Gjest seerana Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Er det noe her som liksom MÅ ha siste ordet, siste svaret, hvis de diskuterer med noen på en nettside? Altså trøtter ut den andre? Hvis noen f eks til slutt bare svarer med et eneste lite punktum, må du svare da også? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Folk er forskjellig. Noen bare MÅ ha siste ord, som du skriver. Jeg har erfart det med i alle fall to ulike her inne. ;-) 0 Siter
tiliti Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Det er sjelden verdt det så jeg lar det som regel bare gå lenge før den tid. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Det kommer helt an å hva jeg diskuterer, og med hvem. Jeg har nok en tendens til å ville ha siste ord ja, jeg må innrømme det :-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Nei, jeg må ikke ha siste ordet. Noen ganger skifter jeg til og med mening underveis. 0 Siter
Gjest Takamine Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Det er et par slike her inne, men vil ikke nevne navn. De er egentlig litt morsomme. 0 Siter
DarkPink Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Jeg er nødt å få motstanderen til å forstå hva jeg mener, og skjønne hva han mener, og gjerne finne ut om en kan overbevise den andre, eller om vi bare skal agree not to agree. Men blir motparten _helt_ usakelig så gidder jeg som regel ikke svare ut i evigheten. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Jeg diskuterer til jeg ikke syns jeg har noe mer jeg skulle sagt, om en motdebattant skriver mer etter det bryr det meg lite. 0 Siter
Gjest jessdag Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Noen ganger MÅ jeg ha siste ordet, ja. Men ørsmå punktum lar jeg stå ubesvart. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Noen ganger har jeg veldig lyst på det siste ordet ja..;-) Men jeg backer ofte også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.