Gå til innhold

Oh`kloke forbrukere. Help!


Anbefalte innlegg

Snorkfrøken
Skrevet

Kjøpte ny mobil for under 2 mnd siden. Nå er det tydelig programfeil på den så den kobler ut når jeg skal inn i menyene.

Kan jeg forlange ny mobil eller må jeg godta at de forsøker å reparere den jeg har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheh...

Selvfølgelig må du godta at de reparerer den.

Er nok snakk om en liten software oppdatering..

Snorkfrøken
Skrevet

Heheh...

Selvfølgelig må du godta at de reparerer den.

Er nok snakk om en liten software oppdatering..

Sikkert. Har lest flere som har problemer med den telefonen og at det var bare en oppdatering som skulle til.

Så jeg får håpe det er så enkelt som det høres ut..

:o)

Skrevet

Selgeren kan kreve å reparere produktet 2 ganger før du kan forlange å få et nytt produkt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...