Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151936731' post='3193562]

Jeg kan godt jobbe for deg.

Jeg kan feks jobbe i sivil. Være med på festingen deres for å sjekke at det tar skikkelig av. Dokumentasjon er viktig, så jeg skal ta mange bilder.

Høres bra ut :-)

Jeg legger instrukser der du vet, når du vet, når det blir aktuellt.

"........................................"

Videoannonse
Annonse
  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

13

• Åsemor

7

• Angelica :o)

7

• mumitrollet

5

Mest aktive i denne tråden

Angelica :o)
Skrevet

Avtale!

Er lønna bra?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151936989' post='3193574]

Avtale!

Er lønna bra?

Nei.

Men arbeidet er veldig variert og underholdende :-)

"............................................"

Skrevet

Det finnes jo rolige gutter også, som hverken drar hjem jenter i fleng, røyker eller fester hver bidige helg.

Jeg tror jeg ville skippet det aller meste av det du nevner.

Familie på tre med to ledige hybelrom (rom: 9 kvm). Dele hybelkjøkken og bad. Ikke røyk/husdyr.

Skulle vel duge det? Da skjønner de fleste hva det går i uansett. Etterhvert som telefonene kommer siler dere ut fortløpende og har så en visning der dere ser an tølperne.

Om det stod så mye som du nevner, _spesielt_ det med pendlere, så tror jeg at det er mange som ikke vil vurdere hybelen i utgangspunktet.

Angelica :o)
Skrevet

Nei.

Men arbeidet er veldig variert og underholdende :-)

Ja ja.. Penger er ikke alt ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151938598' post='3193617]

Ja ja.. Penger er ikke alt ;)

Det skal være sikkert og visst :-)

"........................................."

Skrevet

Det finnes jo rolige gutter også, som hverken drar hjem jenter i fleng, røyker eller fester hver bidige helg.

Familie på tre med to ledige hybelrom (rom: 9 kvm). Dele hybelkjøkken og bad. Ikke røyk/husdyr.

Skulle vel duge det? Da skjønner de fleste hva det går i uansett. Etterhvert som telefonene kommer siler dere ut fortløpende og har så en visning der dere ser an tølperne.

Om det stod så mye som du nevner, _spesielt_ det med pendlere, så tror jeg at det er mange som ikke vil vurdere hybelen i utgangspunktet.

Det eneste som mangler i den annonsen der er "Herrebesøk på rommet er ikke tillatt." :-)

"............................................."

Skrevet

Det eneste som mangler i den annonsen der er "Herrebesøk på rommet er ikke tillatt." :-)

"............................................."

Åsemors eller min?

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg tror hun trenger en assistent! *rekke opp handa*

Skrevet

Hadde ikke tenkt å skrive alt, lurte bare på om det var LOV liksom. ;) Jeg skal ikke være så sær på det jeg, så lenge de har god musikksmak.

Hihi...

Skrevet

Hadde ikke tenkt å skrive alt, lurte bare på om det var LOV liksom. ;) Jeg skal ikke være så sær på det jeg, så lenge de har god musikksmak.

Hihi...

Skjønte det nesten ;-). Dere bestemmer jo helt selv hva slags folk dere vil ha i huset deres.

Skrevet

Ledig hybel for rolig jente, ikke røyk/husdyr. Pendlere foretrekkes, men ikke noe krav. Kr xxxx per måned, tre måneders depositum, min. ett års leie.

F.eks :)

Jeg tror ikke det er tillatt med minimum leietid, her må man forholde seg til husleieloven. Tror den sier noe sånt som 1 mnd gjensidig oppsigelsestid for hybler og 3 for leiligheter, uten at jeg tar meg tid til å søke det opp nå.

Skrevet

Jeg tror hun trenger en assistent! *rekke opp handa*

Ansatt!

"..................................."

Skrevet

For å si det enkelt: Studenter er ikke ukependlere, punktum. Voksne menn (og noen kvinner) er ukependlere. En student på høyskole, eller en videregåend elev, har overhodet ingen grunn til å reise hjem i helgene annet enn når de er blakke.

Skrevet

For å si det enkelt: Studenter er ikke ukependlere, punktum. Voksne menn (og noen kvinner) er ukependlere. En student på høyskole, eller en videregåend elev, har overhodet ingen grunn til å reise hjem i helgene annet enn når de er blakke.

Heng deg nå ikke opp i om det med pendling, det var bare eksempler som jeg lurte på om jeg hadde LOV til å skrive.

mumitrollet
Skrevet

Det kjipeste jeg vet er de som leier ut og tar leie for hele uka, men ønsker at du forsvinner i helga. I alle mine hybel-år styrte jeg godt utenom slike. Kommer du med "pendler"-ønsker synker interessen veldig, og risikoen for å ende opp med en skikkelig idiot øker. Evt at noen tar hybelen som en kriseløsning, til de finner noe bedre.

Leier du ut, så leier du ut - hele perioden.

(PS! Har tidligere jobbet med studenthybel-formidleing på det private markedet).

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det kjipeste jeg vet er de som leier ut og tar leie for hele uka, men ønsker at du forsvinner i helga. I alle mine hybel-år styrte jeg godt utenom slike. Kommer du med "pendler"-ønsker synker interessen veldig, og risikoen for å ende opp med en skikkelig idiot øker. Evt at noen tar hybelen som en kriseløsning, til de finner noe bedre.

Leier du ut, så leier du ut - hele perioden.

(PS! Har tidligere jobbet med studenthybel-formidleing på det private markedet).

Dette er for enkelt.

Kanskje noen _må_ leie ut av økonomiske grunner. Og så må hybelboer dele bad med familien.

Da ønsker man pendler, ikke sant?

Og ærlig talt, det er ikke noe galt i det!

Det er vinn vinn situasjon, slik jeg ser det. En skoleelev som ønsker dra hjem i helgene får et sted å bo- og utleier får sårt trengt inntekt.

mumitrollet
Skrevet

Dette er for enkelt.

Kanskje noen _må_ leie ut av økonomiske grunner. Og så må hybelboer dele bad med familien.

Da ønsker man pendler, ikke sant?

Og ærlig talt, det er ikke noe galt i det!

Det er vinn vinn situasjon, slik jeg ser det. En skoleelev som ønsker dra hjem i helgene får et sted å bo- og utleier får sårt trengt inntekt.

Jeg snakker kun ut fra erfaring - valget er ditt. Om man deler bad med noen, er det vel enda viktigere at man får "skikkelige folk" i hus.

mumitrollet
Skrevet

Hvorfor er det så mange som leier ut som skal ha ikke røykere... er jo mulig og røyke ute, kan de ikke skrive "ikke røyk inne" ... *sukk*

Mange leiligheter jeg har hatt lyst til og leie men som jeg ikke tatt kontakt med fordi det står ikke røyk. Blir litt dumt og spørre om det er ok at jeg røyker ute når det står ikke røyk..

"Ikke røyk" betyr vel "ikke røyk inne". Ville ikke falt meg inn å nevne, hva har vel utleier med hva du gjør utenfor leiligheten?

mumitrollet
Skrevet

Jeg tror ikke det er tillatt med minimum leietid, her må man forholde seg til husleieloven. Tror den sier noe sånt som 1 mnd gjensidig oppsigelsestid for hybler og 3 for leiligheter, uten at jeg tar meg tid til å søke det opp nå.

Det er lov med avtalt leietid, men det er neppe særlig lurt - veldig vanskelig å kaste dem ut om de viser seg å være partyløver...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...