Gjest håper det ikke er dyrt... Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg har en renault clio 95-modell. Den har nå begynt å gi fra seg en lyd når jeg kjører fra 45km/t og høyere. Det er en lyd som høres ut som om man trenger å gire syns jeg, men det hjelper ikke å gire. Det virker som det kanskje ikke har noe med motoren å gjøre, for hvis jeg står stille og ruser med motoren, så hører jeg ikke lyden. Virker som det har en sammenheng med hvor fort hjula ruller... er dette helt på jordet? og hva kan være feil? 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hmm, ikke lett å skjønne ut i fra beskrivelsen, men får du en ulelyd i bilen når du kjører? I såfall kan det være gearkassen, er det nok olje på gearkassa tro? I utgangspunktet forsvinner det ikke olje på kassa, men hvis det ikke er lekk noe sted da. 0 Siter
uptowngirl1365380300 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hmm, ikke lett å skjønne ut i fra beskrivelsen, men får du en ulelyd i bilen når du kjører? I såfall kan det være gearkassen, er det nok olje på gearkassa tro? I utgangspunktet forsvinner det ikke olje på kassa, men hvis det ikke er lekk noe sted da. Har vært innom verkstedet for å sjekke hva det var. Det var høyre hjullager foran som må skiftes. Delen koster 500 kr og med arbeid i 1 1/2 time på verksted kommer det på 1900kr... straffer seg å ikke ha peil på mekking av bil gitt... 0 Siter
Gjest og vaskekost Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Kjerringer burde holde seg til sykkel. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Har vært innom verkstedet for å sjekke hva det var. Det var høyre hjullager foran som må skiftes. Delen koster 500 kr og med arbeid i 1 1/2 time på verksted kommer det på 1900kr... straffer seg å ikke ha peil på mekking av bil gitt... Jeg tenkte også på hjullager etter hvert, men kom ikke på det da jeg skrev innlegget. Skal de ha 1900 kr? Fytti katta det er dyrt. Jeg kjøper aldri hjullager på merkeverkstedet, de koster det halve, så skifter jeg det selv og da koster det ikke stort:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.