Gå til innhold

Media: grinete reporter (bitch) og fyllesjuk fotograf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er moro å se. Jeg prøver selv å filme litt, men slikt prøver jeg å unngå. Reortern myser i sola, bustet på håret, hvit t-skjorte og solbrent. Stakkar.

Fotografen ustø på både beina og henda, skjevt bilde, feil utsnitt osv.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/07/03/470520.html

Spill video.

Hav syns du om disse bildene og reportasjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest staedtler
Skrevet

Er dette autentisk?!? Vanvittig amatørisk.. Dama framstor jo fullstendig patetisk.

Men morsomt. :)

Gjest staedtler
Skrevet

Er dette autentisk?!? Vanvittig amatørisk.. Dama framstor jo fullstendig patetisk.

Men morsomt. :)

Neppe autentisk.

Men morsomt.

Gjest staedtler
Skrevet

Neppe autentisk.

Men morsomt.

Tenkte jeg skulle skape litt inflasjon her, så jeg poster enda et innlegg...

Innslaget fra EM i cheerleading var morsomt i mine øyne og de trakk det ikke FOR langt, men nå etter å ha sett reportasjen fra avdukinga av Jagland og Harlem Brundtlands portretter sank deres status hos meg.

Gjest sandex
Skrevet

Tenkte jeg skulle skape litt inflasjon her, så jeg poster enda et innlegg...

Innslaget fra EM i cheerleading var morsomt i mine øyne og de trakk det ikke FOR langt, men nå etter å ha sett reportasjen fra avdukinga av Jagland og Harlem Brundtlands portretter sank deres status hos meg.

Hvilken link var det da?

Gjest staedtler
Skrevet

Hvilken link var det da?

Står svart på hvitt i artikkelen. :)

Skrevet

Dette må da ha vært ment useriøst/humoristisk?

"........................................"

Skrevet

Dette må da ha vært ment useriøst/humoristisk?

"........................................"

Jeg vet ikke hvor han har lært kamera og lyd, og hu dama er skrivende journalist. De har nok hatt det moro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...