Gjest inalina Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 "Waking Will" med "Bel Canto" er en av de jeg liker best... 0 Siter
Hawkwind Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Gerry Rafferty: Baker Street Bel Canto: Spiderdust ...er to nydelige sanger, ihvertfall. Fish: Family Business bør og nevnes - selv om den sangen er fryktelig trist. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Akkurat nå for tiden er det: Du er den enda..... Går og nynner på den hele tiden. 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Den er jo en grusom variant av den helt kurrante, fine originalen av Roberta Flack. Helt ødelagt med den rytmeboksen. ".........................................." Nei nå kødder du....?? ) Jeg har noen fine minner fra den iallefall. 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 *Grøss* Begge de to er sanger jeg gjerne parodierer (ganske bra, om jeg skal si det selv) når jeg har riktig kombinasjon av alkohol innabords og en gitar i fanget. ".............................................." Litt karsk, godt humør og "vil du værra m mæ hjem i natt" er bare nødt til å bli en bra kveld Bare passe på at "karskbremsan" er på, så kanskje man husker at et var en bra kveld også! 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 "Den finaste eg veit" - Hellbillies. Absolutt favoritt. Men for tida er det "Kongen av campingplassen" som spilles høyt og ofte (sjefen har kjøpt ny campingvogn...). 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 "Den finaste eg veit" - Hellbillies. Absolutt favoritt. Men for tida er det "Kongen av campingplassen" som spilles høyt og ofte (sjefen har kjøpt ny campingvogn...). De har en som er enda nydligere. Husker ikke hva den heter, men den er sånn: det e lett bli blind, når ei jente kasta garnet, og prata om unga, hus og liv. ein kan gløyme burt, kå det va ein leita etter, og så sit ein att med ingenting. det e stor forskjeeel, på leik og alvor.. og no vart det litt varmt, for meg. no dreg eg min vveg, men eg gløymer deg aldri, eg trur det tek si tid før eg fer fred *sukk* 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 ....somewhere over the rainbow.... 0 Siter
annegunn Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Åhh, Lillevills "navnsøster"... *rørt* Jupp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.