Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fantastiske frida
Skrevet

Men hvis han sender deg sms midt på natten, så våkner du vel? Jeg syns det er en uting å sende sms på andre tidspunkt enn man ellers ville ringt. Mange har jo mobilen slått på om natten også, det har iallfall jeg i tilfelle noen i familien skulle måtte ringe meg pga akutt nødsituasjon.

Jeg har for tiden en skikkelig konflikt gående med en venn av meg pga dette, fordi han alltid glemmer seg og sender meg sms altfor sent eller altfor tidlig, selv om jeg hundrevis av ganger har bedt ham om å la vær. Han glemmer det hele tiden.

Det forårsaker at jeg mot min vilje må ha lyden på mobilen slått av, for ikke å bli vekket av hans sms'er, og dermed kan heller ingen andre nå meg hvis det skulle oppstå noe alvorlig...

:-(

Natta er tiden han har tid til å sende meg meldinger og prate med meg og det har aldri gjort meg noenting. Jeg var en periode i USA og da fikk jeg ofte meldinger om natta og hvis jeg hadde tlf. i nærheten våknet jeg av det. Jeg så det som mitt ansvar å slå av tlf. eller legge den i et annet rom.

Skrevet

Jeg ringer sjelden etter kl. 22. Og ringer heller aldri tidlig i helgene.

Etter at vi fikk barn virker det som om familien mååååååå ringe oss før kl.10 lørdag morgen. For vi er jo selvfølgelig oppe. Men hva mewd litt privatliv da? Så nå har jeg sagt at vi har karantene til kl.11! ;o)

Men det er jammen meg mange som ikke forstår at selv en småbarnsfamilie trenger litt privatliv i helgene selv om man står opp litt tidligere enn før. Har tilogmed opplevd telefonselgere kl. 22 fredagkveld og kl.09 lørdagmorgen.......

Skrevet

Jeg ringer sjelden etter kl. 22. Og ringer heller aldri tidlig i helgene.

Etter at vi fikk barn virker det som om familien mååååååå ringe oss før kl.10 lørdag morgen. For vi er jo selvfølgelig oppe. Men hva mewd litt privatliv da? Så nå har jeg sagt at vi har karantene til kl.11! ;o)

Men det er jammen meg mange som ikke forstår at selv en småbarnsfamilie trenger litt privatliv i helgene selv om man står opp litt tidligere enn før. Har tilogmed opplevd telefonselgere kl. 22 fredagkveld og kl.09 lørdagmorgen.......

Når det gjelder telefonselgere så kan du f.eks. be om selgerens private telefonnummer så du kan ringe ham neste søndag kl. 6:30... ;o)

Eller gi beskjed til sjefen om at disse telefontidene er helt uakseptable for resten av samfunnet.

Skrevet

Jeg lærte alltid at man ikke skulle ringe hjem til folk etter kl 22 og før kl 10. Hvis det er folk man ikke kjenner, kan det være greit å sette grensen til kl 21:30. Kl 21 syns jeg ikke er sent å ringe i det hele tatt!

mariaflyfly
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du ikke setter mld lyden av om natten. Ringelyden kan jo være på likevel.

Jeg har kun på vibrering på min mobil på meldinger. Heller ikke om dagen, det er jævla irriterende når folk har meldingslyd på jobben. Det piper i alle kroker og kriker.

Helt enig!

Skrevet

Helt enig!

Det er jo tullinger som ikke har vett til å slå av mb eller sette den på lydløs på kino eller i begravelser en gang. Greit å glemme, men de slår den faen ikke av etter å ha oppdaget bommerten.

Skrevet

Men hvis han sender deg sms midt på natten, så våkner du vel? Jeg syns det er en uting å sende sms på andre tidspunkt enn man ellers ville ringt. Mange har jo mobilen slått på om natten også, det har iallfall jeg i tilfelle noen i familien skulle måtte ringe meg pga akutt nødsituasjon.

Jeg har for tiden en skikkelig konflikt gående med en venn av meg pga dette, fordi han alltid glemmer seg og sender meg sms altfor sent eller altfor tidlig, selv om jeg hundrevis av ganger har bedt ham om å la vær. Han glemmer det hele tiden.

Det forårsaker at jeg mot min vilje må ha lyden på mobilen slått av, for ikke å bli vekket av hans sms'er, og dermed kan heller ingen andre nå meg hvis det skulle oppstå noe alvorlig...

:-(

Finn frem bruksanvisningen og finn ut hvordan du slår av lyden på kun meldinger. Er det krise ringes det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...