flowy Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hva er den raskteste veien på denne strekningen? 0 Siter
siddisen Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Fra Stavanger, E39 til Ålgård. Videre Rv 45 til Suleskard og så over fjellet til Setesdalen. Rv 9 oppover et lite stykke, og så inn på E134 til Dalen. Følg E134 til du kjører ut på E-18 en mil eller 2 før Oslo. Det er ca. 45 mil denne veien. 0 Siter
flowy Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 Fra Stavanger, E39 til Ålgård. Videre Rv 45 til Suleskard og så over fjellet til Setesdalen. Rv 9 oppover et lite stykke, og så inn på E134 til Dalen. Følg E134 til du kjører ut på E-18 en mil eller 2 før Oslo. Det er ca. 45 mil denne veien. Tusen takk! Vet du hvor lang tid det tar? 0 Siter
petter smart Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Det er litt lengre, men jeg ville heller kjørt via kristiansand. Mye bedre veier. I praksis tar det ikke noe lenger tid. 0 Siter
siddisen Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Tusen takk! Vet du hvor lang tid det tar? Ved normal kjøring, litt i underkant av 6 timer. Via Kr.sand er det 57 mil. Denne veien er en times tid lenger. Jeg har selv kjørt begge strekninger, og foretrekker klart den korteste. 0 Siter
flowy Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 Det er litt lengre, men jeg ville heller kjørt via kristiansand. Mye bedre veier. I praksis tar det ikke noe lenger tid. Ja, du mener det? Jeg er ikke så glad i sånne smale fjellveier. Skal kjøre helt alene.. 0 Siter
petter smart Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Ja, du mener det? Jeg er ikke så glad i sånne smale fjellveier. Skal kjøre helt alene.. Jeg har ikke kjørt akkurat den strekningen, men har et par negative erfaringer med fjellveier. De er smale og svingete. Ikke tror jeg de er raskere heller. Gulesider og visveg vil nok si at de er raskere, men de tar kun avstanden og tillatt hastighet for å finne tiden. På fjellveiene må en ofte kjøre under tillatt hastighet, mens en på motorveiene via kristiansand kan kjøre i alle fall fartsgrensen. 0 Siter
flowy Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 Jeg har ikke kjørt akkurat den strekningen, men har et par negative erfaringer med fjellveier. De er smale og svingete. Ikke tror jeg de er raskere heller. Gulesider og visveg vil nok si at de er raskere, men de tar kun avstanden og tillatt hastighet for å finne tiden. På fjellveiene må en ofte kjøre under tillatt hastighet, mens en på motorveiene via kristiansand kan kjøre i alle fall fartsgrensen. Tusen takk! Da tror jeg at jeg kjører om Kristiansand. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.