DarkPink Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 HAHA! Legg merke til forsøket på å imitere Britneys liksom-sexy tunge på L'ene inni der et sted... *glise* Jeg syntes hun var _årntli_ sjamerende, jeg! Da hun synger et elelr annet om naken, og tydelig får tanker i hoder, og gir en sånn sexy blunk og slikk rundt leppene. Synes sånne fylleutslag som det der er såååå søtt og sjarmerende jeg =) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg syntes hun var _årntli_ sjamerende, jeg! Da hun synger et elelr annet om naken, og tydelig får tanker i hoder, og gir en sånn sexy blunk og slikk rundt leppene. Synes sånne fylleutslag som det der er såååå søtt og sjarmerende jeg =) Tja, morsomt er det i alle fall :-) Ser for meg bryllupet hennes med den der på storskjerm! *lol* 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Tja, morsomt er det i alle fall :-) Ser for meg bryllupet hennes med den der på storskjerm! *lol* haha! Og moren lett rødmende ved siden av. 0 Siter
Gjest tonemor70 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Det er mange måter å drite seg ut på, dette var en av dem..... 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 HAHA! Legg merke til forsøket på å imitere Britneys liksom-sexy tunge på L'ene inni der et sted... *glise* Ha ha.. Eller når hun prøver å synge "total fullkommenhet" i refrenget.. *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.