Gjest Jeg lurer atter en gang... Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Hei sann alle sammen, Etter at jeg har hatt avføring, kan jeg fortsatt følet litt svakt at jeg må på do (å bæsje). Har hatt slik følelse i en uke nå. Hva kan det være? Håper noen kan svare. Er litt bekymret. Takknemig for svar. Psst: Avføringen er helt grei. Uten blod eller slim. Sorry, detaljene. Men må man så må man;) 0 Siter
Gjest Jeg lurer atter en gang... Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Plz svar noen da:) 0 Siter
Prozak Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Legg spørsmålet på et mer relevant forum enn Åpent, så kan det hende du får svar. "................................................" 0 Siter
Gjest trenger ikke lure mer Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Det er da vel helt normalt vil jeg tro. Blir vel det samme som når man får rusk i øyet, det kjennes som det er der en god stund etter det har forsvunnet. Likeledes med fiskebein i halsen. 0 Siter
Gjest Jeg lurer atter en gang... Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Det er da vel helt normalt vil jeg tro. Blir vel det samme som når man får rusk i øyet, det kjennes som det er der en god stund etter det har forsvunnet. Likeledes med fiskebein i halsen. Ja men har hatt det slik en uke nu? Er det ikke litt rart da. 0 Siter
Gjest Jeg lurer atter en gang... Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Legg spørsmålet på et mer relevant forum enn Åpent, så kan det hende du får svar. "................................................" Point noted mister, takk:) Ha en fortsatt fin sommer dag. 0 Siter
Gjest Samfunnskritiker Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Plz svar noen da:) Kan det være forstoppelse eller lite væske, kanskje? 0 Siter
Gjest trenger ikke lure mer Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Ja men har hatt det slik en uke nu? Er det ikke litt rart da. Dette er jo helt normalt. Det er sikkert bare at du har kjent ekstra på dette de siste dager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.