Gå til innhold

Help plz:)

Gjest Jeg lurer atter en gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sann alle sammen,

Etter at jeg har hatt avføring, kan jeg fortsatt følet litt svakt at jeg må på do (å bæsje). Har hatt slik følelse i en uke nå. Hva kan det være?

Håper noen kan svare. Er litt bekymret.

Takknemig for svar.

Psst: Avføringen er helt grei. Uten blod eller slim. Sorry, detaljene. Men må man så må man;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plz svar noen da:)

Skrevet

Legg spørsmålet på et mer relevant forum enn Åpent, så kan det hende du får svar.

"................................................"

Gjest trenger ikke lure mer
Skrevet

Det er da vel helt normalt vil jeg tro. Blir vel det samme som når man får rusk i øyet, det kjennes som det er der en god stund etter det har forsvunnet. Likeledes med fiskebein i halsen.

Skrevet

Det er da vel helt normalt vil jeg tro. Blir vel det samme som når man får rusk i øyet, det kjennes som det er der en god stund etter det har forsvunnet. Likeledes med fiskebein i halsen.

Ja men har hatt det slik en uke nu? Er det ikke litt rart da.

Skrevet

Legg spørsmålet på et mer relevant forum enn Åpent, så kan det hende du får svar.

"................................................"

Point noted mister, takk:) Ha en fortsatt fin sommer dag.

Gjest Samfunnskritiker
Skrevet

Plz svar noen da:)

Kan det være forstoppelse eller lite væske, kanskje?

Gjest trenger ikke lure mer
Skrevet

Ja men har hatt det slik en uke nu? Er det ikke litt rart da.

Dette er jo helt normalt. Det er sikkert bare at du har kjent ekstra på dette de siste dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...