. 0 Siter
org Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 "Trønder som jeg er, svarer jeg uten særlig nøling: Lys og varme." *SKRIIIIIIK!!!* Uff...den duger da bare som parodi? Akkurat som "Vil Du Værra Me Mæ Hjæm I Natt?". ".............................................." Hø. Nei, helt seriøst, den er den peneste sangen jeg vet om. Jeg har valgt den i div. begravelser. Og "Vil du værra med meg hjæm i natt..." er også nydelig! 0 Siter
org Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 Kaptein Sabeltann med sunniva har noen nydelige sanger som jeg synes er så koselig. tir'n noir av Vamp også + mange flere. Ja, helt enig! Mange nydelige sanger der. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Hø. Nei, helt seriøst, den er den peneste sangen jeg vet om. Jeg har valgt den i div. begravelser. Og "Vil du værra med meg hjæm i natt..." er også nydelig! *Grøss* Begge de to er sanger jeg gjerne parodierer (ganske bra, om jeg skal si det selv) når jeg har riktig kombinasjon av alkohol innabords og en gitar i fanget. ".............................................." 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Det varierer veldig, får litt dilla på forskjellige sanger fra tid til annen. Akkurat nå for tiden synes jeg Goodnight and Go av Imogen Heap er kjempenydelig. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Jeg også har vært U2 fan minst så lenge som du, men den nye versjonen av One har jeg vondt for å svelge... Ja, den er grusom! :Þ 0 Siter
midnattsol Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Don`t fear the reaper" med Blue oyster cult. Tirna noir (noe slik det staves)med Vamp 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Don`t fear the reaper" med Blue oyster cult. Tirna noir (noe slik det staves)med Vamp Jeg kan ikke høre Don't fear the reaper uten å le, etter å ha sett den fantastiske cowbell-sketsjen. Hehe. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Jeg også har vært U2 fan minst så lenge som du, men den nye versjonen av One har jeg vondt for å svelge... Den er OND! "......................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.