frosken Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Har nettopp fått ny pc hvor det er blitt lastet ned beta-versjonen av office. Noen som har erfaringer med dette? Fungerer det stabilt? 0 Siter
Prozak Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Office Longhorn beta eller noe slikt? Beta er beta, da - kan ikke forvente full stabilitet. "............................................" 0 Siter
Gjest Thunderhouse Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Fungerer bra, spennende nytt grensesnitt. (Men er fortsatt beta). 0 Siter
frosken Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 Office Longhorn beta eller noe slikt? Beta er beta, da - kan ikke forvente full stabilitet. "............................................" Nei, Microsoft Office 2007, beta versjon. Er vel ikke så mange måneder til den skal lanseres kommersielt? Jeg har ikke peiling på dette, har fått hjelp av en som nok ikke helt har oversikt over min manglende innsikt....*s* Men har i det minste fått trådløst nettverk som fungerer, så jeg kan sitte i hagen og bli rød mens jeg er på nett:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.