Gå til innhold

Hva slags farger skal det være på hvitevarer nå?

Anbefalte innlegg

Gjest lindsay logan
Skrevet

Jeg tror noe av det siste noen ville sagt om de så designerkjøkkenet til Logitechmusa var at det var kjedelig selv om det har hvite hvitevarer.

Uansett hadde det garantert vært stiligere og kulere med stål...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Uansett hadde det garantert vært stiligere og kulere med stål...

LOL

Du burde nok komme for å strekke opp interiørarkitekten i vennekretsen vår, ho har tydeligvis ikke peiling. Forresten så heller jeg nok mer til at du er forblinda av et eller annet og ikke helt er villig til å se det helhetlige.

Gjest lindsay logan
Skrevet

LOL

Du burde nok komme for å strekke opp interiørarkitekten i vennekretsen vår, ho har tydeligvis ikke peiling. Forresten så heller jeg nok mer til at du er forblinda av et eller annet og ikke helt er villig til å se det helhetlige.

Det er ikke lov å ha annen smak enn deg nei? Herregud, nå fremstår du jo helt patetisk. En interiørarkitekt trenger heller ikke ha god smak for å si det sånn...

Skrevet

Det mest tidløse er jo stål da, og det passer til alt. Hvitt er jo uhyre kjedelig da og ikke så fint til alt heller.

Velg det du liker du, moter kommer og går, og du skal vel ikke bytte alt hver gang noe nytt er in?

Det mest tidløse er selvsagt hvitt - hvorfor tror du det heter hvitevarer?

Skrevet

Og det heter brunevarer fordi alle tv'er o.l er/bør være brune? Jada, du...

Gjest lindsay logan
Skrevet

Det heter jo hvitevarer fordi det nok var det som var opprinnelsen. Senere forbedret de disse og ga dem kulere og finere utseendet, ettersom folk la mer vekt på det i tillegg til bruksnytten. Bare fordi det heter det så betyr det ikke at hvitt er finest da.

Tv'er og slikt kalles brunevarer men skal det liksom også være brunt da eller?

Nei, man fornyer seg ettersom årene går, og det som kalles tidløst er vel det som er mest nøytralt og mest kjedelig. De som har god smak velger jo noe pga av det er fint stilig, ikke bare fordi det er praktisk eller "tidløst" da.

Veldig mange eldre og litt kjedelige mennesker tenker ikke på sånt i annen farge enn hvitt engang..

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er ikke lov å ha annen smak enn deg nei? Herregud, nå fremstår du jo helt patetisk. En interiørarkitekt trenger heller ikke ha god smak for å si det sånn...

Snakk om patetisk! Så du har tatt høyde for at andre har annen smak enn deg og syns det er greit?

I motsetning til deg har jeg sagt at hvitt er tidløst, jeg har _ikke_ en gang rakka ned på andres smak i innleggene mine i denne tråden og kalla den stusselig og kjedelig eller passende for gamle kjerringer.

Jeg er rett og slett ikke enig i at det kun er stål som er fint og tidløst, og ja, det er det jeg har svart på.

Jeg tror du trenger sjekke innleggene og ordbruken din en gang til, du som ikke er patetisk og tydeligvis har takhøyde i massevis.

Logitechmusa
Skrevet

Nå driter du deg loddrett ut her. CM har da aldri nevnt noe om at andre ikke kan ha annen smak enn ho, ho har bare sagt at hvitt er tidløst når du har påstått at det eneste fine og tidløse er stål. At du ikke ser at argumentene hennes kommer som et direkte svar på dine bastante påstander vitner ikke akkurat om annet enn sneversynthet.

Dessuten kan jeg jo fortelle deg at mer åpent menneske når det gjelder interiør en henne, det skal du lete lenge etter. Hadde du ikke vært så bastant hadde du nok fått vite at den dama både liker stål, hvite, kremfargede og svarte hvitevarer, alt på sin plass.

Og bare for å kommentere det med at interiørarkitekter kan ha dårlig smak. Selvsagt kan de det, men da har de neppe vunnet såpass mange priser som ho jeg kjenner.

Gjest lindsay logan
Skrevet

Snakk om patetisk! Så du har tatt høyde for at andre har annen smak enn deg og syns det er greit?

I motsetning til deg har jeg sagt at hvitt er tidløst, jeg har _ikke_ en gang rakka ned på andres smak i innleggene mine i denne tråden og kalla den stusselig og kjedelig eller passende for gamle kjerringer.

Jeg er rett og slett ikke enig i at det kun er stål som er fint og tidløst, og ja, det er det jeg har svart på.

Jeg tror du trenger sjekke innleggene og ordbruken din en gang til, du som ikke er patetisk og tydeligvis har takhøyde i massevis.

kjing kjong

Gjest lindsay logan
Skrevet

Nå driter du deg loddrett ut her. CM har da aldri nevnt noe om at andre ikke kan ha annen smak enn ho, ho har bare sagt at hvitt er tidløst når du har påstått at det eneste fine og tidløse er stål. At du ikke ser at argumentene hennes kommer som et direkte svar på dine bastante påstander vitner ikke akkurat om annet enn sneversynthet.

Dessuten kan jeg jo fortelle deg at mer åpent menneske når det gjelder interiør en henne, det skal du lete lenge etter. Hadde du ikke vært så bastant hadde du nok fått vite at den dama både liker stål, hvite, kremfargede og svarte hvitevarer, alt på sin plass.

Og bare for å kommentere det med at interiørarkitekter kan ha dårlig smak. Selvsagt kan de det, men da har de neppe vunnet såpass mange priser som ho jeg kjenner.

Det heter hun, ikke ho.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...