Gjest forelsket i en venn Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Jeg (og flere dolere;) har skrevet innlegg om å forelske seg i en god venn. I dag har jeg tatt en viktig beslutning som har avgjørende effekt på hele mitt liv, og jeg vet innerst inne at håpet om å vekke hans interesse er drivkraften. Likevel vet jeg at forelskelsen er håpløs og at jeg må skjule den så godt jeg kan. Hvor fornuftig er dette egentlig? 0 Siter
Gjest Jeg vet Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Du sier ikke hva du har besluttet, men du sier at du har besluttet noe. Jeg går ut fra at du har besluttet å fortelle vedkommende hvor fælt du har det. Ikke gjør det! Fortell heller hvor mye han betyr for deg. Da vil du se om han blir glad eller ikke, og dersom han blir glad, kan du fortsette den gode samtalen helt til alle uoppklarte følelser og tanker er kommet fram i dagen. Blir han ikke glad, kan du spørre ham om hvorfor han blir lei seg over å høre at du liker ham, og så har også denne samtalen en mulighet til å komme inn på rett spor. 0 Siter
Gjest forelsket i en venn Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Du sier ikke hva du har besluttet, men du sier at du har besluttet noe. Jeg går ut fra at du har besluttet å fortelle vedkommende hvor fælt du har det. Ikke gjør det! Fortell heller hvor mye han betyr for deg. Da vil du se om han blir glad eller ikke, og dersom han blir glad, kan du fortsette den gode samtalen helt til alle uoppklarte følelser og tanker er kommet fram i dagen. Blir han ikke glad, kan du spørre ham om hvorfor han blir lei seg over å høre at du liker ham, og så har også denne samtalen en mulighet til å komme inn på rett spor. I alle dager, min viktige beslutning er av yrkesmessig karakter. Jeg kommer aldri i livet til å fortelle han om mine følelser. Det ville bare vært dumt og ødelegge hele vennskapet. 0 Siter
Gjest Jeg vet Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 I alle dager, min viktige beslutning er av yrkesmessig karakter. Jeg kommer aldri i livet til å fortelle han om mine følelser. Det ville bare vært dumt og ødelegge hele vennskapet. Du vil altså gjøre ham interessert ved hjelp av din dyktighet eller ved hjelp av ditt yrkesvalg? Sjangsene for at du arbeider deg lengre og lengre vekk fra ham er store, men lykke til. Det er ditt liv og din lykke det gjelder. 0 Siter
Gjest forelsket i en venn Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Du vil altså gjøre ham interessert ved hjelp av din dyktighet eller ved hjelp av ditt yrkesvalg? Sjangsene for at du arbeider deg lengre og lengre vekk fra ham er store, men lykke til. Det er ditt liv og din lykke det gjelder. Jeg har lyst å jobbe mot det han holder på med, og det er ikke farlig;) Hvis han ikke blir interessert i meg (som han nok ikke blir) så taper jeg ingenting. Jeg kommer ikke til å jobbe meg fra ham, men mot ham. Jeg er fornøyd med min beslutning i dag og ser at den er fornuftig på mange flere måter enn på grunn av en mann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.