hare1365380455 Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Noe jeg lurer på: døde han til slutt eller.....? 0 Siter
Gjest liiita Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Lenge siden jeg så så den filmen, men den var jo genial! Hvis jeg husker riktig, så reiste han tilbake til fortiden og sørget for at han aldri ble født, slik at ingenting av alt det vonde skjedde.. Var det ikke sånn da? Hmm, nei, nå ble jeg usikker:) Men han døde vel ja.. 0 Siter
Gjest liiita Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Lenge siden jeg så så den filmen, men den var jo genial! Hvis jeg husker riktig, så reiste han tilbake til fortiden og sørget for at han aldri ble født, slik at ingenting av alt det vonde skjedde.. Var det ikke sånn da? Hmm, nei, nå ble jeg usikker:) Men han døde vel ja.. Nei, nå er jeg trøtt.. Jeg tenkte på helt feil film. Beklager:o) Det er på en helt annen film at slutten er som jeg skrev! Huff og huff.. God natt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.