Gjest tonemor70 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg har nettop byttet abonnement fra telenor djuice. Når jeg kjøpte mobiltelefonen for over et år siden kjøpte jeg den med binding til djuice. Bindingstida er gått ut og jeg har byttet abonnement. Det nye abonnementet er gjeldende fra i dag. Men telefonen er tydligvis låst til den forrige tele-leverandøren. Dette er en sony ericson k700i. Hvordan skal jeg kunne 'låse' opp mobiltelefonen. Kan noen vennlige sjeler hjelpe meg med dette? På forhånd takk!!! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Når bindingstiden har gått ut kan du gå til dit du kjøpte mobiltelefonen og be dem om å låse den opp, tror jeg. Dersom du har kjøpt den på nettet, så kan du jo skrive mail og spørre om å få koden for å låse opp? 0 Siter
Sør Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Det står instruksjoner på www.telenormobil.no Du må finne telefonens IMEI-nummer, taste det inn på siden til Telenor, og så får du en kode som du må taste inn i telefonen for å låse den opp. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Gå til butikken der du kjøpte den. De må kunne klare dette. Jeg kommer til å være i samme situasjon om et halvt år... og da kommer jeg til å gå rett til butikken dersom jeg ikke får byttet operatør automatisk. Men jeg har som sagt ikke prøvd dette selv.... 0 Siter
Gjest tonemor70 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Når bindingstiden har gått ut kan du gå til dit du kjøpte mobiltelefonen og be dem om å låse den opp, tror jeg. Dersom du har kjøpt den på nettet, så kan du jo skrive mail og spørre om å få koden for å låse opp? Takk for svar. Fant koden på telenors hjemmeside, og da var det gjort på no time. 0 Siter
Gjest tonemor70 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Det står instruksjoner på www.telenormobil.no Du må finne telefonens IMEI-nummer, taste det inn på siden til Telenor, og så får du en kode som du må taste inn i telefonen for å låse den opp. Med vennlig hilsen Tusen takk for svar! Da var det fort gjort. 0 Siter
Gjest tonemor70 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Gå til butikken der du kjøpte den. De må kunne klare dette. Jeg kommer til å være i samme situasjon om et halvt år... og da kommer jeg til å gå rett til butikken dersom jeg ikke får byttet operatør automatisk. Men jeg har som sagt ikke prøvd dette selv.... Takk for svar! Fant koden på telenors hjemmeside, og da var det gjort på no time. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Takk for svar. Fant koden på telenors hjemmeside, og da var det gjort på no time. Flotte greier 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.