Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg drister meg til å diskutere på islam.no - er det noen sjanse i verden for at de kan oppspore meg, tror dere?

Jeg har sååååå lyst til å stille litt... hm... mindre heldige og hensynsfulle spørsmål, men ikke hvis de kan finne meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Hørtes ut som et interessant prosjekt :o)

Gjest Takamine
Skrevet

Nå må ikke paranoiaen ta helt overhånd, da.

Skrevet

Nå må ikke paranoiaen ta helt overhånd, da.

He-he. Godt mulig jeg er paranoid. Men jeg mener å ha hørt at sånn kan spores, skjønner du.

Gjest Takamine
Skrevet

He-he. Godt mulig jeg er paranoid. Men jeg mener å ha hørt at sånn kan spores, skjønner du.

Og det kan det, med rett verktøy og kunnskap. Men hvorfor skulle det skje?! Det var det jeg sikta til.

Skrevet

Og det kan det, med rett verktøy og kunnskap. Men hvorfor skulle det skje?! Det var det jeg sikta til.

Det holder ikke med verktøyet og kunnskapene. Du må enten tifeldigvis jobbe (i riktig stilling) for akkurat den ISP-en vedkommende bruker, eller jobbe i politiet (også i riktig stilling), og være glad i å misbruke både posisjon og andre ting for å få tak i den informasjonen.

"............................................"

Skrevet

Kort svar: Nei.

Litt lengre svar: Så lenge du ikke oppgir noen informasjon som kan knyttes til din person, nei.

Langt svar blir for...langt.

".........................................."

Gjest En muslim
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Hørtes ut som et interessant prosjekt :o)

Høres helt dumt ut. Hvorfor ikke la muslimene være fred.

Skrevet

Jeg liker å diskutere religion. Har vel ikke noe med å la dem være i fred. Men det forumet er jo sykt da, ikke akkurat som ventet

Gjest En muslim
Skrevet

Jeg liker å diskutere religion. Har vel ikke noe med å la dem være i fred. Men det forumet er jo sykt da, ikke akkurat som ventet

Sykt? Kan du kanskje utdype hvorfor du synes det. Har vært på det forumet en del ganger. Synes ikke det var sykt.

Men men, alle har jo forskjellige oppfatninger.

Skrevet

Sykt? Kan du kanskje utdype hvorfor du synes det. Har vært på det forumet en del ganger. Synes ikke det var sykt.

Jeg har sagt før at jeg ikke liker å diskutere religion her på forumet men kort kan jeg svare at når de planlegger å kuppe landet med islam, da synes jeg de har gått langt over streken.

Jeg kjenner mange helt ok muslimer, men når 4 av 10 vil innføre sharialover og sette norske lover tilside, da må jeg si at jeg steiler litt.

Skrevet

Muslimer som faktisk mener at kvinner skal dekke seg til som eiendeler, norske (og kvinner ellers i verden) kvinner er horer, at man skal straffes for å si at muhammad var en pedofil psykykotisk massemorder etc. - fortjener overhodet ikke å få "være i fred". De bør konfronteres med jævelskapen sin til de kneler.

"..........................................."

Skrevet

"Sykt? Kan du kanskje utdype hvorfor du synes det."

Hva med: Menneskefientlig, kvinneundertrykkende, fascistisk? Psykotiske, ynkelige mannslinger som ikke klarer å vise hverandre at de har pikk og baller uten å banke kona, drepe søsteren fordi hun kliner med en medelev på ungdomsskolen etc.? Ondskap, enkelt og greit. Slikt svineri som de halvpsykoene driver med kan ikke gjemmes bak påskudd om kulturfrihet.

Gjest En muslim
Skrevet

"Sykt? Kan du kanskje utdype hvorfor du synes det."

Hva med: Menneskefientlig, kvinneundertrykkende, fascistisk? Psykotiske, ynkelige mannslinger som ikke klarer å vise hverandre at de har pikk og baller uten å banke kona, drepe søsteren fordi hun kliner med en medelev på ungdomsskolen etc.? Ondskap, enkelt og greit. Slikt svineri som de halvpsykoene driver med kan ikke gjemmes bak påskudd om kulturfrihet.

Jeg vet at det finnes mange mennesker som begår onde handlinger. Det er ikke LOV i islam. Å si at muslimer gjør ditten og datten, blir å stemple alle muslimer for noe de ikke er.

Jeg er selv muslim jente. Og aldri i livet har noen nektet meg for noe. Aldri har faren min sagt til brødrene mine at norske kvinner er horer.

