keinstein Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Det er moro å se. Jeg prøver selv å filme litt, men slikt prøver jeg å unngå. Reortern myser i sola, bustet på håret, hvit t-skjorte og solbrent. Stakkar. Fotografen ustø på både beina og henda, skjevt bilde, feil utsnitt osv. http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/07/03/470520.html Spill video. Hav syns du om disse bildene og reportasjen? 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Er dette autentisk?!? Vanvittig amatørisk.. Dama framstor jo fullstendig patetisk. Men morsomt. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Er dette autentisk?!? Vanvittig amatørisk.. Dama framstor jo fullstendig patetisk. Men morsomt. Neppe autentisk. Men morsomt. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Neppe autentisk. Men morsomt. Tenkte jeg skulle skape litt inflasjon her, så jeg poster enda et innlegg... Innslaget fra EM i cheerleading var morsomt i mine øyne og de trakk det ikke FOR langt, men nå etter å ha sett reportasjen fra avdukinga av Jagland og Harlem Brundtlands portretter sank deres status hos meg. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Tenkte jeg skulle skape litt inflasjon her, så jeg poster enda et innlegg... Innslaget fra EM i cheerleading var morsomt i mine øyne og de trakk det ikke FOR langt, men nå etter å ha sett reportasjen fra avdukinga av Jagland og Harlem Brundtlands portretter sank deres status hos meg. Hvilken link var det da? 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hvilken link var det da? Står svart på hvitt i artikkelen. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Dette må da ha vært ment useriøst/humoristisk? "........................................" 0 Siter
keinstein Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 Dette må da ha vært ment useriøst/humoristisk? "........................................" Jeg vet ikke hvor han har lært kamera og lyd, og hu dama er skrivende journalist. De har nok hatt det moro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.