Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere lurte meg til å kjøpe 3 dekksider til kjøkkenskap som jeg slett ikke trengte. Skapene er helt hvite, slette og fine på sidene de.

Kan jeg levere dem tilbake på Ikea? Og få pengene igjen selvfølgelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kvittering skulle vel ike det være noe problem?

Skrevet

Det burde da gå bra? Bare si at du ikke trengte dem likevel, så burde de godta det.

Skrevet

Har du kvittering skulle vel ike det være noe problem?

Selvfølgelig har jeg kvitteringen, det kom seg på nesten 11" tilsammen og da kaster man ikke kvitteringen vet du! :o)

Gjest lillerosinen
Skrevet

Jeg ringte i løpet av helga for å spørre om noen deler vi får til overs, og de kunne jeg levere tilbake selv om posen var åpnet faktisk. Så bare du har kvittering så skulle det vel gå helt fint.

Vi har også hvitt Ikeakjøkken og ble anbefalt dekkeside fordi selv om kjønnet er "hvitt" så er det en liten forskjelli fargen og struktur i overflaten på dekkesiden og skapsiden. Men vi har ikke ståt vi da, vi valgte aedel...

Hva slags benkeplate har du valgt?

Skrevet

Jeg ringte i løpet av helga for å spørre om noen deler vi får til overs, og de kunne jeg levere tilbake selv om posen var åpnet faktisk. Så bare du har kvittering så skulle det vel gå helt fint.

Vi har også hvitt Ikeakjøkken og ble anbefalt dekkeside fordi selv om kjønnet er "hvitt" så er det en liten forskjelli fargen og struktur i overflaten på dekkesiden og skapsiden. Men vi har ikke ståt vi da, vi valgte aedel...

Hva slags benkeplate har du valgt?

Jeg har heltre bøk, den tynneste. Tror det blir fint! :o)

Åpnet pappen på den ene dekksiden, trodde det var en dør, men dekksiden er ikke tatt ut og pappen er hel så om jeg taper den igjen så satser jeg på at det går bra.

Gjest missa n.
Skrevet

Det skal gå bra, min tidligere samboer kjøpte seng på Ikea, pakket den opp og monterte den,og fant ut at det var for lavt under taket til å ha den senga der:p

Så han leverte tilbake, var ikke noe problem.

Gjest Elextra
Skrevet

Tror det går bra, forutsatt at du har kvittering og originalinnpakning.

Skrevet

Så lenge det ikke er spesialbestilling så er det vanlig plankekjøring ja. Du må vel ha kvitteringen.

Fått opp kjøkkenet allerede eller? Vi venter fortsatt på vårt.

Skrevet

Så lenge det ikke er spesialbestilling så er det vanlig plankekjøring ja. Du må vel ha kvitteringen.

Fått opp kjøkkenet allerede eller? Vi venter fortsatt på vårt.

Overskapene kom på veggen i går! :o) Underskapene blir det forhåpentligvis ordnings på i løpet av uka. *Puh*

Skrevet

Det går helt fint med kvittering.

Du gleder deg vel til å ta i bruk det nye kjøkkenet nå :)

Skrevet

Det går helt fint med kvittering.

Du gleder deg vel til å ta i bruk det nye kjøkkenet nå :)

Jaaaaa! :o) Det er en smule upraktisk med kjøkken uten kjøkkenbenk ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...