Gjest Violsa Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Sitter og prøver å se sykkling på tv2. Men det er jo gørr kjedelig. Sikkert morsomt for de som deltar. Men underholdningsverdien er ikke stor akkurat.. bare taktikkere og alle sykler like fort.. Er først på slutten det skjer noe.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Takk for påminnelsen ) Jeg liker tour de france, synes det er spennende 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Takk for påminnelsen ) Jeg liker tour de france, synes det er spennende huff...stakkars thor hushovd.Ble drama på slutten. Håper han ikke ble alvorlig skadet og kan fortsette touren i morra. .) 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 huff...stakkars thor hushovd.Ble drama på slutten. Håper han ikke ble alvorlig skadet og kan fortsette touren i morra. .) Det så ille ut ( At folk ikke kan være mer forsiktige! 0 Siter
Mekri Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Det så ille ut ( At folk ikke kan være mer forsiktige! Enig med deg! Jeg har også problemer med å svelge den reporteren som TV2 hadde i målområdet. For en dust! Det intervjuet han hadde med foreldrene til Hushovd var håpløst. Og følge opp det de sa? Nei, det kunne han ikke. Bare stille nye idiotiske spørsmål. Sjelden jeg lar meg provosere av reportere, men... *Irritert* 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Enig med deg! Jeg har også problemer med å svelge den reporteren som TV2 hadde i målområdet. For en dust! Det intervjuet han hadde med foreldrene til Hushovd var håpløst. Og følge opp det de sa? Nei, det kunne han ikke. Bare stille nye idiotiske spørsmål. Sjelden jeg lar meg provosere av reportere, men... *Irritert* Hihi, han var dustete ja. Hvordan er det å se sønnen sin ligge der i den gule trøya og blø *himler med øynene* 0 Siter
Mekri Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Hihi, han var dustete ja. Hvordan er det å se sønnen sin ligge der i den gule trøya og blø *himler med øynene* Nemlig. Håper han blir plassert i ytterste publikumsring fra og med i morgen :-) 0 Siter
Nikki Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Hihi, han var dustete ja. Hvordan er det å se sønnen sin ligge der i den gule trøya og blø *himler med øynene* Tror nok det er spesielt ille når sønnen ligger i den gule trøya Enig med dere - fryktelig dårlig reporter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.