Snorkfrøken Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Kjøpte ny mobil for under 2 mnd siden. Nå er det tydelig programfeil på den så den kobler ut når jeg skal inn i menyene. Kan jeg forlange ny mobil eller må jeg godta at de forsøker å reparere den jeg har? 0 Siter
Excelsion Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Heheh... Selvfølgelig må du godta at de reparerer den. Er nok snakk om en liten software oppdatering.. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 Heheh... Selvfølgelig må du godta at de reparerer den. Er nok snakk om en liten software oppdatering.. Sikkert. Har lest flere som har problemer med den telefonen og at det var bare en oppdatering som skulle til. Så jeg får håpe det er så enkelt som det høres ut.. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Selgeren kan kreve å reparere produktet 2 ganger før du kan forlange å få et nytt produkt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.