Ugga Bugga Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg fikk tre litt vriene på rappen i går fra treåringen til veninna mi på kafe..Først om hvorfor jeg likte øl, så hva sigarettene mine var ( de lå i pakke på bordet), så hvorfor jeg hadde kort shorts og til slutt hvor for jeg ikke hadde baby. Det var mye på engang! ;-P Eller er jo, "Jøss, er det deg?" et klassisk spørsmål ved møte. Det er jo stort sett det. :-) He he, jeg har også slitt litt med spørsmål som "hvorfor har ikke du barn?" og "har du lyst til å gifte deg?" fra småjenter. 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Har du lagt på deg?! Da hadde jeg blitt SUR! Om det syntes så godt trengte da folk neggu ikke å spørre i tillegg! ;-) Ikke SANT! Jeg har blitt helt sjokka etter jeg kom igjen. ALLE jeg kjenner har kommentert det, alle!! Mamma sier at grunnen til at de kan gjøre det er fordi det bare er kledelig (gått fra å være 1.75 og 55kg til 65), men jeg er ikke helt overbevist... Og jeg har nok med å stirre på bolletrynet hver jævla morra om ikke alle skal fortelle meg det hver gang jeg går utenfor døra i tillegg.. *sukk* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 He he, jeg har også slitt litt med spørsmål som "hvorfor har ikke du barn?" og "har du lyst til å gifte deg?" fra småjenter. Det er litt brysomt ja;-) Særlig denne som ikke lot seg avspise noe særlig lett heller.. Lot hele kafeen få innblikk i sine synspunkter om at jeg burde få baby NÅH! ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Ikke SANT! Jeg har blitt helt sjokka etter jeg kom igjen. ALLE jeg kjenner har kommentert det, alle!! Mamma sier at grunnen til at de kan gjøre det er fordi det bare er kledelig (gått fra å være 1.75 og 55kg til 65), men jeg er ikke helt overbevist... Og jeg har nok med å stirre på bolletrynet hver jævla morra om ikke alle skal fortelle meg det hver gang jeg går utenfor døra i tillegg.. *sukk* Skjønner deg godt:-o Selvom det sikkert er fordi det er fint da..Mødre pleier vel ikke å hakke på egne døtres utsende? (Dvs..Min gjør det innimellom..Men det er med ting jeg lett kunne forandre om jeg ville..Ettter hennes smak stygg T-skjorte etc..Jeg tviler jo litt på at hun ville hetse meg om jeg la på meg..;-)) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Det er litt brysomt ja;-) Særlig denne som ikke lot seg avspise noe særlig lett heller.. Lot hele kafeen få innblikk i sine synspunkter om at jeg burde få baby NÅH! ;-) He he, pinlig. 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Skjønner deg godt:-o Selvom det sikkert er fordi det er fint da..Mødre pleier vel ikke å hakke på egne døtres utsende? (Dvs..Min gjør det innimellom..Men det er med ting jeg lett kunne forandre om jeg ville..Ettter hennes smak stygg T-skjorte etc..Jeg tviler jo litt på at hun ville hetse meg om jeg la på meg..;-)) Moren min hetser meg for alt mellom himmel og jord, hun. Men i dette tilfellet er det _hun_ som sier det er kledelig da. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 For øvrig kan jeg opplyse om at min femårige sønn lærer litt tegnspråk i barnehagen. Det er en vanlig, kommunal barnehage, og det er ingen døve barn eller ansatte der. De lærer gjerne et par tegn om gangen, og de sitter jo. Han kan derfor tegnene for daglige gloser som "sulten", "god", "stille", "sove", "ferdig", "leke" etc. etc. Ikke verst :-). Kjempebra :-) Min erfaring er at unger suger til seg alle tegn de lærer! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Får så lyst til å svare småfrekt når folk spør om jeg har klipt meg. Nei, det er jo ikke JEG som har klipt meg, det er faktisk frisøren! Hadde jeg skulle gjort det selv, så hadde jeg jo sett helt forferdelig ut. "Har du klipt deg?" er jo et vanvittig teit spørsmål da. Som folk faktisk forventer et svar på! Det er vel åpenlyst at man har klipt seg når man stiller opp med 10 cm kortere hår! Jeg sier alltid "nei, så fin du er på håret!" hvis jeg skal kommentere en evt hårklipp hos folk. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 "Har du klipt deg?" er jo et vanvittig teit spørsmål da. Som folk faktisk forventer et svar på! Det er vel åpenlyst at man har klipt seg når man stiller opp med 10 cm kortere hår! Jeg sier alltid "nei, så fin du er på håret!" hvis jeg skal kommentere en evt hårklipp hos folk. Ja. Men jeg har også fått spørsmålet om jeg har klipt meg når jeg ikke har gjort det også, så det er tydeligvis ikke så opplagt. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Ja. Men jeg har også fått spørsmålet om jeg har klipt meg når jeg ikke har gjort det også, så det er tydeligvis ikke så opplagt. Nei, men NÅR det er opplagt, så er det et tullete spørsmål. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Nei, men NÅR det er opplagt, så er det et tullete spørsmål. Enig. 0 Siter
ekte nick Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 maos lille røde....Har dere den i GUL?!!! Eller denne: Er det ikke bedre med Anders Lange enn Maos lille røde? ;-) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Eller denne: Er det ikke bedre med Anders Lange enn Maos lille røde? ;-) Glitrende! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 " Hva kan jeg gjøre for deg ?" Utrolig sjelden spørsmål. Men utrolig viktig spørsmål. Tusen takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.