Gå til innhold

Kjælenavn

Gjest Kjært navn har very mange navn

Anbefalte innlegg

Gjest Kjært navn har very mange navn
Skrevet

Har du og partneren navn på deres kjønnsorgan? f eks Gina, Steven, Laksen, Kalven, Susie, snoppen, osv?

Min kjære snakker om "han" i veldig kjærlige ordlag. som om han var en svært god venn.. Og det er han vel også. Han forteller meg hva slags form dingsen er i, hva han sier osv ;) I en humoristisk tone da..

Gjest Trainis
Skrevet

Kjenner igjen den der, ja. Varmt, kjærlig tonefall. Ikke alltid jeg får æren av slik varme ;)

Fikk han en gang til å avsløre i fylla at "han" het Brutus i de yngre dager. Jeg lo meg skakk og han hadde store problemer med å "huske det" neste dag. Men etter rødfargen og dømme hver gang jeg never det, så stemmer det nok. *Humrer godt*

Skrevet

Nei, ingen av oss har noe eget navn på kjønnsorganet. Ikke annet enn "godsakene".. :o)

Skrevet

Nei uff. Ei fitte er ei fitte, og akkurat _den_ fitta er akkurat den fitta.

"..........................................."

Skrevet

Nei uff. Ei fitte er ei fitte, og akkurat _den_ fitta er akkurat den fitta.

"..........................................."

Amen!!

Gjest Marres
Skrevet

Så en 'ASAN - for menn' reklame i et blad tidligere i dag. Mange menn som tydeligvis hadde ulike navn på "snoppen"; var så mye rart at jeg nesten ble flau...hva med "ingeniøren"??!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis noen begynner å kalle penisen min for Julie, kommer Julie til å krype inn og bli der. Det hadde vært dumpegrunn.

Nei - penis er pikk og vagina er fitte.

Skrevet

Min er i plast og rosemalt, den brukes som blokkfløyte når den ikke er i bruk.

Dessuten syns jeg "kosenavn" er en underlig vinkling og fokusering.

Skrevet

Vi har døpt utstyret til sambo (*humre*), men navnet brukes kun humoristisk og aldri i seksuelle sammenhenger. Det hadde vært turn-off.

;-)

Skrevet

Vi har døpt utstyret til sambo (*humre*), men navnet brukes kun humoristisk og aldri i seksuelle sammenhenger. Det hadde vært turn-off.

;-)

Om det skulle være noen tvil; navnet er IKKE "humre"!!

Så plutselig at det kunne se sånn ut ;-)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Nope.. Ingen kjælenavn. Pikk og mus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...