Gå til innhold

Hvordan gjøre det slutt mellom barn og eks-kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest gormet

Herregud - slutt nå.

Dette har ingenting med faren å gjøre! Og det er ikke sånn at man kan erstatte en mann med en annen bare fordi han er mann!

Jeg bare sier at kaskje ikke savnet blir så stort om hun kan være med en pappaen sin og at hun faktisk HAR en annen mann der for henne. En pappa.

Men du forstår deg tydeligvis ekstremt lite på barn.

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• Hawkwind

4

• Ulrikke

3

• mumitrollet

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg bare sier at kaskje ikke savnet blir så stort om hun kan være med en pappaen sin og at hun faktisk HAR en annen mann der for henne. En pappa.

Men du forstår deg tydeligvis ekstremt lite på barn.

Du forstår deg tydeligvis kjempemasse på barn, men gidder ikke dele alle dine vidunderlige kunnskaper med oss vanlige dødelige. Så langt har du i alle fall ikke kommet med ett eneste forslag til løsning, kun med surt oppgulp mot de som har prøvd å hjelpe Persille.

Gjest gormet

Du forstår deg tydeligvis kjempemasse på barn, men gidder ikke dele alle dine vidunderlige kunnskaper med oss vanlige dødelige. Så langt har du i alle fall ikke kommet med ett eneste forslag til løsning, kun med surt oppgulp mot de som har prøvd å hjelpe Persille.

Kan du lese? Jeg har kommet med mange innspill til Persille jeg. Mange fler enn du har. Gå et annet sted med det hjernedøde oppgulpet ditt.

Gjest Persille

Kan du lese? Jeg har kommet med mange innspill til Persille jeg. Mange fler enn du har. Gå et annet sted med det hjernedøde oppgulpet ditt.

Nei, det har du ikke.

Jeg foreslår at du tar de konstruktive forslagene dine og poster dem et annet sted.

Det er enormt demotiverende med den type innspill som du kommer med - og det kan du godt ha litt respekt for.

På åpent og andre fora bryr jeg meg fint lite om ræl som dette, men når jeg ber om råd i personlige temaer som dette - så kan du begrense behovet for å trakassere både meg, og de som evnt. forsøker å bidra positivt.

Du vet INGENTING om hva vi forstår og ikke, og siden du antagelig aldri har vært i en slik situasjon selv (kommer ganske klart frem av svarene dine) - så kan du avstå fra å råde.

Gjest gormet

Nei, det har du ikke.

Jeg foreslår at du tar de konstruktive forslagene dine og poster dem et annet sted.

Det er enormt demotiverende med den type innspill som du kommer med - og det kan du godt ha litt respekt for.

På åpent og andre fora bryr jeg meg fint lite om ræl som dette, men når jeg ber om råd i personlige temaer som dette - så kan du begrense behovet for å trakassere både meg, og de som evnt. forsøker å bidra positivt.

Du vet INGENTING om hva vi forstår og ikke, og siden du antagelig aldri har vært i en slik situasjon selv (kommer ganske klart frem av svarene dine) - så kan du avstå fra å råde.

Du er av den typen ja.. Du vil bare ha svar du liker. Da foreslår jeg at du ikke poster noen innlegg, for ikke alt blir sånn du vil vet du. Men det lærer du nok med åra.

Annonse

"Hva sier han forresten om saken? Er han en sånn type som kunne forklart henne omtrent det tilsvarende selv, sånn at hun har det fra dere begge?"

Den har jeg ikke tenkt på - og det skal jeg spørre ham om. Jeg tror nok han kunne forklart det helt fint ti henne... Problemet er bare at han er veldig glad i henne, og synes det er forferdelig trist at han ikke får treffe henne mer.

"Misunner deg ikke dette, håper ting roer seg i sjela litt fortere enn du tror akkurat nå! :) "

Åh, jeg har hatt en nærmest søvn- og matløs uke, og har skikkelige konsentrasjonsproblemer, så det MÅ bli bedre snart ellers klikker det... Jeg hadde aldri trodd det skulle være SÅ ille?? Og jeg har aldri opplevd det før heller...

Jeg var borti et brudd (uten barn i bildet) som jeg tenkte "hvordan i hule, heite skal dette gå"...

Men jeg tok meg i å savne ham mye mindre enn jeg trodde/fryktet - fant rimelig fort ut at bruddet var riktig.

