Gjest Angst/depresjoner Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Eller kan jeg gjøre det på andre måter? 0 Siter
frosken Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Såfremt du ikke har tenkt å betale 6-800 kroner pr time hos psykolog eller psykiater uten refusjonsavtale, så må du først få en legehenvisning. 0 Siter
Gjest gammel traver Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 hvis du tenker på privatpraktiserende psykologer så kan du også skrive noen søknadsbrev til dem. om du får napp, så kan de be deg om å sende med en henvisning. Det er ikke alltid at man trenger å gå veien om fastlegen først. Man kan også begynne i andre enden. Jeg gikk en stund til en privatpraktiserende som jeg fikk tips av hos en annen, og hos denne trengte jeg ikke henvisning. Men tror det normale er en henvisning. Men sørg for å ha egenandelskort, og sjekk at de har driftsavtale. Ellers må du regne med å betale over 500 kroner timen og det kan bli dyrt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.