Gjest Yetta Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 maos lille røde....Har dere den i GUL?!!! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 maos lille røde....Har dere den i GUL?!!! hahahahahaha.... utrolig bra!!!! ;o) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 hahahahahaha.... utrolig bra!!!! ;o) eh... hihi... har dere den i gul dah? hihi... bare tuller 0 Siter
Gjest Yetta Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 hahahahahaha.... utrolig bra!!!! ;o) ja, vet det. Jeg jobbet i bokhandel en periode. ) 0 Siter
Gjest Yetta Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 eh... hihi... har dere den i gul dah? hihi... bare tuller har jo et annet godt spm også da. Når noen spør om hunden min er en svart golden. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 har jo et annet godt spm også da. Når noen spør om hunden min er en svart golden. hehe... dette var faktisk veldig morsomt altså hehehehe 0 Siter
Gjest Yetta Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hadde en morsom samtale da jeg jobbet i lekebutikk: Dame spør hvordan man fester en trollhale. Jeg sier at den festes med sikkerhetsnål. Dame sier: I Rompa på en seksåring!!!! Jeg svarer : Nei, i buksa. Dame svarer: Tror du jeg er født i går eller? Jeg bare lo jeg da, ble helt komisk :-D 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Har du fått noen gode spørsmål da? Godt spørsmål Det må jeg tenke litt mer på 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hadde en morsom samtale da jeg jobbet i lekebutikk: Dame spør hvordan man fester en trollhale. Jeg sier at den festes med sikkerhetsnål. Dame sier: I Rompa på en seksåring!!!! Jeg svarer : Nei, i buksa. Dame svarer: Tror du jeg er født i går eller? Jeg bare lo jeg da, ble helt komisk :-D Veldig bra!! Nå fikk du meg til å smile litt her ja, og faktisk også le litt inni meg Tusen takk! 0 Siter
Gjest Yetta Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Veldig bra!! Nå fikk du meg til å smile litt her ja, og faktisk også le litt inni meg Tusen takk! ) Det var jo hyggelig! Tenkte kanskje du var ute etter svar som "vil du gifte deg med meg" og sånt men. Jeg synes de gode er de som er litt morsomme/ smådumme 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 ) Det var jo hyggelig! Tenkte kanskje du var ute etter svar som "vil du gifte deg med meg" og sånt men. Jeg synes de gode er de som er litt morsomme/ smådumme Hehe... vil du gifte deg med meg? tenkte jeg faktisk på like etter at jeg hadde postet innlegget... og nå nevnte du det jo men jeg syns jo alle de andre spørsmålene dine var mye bedre hihi... 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 maos lille røde....Har dere den i GUL?!!! Den er vel fra reklamen "det skal lønne seg å handle gult"? 0 Siter
collins Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Et spørsmål fra Norsk Tipping. "Til hvilket kontonr skal overføre lottogevinsten din på 3,8 mill?";o) 0 Siter
Gjest Yetta Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Den er vel fra reklamen "det skal lønne seg å handle gult"? ja, den er det. Og det er klart denne fyren hadde den i tankene da han spurte. Men det var morsomt likevel da. Jeg har sansen for den type reklame. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Et spørsmål fra Norsk Tipping. "Til hvilket kontonr skal overføre lottogevinsten din på 3,8 mill?";o) hehe... til 0540.3x.xxxxx.... bare tuller meget godt spm! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Kommer på to gode spørsmål sånn i farten: Da jeg kom hjem fra føden følte jeg meg så slank og fin uten den store magen. En nabojente kom for å se på babyen. Hun så alvorlig på magen min og spurte "skal du ha en til?". En gang pyntet jeg babyen i den fineste kjolen jeg fant. Rosa og dillete. Jeg traff en bekjent. Han spurte "Er det gutt eller jente?" 0 Siter
Alana Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Kommer på to gode spørsmål sånn i farten: Da jeg kom hjem fra føden følte jeg meg så slank og fin uten den store magen. En nabojente kom for å se på babyen. Hun så alvorlig på magen min og spurte "skal du ha en til?". En gang pyntet jeg babyen i den fineste kjolen jeg fant. Rosa og dillete. Jeg traff en bekjent. Han spurte "Er det gutt eller jente?" Hehe... 0 Siter
Gjest mandarina duck Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 "Har du leg?" Voksen vakt ved ølservering på konsert, 18.års-grense, jeg var 31. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.