Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest inalina
Skrevet

"Waking Will" med "Bel Canto" er en av de jeg liker best...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

23

• Alana

19

• annegunn

16

• hare1365380455

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gerry Rafferty: Baker Street

Bel Canto: Spiderdust

...er to nydelige sanger, ihvertfall.

Fish: Family Business

bør og nevnes - selv om den sangen er fryktelig trist.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Akkurat nå for tiden er det: Du er den enda.....

Går og nynner på den hele tiden.

Ilovenewyork
Skrevet

Den er jo en grusom variant av den helt kurrante, fine originalen av Roberta Flack. Helt ødelagt med den rytmeboksen.

".........................................."

Nei nå kødder du....?? :o)

Jeg har noen fine minner fra den iallefall.

Gjest Marres
Skrevet

*Grøss*

Begge de to er sanger jeg gjerne parodierer (ganske bra, om jeg skal si det selv) når jeg har riktig kombinasjon av alkohol innabords og en gitar i fanget.

".............................................."

Litt karsk, godt humør og "vil du værra m mæ hjem i natt" er bare nødt til å bli en bra kveld :)

Bare passe på at "karskbremsan" er på, så kanskje man husker at et var en bra kveld også!

Jentungen1365380808
Skrevet

"Den finaste eg veit" - Hellbillies. Absolutt favoritt. Men for tida er det "Kongen av campingplassen" som spilles høyt og ofte (sjefen har kjøpt ny campingvogn...).

Skrevet

"Den finaste eg veit" - Hellbillies. Absolutt favoritt. Men for tida er det "Kongen av campingplassen" som spilles høyt og ofte (sjefen har kjøpt ny campingvogn...).

De har en som er enda nydligere. Husker ikke hva den heter, men den er sånn:

det e lett bli blind, når ei jente kasta garnet, og prata om unga, hus og liv. ein kan gløyme burt, kå det va ein leita etter, og så sit ein att med ingenting. det e stor forskjeeel, på leik og alvor.. og no vart det litt varmt, for meg. no dreg eg min vveg, men eg gløymer deg aldri, eg trur det tek si tid før eg fer fred *sukk*

Gjest Mirandolina
Skrevet

....somewhere over the rainbow....:)

Skrevet

Åhh, Lillevills "navnsøster"... *rørt*

Jupp :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...