Jeg er en selvstendig jente med mine egne meninger.

Skrevet

Jeg vet at det finnes mange mennesker som begår onde handlinger. Det er ikke LOV i islam. Å si at muslimer gjør ditten og datten, blir å stemple alle muslimer for noe de ikke er.

Jeg er selv muslim jente. Og aldri i livet har noen nektet meg for noe. Aldri har faren min sagt til brødrene mine at norske kvinner er horer.

Jeg er en selvstendig jente med mine egne meninger.

"Å si at muslimer gjør ditten og datten, blir å stemple alle muslimer for noe de ikke er."

Nå snakker du tull. Ingen her har så mye som nevnt "alle muslimer". Her var det snakk om diskusjonsforumet på islam.no, og det er fyllt av en ganske stor andel av rimelig ekstreme folk. Det er neppe representativt for alle muslimer - og det har heller ingen påstått.

"Jeg er selv muslim jente. Og aldri i livet har noen nektet meg for noe."

Ikke noen klesplagg á la hijab etc.?

Gjest En muslim
Skrevet

"Å si at muslimer gjør ditten og datten, blir å stemple alle muslimer for noe de ikke er."

Nå snakker du tull. Ingen her har så mye som nevnt "alle muslimer". Her var det snakk om diskusjonsforumet på islam.no, og det er fyllt av en ganske stor andel av rimelig ekstreme folk. Det er neppe representativt for alle muslimer - og det har heller ingen påstått.

"Jeg er selv muslim jente. Og aldri i livet har noen nektet meg for noe."

Ikke noen klesplagg á la hijab etc.?

Kjenner du noen muslimer? Er alle kvinneundertrykkende?

Skrevet

Kjenner du noen muslimer? Er alle kvinneundertrykkende?

Jeg spør igjen, for siste gang: Har jeg eller noen andre i denne tråden skrevet at alle muslimer er kvinneundertrykkende? I såfall er det fint om du viser meg hvor, for det lurer jeg fælt på.

Når det så er avgjort at jeg ikke har påstått noe slikt, kan du så forsøke å holde deg til saken, og ikke komme med tullete anklager som du dikter opp selv?

Hvis du, som jeg mistenker, ikke klarer å diskutere dette saklig, og er nødt til å anklage folk for å mene og si ting de hverken mener eller har sagt, så kutter vi all kommunikasjon her og nå. Det blir rett og slett for barnslig til at jeg gidder å kaste bort tid på det. Ok?

"........................................."

Gjest En muslim
Skrevet

Jeg spør igjen, for siste gang: Har jeg eller noen andre i denne tråden skrevet at alle muslimer er kvinneundertrykkende? I såfall er det fint om du viser meg hvor, for det lurer jeg fælt på.

Når det så er avgjort at jeg ikke har påstått noe slikt, kan du så forsøke å holde deg til saken, og ikke komme med tullete anklager som du dikter opp selv?

Hvis du, som jeg mistenker, ikke klarer å diskutere dette saklig, og er nødt til å anklage folk for å mene og si ting de hverken mener eller har sagt, så kutter vi all kommunikasjon her og nå. Det blir rett og slett for barnslig til at jeg gidder å kaste bort tid på det. Ok?

"........................................."

Har jeg antydet at du synes at alle muslimske menn er kvinne undertrykkende?

Jeg spurte deg kun to spørsmål. Og det var ikke noe form for angrep mot deg. Jeg beklager hvis du opplevde det slik.

Skrevet

Både der og på desi.no blir du og dine innlegg slettet om du skriver noe upassende. Og det er veldig mange som gjør det.

En som ville spørre om muslimer kunne ha analsex, ble slettet så fort at det bare var noen sekunder.

Du kan ikke spørre om alt der.

Skrevet

Har jeg antydet at du synes at alle muslimske menn er kvinne undertrykkende?

Jeg spurte deg kun to spørsmål. Og det var ikke noe form for angrep mot deg. Jeg beklager hvis du opplevde det slik.

Dette skrev du:

"Kjenner du noen muslimer? Er alle kvinneundertrykkende?"

Så ja, jeg vil påstå at du i aller høyeste grad antydet at jeg hadde sagt noe slikt. Og dermed blir det for usaklig. Ha nå ihvertfall pupper nok til å innrømme at det var det du sa, da.

Jeg skjønner uansett ikke hvilken relevans det har. Ingen her har snakket om at "alle" er slik eller slik, så hvorfor i det hele tatt bringe det på bane?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...