Dory Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Hei! Hvordan sletter jeg ordene som kommer automatisk opp i linjene på internett? Feks på kvasir, skriver jeg a, og da kommer alt jeg har skrevet på A opp. Dette begynner å bli slitsomt, da jeg har søkt på mye de siste mnd. Har prøvd delet cookies, clear history... Ikke no funker:( 0 Siter
Gjest såliteså Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 "Verktøy" - "Alternativer for internett" - "Innhold" - "Autofullfør". 0 Siter
Dory Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 "Verktøy" - "Alternativer for internett" - "Innhold" - "Autofullfør". Taaakk!) 0 Siter
mrxx Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 "Verktøy" - "Alternativer for internett" - "Innhold" - "Autofullfør". Dette er greit, men hvordan hindrer man at pc'en tar vare på dette? Jeg har ei maskin som ikke tar vare på det, men på den andre sletter jeg stadig. Ikke at det gjør noe om det kommer opp heller, men det er faens så irriterende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.