Gå til innhold

tour de france

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Sitter og prøver å se sykkling på tv2. Men det er jo gørr kjedelig. Sikkert morsomt for de som deltar. Men underholdningsverdien er ikke stor akkurat..

bare taktikkere og alle sykler like fort.. Er først på slutten det skjer noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for påminnelsen :o) Jeg liker tour de france, synes det er spennende

Gjest Violsa
Skrevet

Takk for påminnelsen :o) Jeg liker tour de france, synes det er spennende

huff...stakkars thor hushovd.Ble drama på slutten.

Håper han ikke ble alvorlig skadet og kan fortsette touren i morra. .)

Skrevet

huff...stakkars thor hushovd.Ble drama på slutten.

Håper han ikke ble alvorlig skadet og kan fortsette touren i morra. .)

Det så ille ut :o( At folk ikke kan være mer forsiktige!

Skrevet

Det så ille ut :o( At folk ikke kan være mer forsiktige!

Enig med deg!

Jeg har også problemer med å svelge den reporteren som TV2 hadde i målområdet. For en dust! Det intervjuet han hadde med foreldrene til Hushovd var håpløst. Og følge opp det de sa? Nei, det kunne han ikke. Bare stille nye idiotiske spørsmål.

Sjelden jeg lar meg provosere av reportere, men...

*Irritert*

Skrevet

Enig med deg!

Jeg har også problemer med å svelge den reporteren som TV2 hadde i målområdet. For en dust! Det intervjuet han hadde med foreldrene til Hushovd var håpløst. Og følge opp det de sa? Nei, det kunne han ikke. Bare stille nye idiotiske spørsmål.

Sjelden jeg lar meg provosere av reportere, men...

*Irritert*

Hihi, han var dustete ja.

Hvordan er det å se sønnen sin ligge der i den gule trøya og blø *himler med øynene*

Skrevet

Hvordan er det å se sønnen sin ligge der i den gule trøya og blø *himler med øynene*

Nemlig. Håper han blir plassert i ytterste publikumsring fra og med i morgen :-)

Skrevet

Tror nok det er spesielt ille når sønnen ligger i den gule trøya ;) Enig med dere - fryktelig dårlig reporter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...