Så akkurat når det gjelder DET kan jeg nok ikke bidra så veldig - men håper bidraget mitt ang. forklaring til snuppa di ikke var like håpløst ;)

Hm, ta vare på meg selv...

Jeg har alltid og uten unntak vært et sånt klippemenneske, som sjonglerer hundre baller, er engasjert i alt, som alle får hjelp av - du vet...

Men nå, for første gang - så klarer jeg faktisk ikke å håndtere situasjonen i det hele tatt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere at jeg bryr meg så mye om et menneske som ikke vil ha meg, hvordan jeg skal komme over det, eller hvordan jeg skal klare å konsentrere meg om alt det andre jeg faktisk MÅ få til å fungere nå.

Det passer litt dårlig kan man si :)

Løsningen så langt har vært å bruke mer tid enn vanlig med Billa, som gir meg positivt påfyll, mindre tid på jobb (har ikke vært på nett i helgen!!), og forsøker å være i aktivitet hele tiden så jeg ikke skal bli sittende å tenke. Det fungerer noen dager, andre dager ikke i det hele tatt...

Men, de sier jo at tiden leger alle sår... :)

Du får være litt forsiktig med å løpe vekk fra det som er vondt og vanskelig.

Det -kan- ha sin virkning å fylle opp livet med oppgaver og la underbevisstheten bearbeide følelsene; men det kan og medføre at følelser fortrenges inntil de blir så store at de setter deg helt ut når de ikke kan fortrenges mer.

Pass på at du balanserer riktig på den tynne lina der, ok?

Ojoj, det er er vanskelig. Tror ikke jeg kan gi deg noen gode råd. Problemet her har ikke vært mine kjærester, de har vært fjerne for minstemann, problemet her har vært kjærestene til dattera mi som minstemann har lagt sin elsk på. Hun har hatt lange forhold og de har tilbrakt mye tid her.

Han har savnet dem, spurt etter dem men har godtatt at det når jeg har sagt at dattera mi ikke lenger er kjæreste med ham.

Gjest Persille

Du får være litt forsiktig med å løpe vekk fra det som er vondt og vanskelig.

Det -kan- ha sin virkning å fylle opp livet med oppgaver og la underbevisstheten bearbeide følelsene; men det kan og medføre at følelser fortrenges inntil de blir så store at de setter deg helt ut når de ikke kan fortrenges mer.

Pass på at du balanserer riktig på den tynne lina der, ok?

Jeg skal gjøre mitt beste - takk for omtanken :)

Det gjelder vel bare å finne den rette balansen, og å ta tiden til hjelp...

Gjest Persille

Du er av den typen ja.. Du vil bare ha svar du liker. Da foreslår jeg at du ikke poster noen innlegg, for ikke alt blir sånn du vil vet du. Men det lærer du nok med åra.

Nei - jeg har fått mange forskjellige svar her, og du vet ingenting om hvor gammel jeg er.

Å si at jeg ikke vet noe om barn er virkelig å jogge på feil jorde...

Gjest Persille

Jeg var borti et brudd (uten barn i bildet) som jeg tenkte "hvordan i hule, heite skal dette gå"...

Men jeg tok meg i å savne ham mye mindre enn jeg trodde/fryktet - fant rimelig fort ut at bruddet var riktig.

Så akkurat når det gjelder DET kan jeg nok ikke bidra så veldig - men håper bidraget mitt ang. forklaring til snuppa di ikke var like håpløst ;)

Det var ikke håpløst i det hele tatt, takk :)

Gjest Persille

Ojoj, det er er vanskelig. Tror ikke jeg kan gi deg noen gode råd. Problemet her har ikke vært mine kjærester, de har vært fjerne for minstemann, problemet her har vært kjærestene til dattera mi som minstemann har lagt sin elsk på. Hun har hatt lange forhold og de har tilbrakt mye tid her.

Han har savnet dem, spurt etter dem men har godtatt at det når jeg har sagt at dattera mi ikke lenger er kjæreste med ham.

Er det det eneste du har sagt? Og så har det vært helt greit?

Annonse

Er det det eneste du har sagt? Og så har det vært helt greit?

Det har gått helt greit. Jeg har også hatt et par kompiser som har forsvunnet av diverse årsaker og han har spurt etter dem også men godtar forklaringene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...