Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, det begynner å ta form nå. :o) Har fått opp overskapene nå i helga, måtte handle inn både plugger og lekter, men nå er de festet med plugger, skruer, lekter og fanden og hans oldemor så nå kan de umulig falle ned! :o)

Nå gjenstår bare å få justert benkeskapene, feste dem i veggen (det bør vel gjøres?), og få satt på benkeplatene. Og sokkel- og pyntelister. Så kanskje, kanskje det blir et kjøkken av rothølet til slutt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du koser deg med din nye leilighet!

Trives du, og ikke minst ungene?

Skrevet

Høres ut som du koser deg med din nye leilighet!

Trives du, og ikke minst ungene?

Vi trives alle sammen! :o) Men jeg vil nok trives enda bedre når jeg bare kommer litt nærmere bunnen i kaoset... ;o)

Skrevet

Høres ut som DET prosjektet *flire*. Men så bra at det ser ut til å bli bra!

Og jeg er LITT misunnelig - ikke på all jobben, men på nytt kjøkken...

Hvilket kjøkken har du valgt?

Skrevet

Høres ut som DET prosjektet *flire*. Men så bra at det ser ut til å bli bra!

Og jeg er LITT misunnelig - ikke på all jobben, men på nytt kjøkken...

Hvilket kjøkken har du valgt?

Hvit Ståt. Blir såååå fint så! :o) Håper jeg...

mariaflyfly
Skrevet

Goddamnit, Lillemus! Fikser du å montere kjøkken helt sjøl? *sykt imponert*

Skrevet

Goddamnit, Lillemus! Fikser du å montere kjøkken helt sjøl? *sykt imponert*

Neeei.... Min kjære hjalp meg da. Men jeg kan trygt si at dette kjøkkenet har jeg montert MYE av selv! :o)

Har hengt oppunder taket og holdt skap mens han boret hull og satte i skruer. Saget lekter og monterte hengsler og dører gjorde jeg sjøl! Hah!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...