Gjest Sunny Skrevet 1. april 2001 Skrevet 1. april 2001 hei! Ville du være så snill å sende meg stoff om: prevensjonens historie, progestron pille, p- pute, spiral, "sikre perioder" og naturmetoder? Vi har prosjekt på skolen og det er vanskelig å finne stoff om disse tingene... på forhånd takk! p.s vi skal levere prosjektet 6. april så det ville være kjekt å få svar før det. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 2. april 2001 Skrevet 2. april 2001 Beklager, men det finnes mye litteratur på biblioteket og på nettet. Det er nettopp oppgaven dere skal ha å finne frem til det selv, så her er jeg ikke villig til å hjelpe. Har dere et konkret spørsmål, så skal jeg gjerne svare. God arbeidslyst! 0 Siter
Gjest Sunny Skrevet 3. april 2001 Skrevet 3. april 2001 Beklager, men det finnes mye litteratur på biblioteket og på nettet. Det er nettopp oppgaven dere skal ha å finne frem til det selv, så her er jeg ikke villig til å hjelpe. Har dere et konkret spørsmål, så skal jeg gjerne svare. God arbeidslyst! Hei! jeg lurer på om mini- pillen og progestron- pillen er den samme pillen? det står forskjellig i bøker...jeg har fått forståelsen av at progestron pillen bare inneholder progestron og at mini- pillen bare inneholder Gestagen. er dette riktig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.