selle Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Skal ha gjester klokken ni. I kjøleskapet ligger fire flotte kyllingfileer. Tips mottas med takk om hvordan jeg tilbereder dem. Kan jeg bare steke dem i panna med hvitløksmør? Har en god del krydder, pesto,tomater og diverse oljer. Og hva serverer jeg ved siden av? Ris, pasta eller poteter? Takknemlig for hjelp. 0 Siter
keinstein Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Ris. Stek dem i panna med smør og grillkrydder. Del dem i to, da får du en tykk og en tynn bit. Stek den tykke lenger og på litt svakere varme. Lag karrisaus ved å surre karri i litt olje og jevne med maismel. Brunt maismel. 0 Siter
zupernova Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Har du løk også? Isåfall er det mulig å lage en tomat og løksalat. Tomatskiver og løkringer legges i et fat, og olje helles over(+ evt. balsamico) og krydre med salt og pepper(+annet krydder du liker, gjerne basilikum). Settes i kjøleskapet til gjestene kommer. Både ris og pasta er godt til kylling, men ris er kanskje aller best nå om sommeren synes jeg. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.