Gå til innhold

Har foreldrene dine er favorittbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i allverden, skal en ha hjelp for alt mulig? Hvorfor skal normale ting, bli unormalt, bare det ikke stemmer med det folk tør og ikke tør si?

Det er slike som deg, som skaper "stigma" folk, de som ikke skal passe inn. Jeg tror det er helt normalt å komme litt ulikt overens med egne barn. (Jmf.freud utviklingspsykologi).

Synes du virkelig det er normalt å ikke like den ene ungen sin? Jeg tror ikke jeg har hørt om noen som ikke liker barnet sitt. Jeg har kranglet mye med eldstemannen min men jeg elsker ham like høyt uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja. stort sett broren min. de ville egentlig bare ha to gutter (men endte opp med tre jenter og en gutt). pluss den ene jenta, som er godjenta til faren min. de er gull. jeg er ikke gull. jeg er minst, baby og vanskeligst ;)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror ikke verken jeg eller broren min lir favorisert..Det virker som om både mutter og fatter er veldig glad i oss begge.:-)

Men jeg tror nok jeg og bror blir noe favorisert over søskenbarna våre hos bestemor.

• 3 uker senere...
Gjest ALle sammen
Skrevet

ja, jeg er favoritten! men alle andre søsknan mine tror nok det samme;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...