Gå til innhold

"MÅ" du ha siste ordet i debatter på Internett?

Anbefalte innlegg

Gjest seerana
Skrevet

Er det noe her som liksom MÅ ha siste ordet, siste svaret, hvis de diskuterer med noen på en nettside? Altså trøtter ut den andre?

Hvis noen f eks til slutt bare svarer med et eneste lite punktum, må du svare da også?

Videoannonse
Annonse
Gjest sjøstjerna
Skrevet

Folk er forskjellig. Noen bare MÅ ha siste ord, som du skriver. Jeg har erfart det med i alle fall to ulike her inne.

;-)

Skrevet

Det er sjelden verdt det så jeg lar det som regel bare gå lenge før den tid.

Skrevet

Det kommer helt an å hva jeg diskuterer, og med hvem.

Jeg har nok en tendens til å ville ha siste ord ja, jeg må innrømme det :-)

Skrevet

Nei, jeg må ikke ha siste ordet.

Noen ganger skifter jeg til og med mening underveis.

Gjest Takamine
Skrevet

Det er et par slike her inne, men vil ikke nevne navn. De er egentlig litt morsomme. :)

Skrevet

Jeg er nødt å få motstanderen til å forstå hva jeg mener, og skjønne hva han mener, og gjerne finne ut om en kan overbevise den andre, eller om vi bare skal agree not to agree. Men blir motparten _helt_ usakelig så gidder jeg som regel ikke svare ut i evigheten.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg diskuterer til jeg ikke syns jeg har noe mer jeg skulle sagt, om en motdebattant skriver mer etter det bryr det meg lite.

Gjest jessdag
Skrevet

Noen ganger MÅ jeg ha siste ordet, ja. Men ørsmå punktum lar jeg stå ubesvart.

laguna1365380434
Skrevet

Noen ganger har jeg veldig lyst på det siste ordet ja..;-) Men jeg backer ofte også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...