Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

7

• Angelica :o)

3

• keinstein

3

• Warthooth

3

Gjest Pimpi

Når ejg var sammen med Xen min så hadde jeg det helt likt, ble aldri våt.. Han kunne prøve å pirre meg i lengre tider uten jeg ble våt. Jeg begynte å tro noe var galt med meg.

Vel, nå vet jeg vhertfall at det ikke er noe galt med meg, for nå blir jeg våt for raskt.. Så i mitt tilfelle, jeg tennte ikke lenger på Xen...

Annonse

Gjest Sållvej

Ja, for hva annet skal man egentlig gjøre enn å drive å rette på folk heller enn å svare på det de lurer på? Det blir jo helt helt imot med dol ånd. På dol er det trakassering og sånt som gjelder, ikke medmenneskelighet og hjelp.

Dette er Åpent Forum, der det finnes rom og kultur for masse humor og ironi.

De tunge temaene kan man ta i de forumgruppene som er beregnet for det.

Gjest muligda?

Skrivefeil er faktisk veldig irriterende, og i den virkelige verden veldig useriøst.

Når jeg skriver viktige brev (og mindre vikitige) leser jeg mange ganger for å finne feil.

På DOL går det litt for fort, og jeg gjør mange saker på en gang utenom.

Kjede i stedet for skjede er en utbredt skrivefeil.

Akkurat som desverre er.

Men skrivefeil er nå engang bare det da, og ikke noe man trenger legge sjela si i å irritere seg over. Du burde forresten lese gjennom innleggene dine bedre om du har så mot skrivefeil...

Annonse

Men skrivefeil er nå engang bare det da, og ikke noe man trenger legge sjela si i å irritere seg over. Du burde forresten lese gjennom innleggene dine bedre om du har så mot skrivefeil...

Det var godt ment, og jeg er ikke bedre. Det kalles slurv på godt norsk.

Det er mye verre at folk er uforskammet eller skriver lange innlegg uten store bokstaver, tegn og avsnitt med forkortelser og mange barnslige skrivefeil.

Du kan ikke bestemme at andre skal like din eller min måte å skrive på, men visse tommelfingerregler må det være for at folk skal gidde å lese og svare deg.

Up to you - my dear.

:)

Gjest Sållvej

Når ejg var sammen med Xen min så hadde jeg det helt likt, ble aldri våt.. Han kunne prøve å pirre meg i lengre tider uten jeg ble våt. Jeg begynte å tro noe var galt med meg.

Vel, nå vet jeg vhertfall at det ikke er noe galt med meg, for nå blir jeg våt for raskt.. Så i mitt tilfelle, jeg tennte ikke lenger på Xen...

Faktisk litt rart at du ikke på et tidlig tidspunkt kunne konkludere med at du ikke tente på han, uavhengig av hvor glatt du er i skjeden. Når man ikke er kåt på noen, så preger det ens seksual- og følelsesliv på mange andre måter enn tørr skjede.

Folk som svare på den måten der, burde faktisk holdt seg borte fra forumet!

Absolutt ikke. Folk som er gamle nok til å ha sex, men ikke kan skrive - og som i tillegg er helt blottet for humor, fortjener ingenting annet. Hadde du tatt humor som ordenlige folk gjør, så hadde det selvfølgelig vært noe annet. Slik du reagerer her, så fortjener du ikke noe i nærheten av et seriøst svar.

"..............................................."

En skulle jo tro de fleste hadde IQ til likevel å skjønne hva han mente, men man overvurderer jo stadig intelligensen til folk på DOL. De er faktisk så dumme som de virker. Hørt om skrivefeil?

Alle skjønner det. Og alle som svarer slikt gjør det med humor. Når vedkommende ikke eier humoristisk sans, fortjener han ikke annet heller.

"............................................"

Ja, for hva annet skal man egentlig gjøre enn å drive å rette på folk heller enn å svare på det de lurer på? Det blir jo helt helt imot med dol ånd. På dol er det trakassering og sånt som gjelder, ikke medmenneskelighet og hjelp.

Det er humor, din idiot! *Rister oppgitt på hodet*

"........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...