Gjest togli Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Vi legger nå belegningsstein utenfor huset og den nye garasjen. Jeg ser for meg at det ville blitt veldig fint med belegningsstein også inne i garasjen! I utgangspunktet hadde vi tenkt å støpe garasjegulvet på vanlig måte. Mannen min er enig med meg i at det ville blitt penere med belegningsstein, men han bekymrer seg litt for oljesøl etc. Blir dette mye verre (umulig?) å fjerne fra belegningsstein enn fra støpt gulv? Synspunkter mottas med takk :-) 0 Siter
Mekri Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Det må da være like ille å få fjernet den oljen uansett, så da spiller det vel ingen rolle? Legg stein du, hvis du mener det blir finest :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Det må da være like ille å få fjernet den oljen uansett, så da spiller det vel ingen rolle? Legg stein du, hvis du mener det blir finest :-) Det er omtrent sånn jeg tenker også, men mannen min er ikke helt overbevist ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Tror nok at det hadde blitt stilig. Men jeg som skrur mye på grunn av bilsporten hadde nok støpt gulvet. Det et lettere å holde det rent med glatt gulv og lettere å finne igjen skruer og annet dill-dall som faller på gulvet. Øljesøl i seg selv blir det nok omtrent det samme vil jeg tro, bortsett fra at det renner ned i sprekkene mellom steinene og vanskeligere å få det bort. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Tror nok at det hadde blitt stilig. Men jeg som skrur mye på grunn av bilsporten hadde nok støpt gulvet. Det et lettere å holde det rent med glatt gulv og lettere å finne igjen skruer og annet dill-dall som faller på gulvet. Øljesøl i seg selv blir det nok omtrent det samme vil jeg tro, bortsett fra at det renner ned i sprekkene mellom steinene og vanskeligere å få det bort. Nå høres du akkurat ut som mannen min altså ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Nå høres du akkurat ut som mannen min altså ;-) Hehe, vil tror det. Men det er fordi jeg jobber mye i garasjen, skrur til alle døgnets tider og da må det være praktisk for meg. Stein hadde ikke passet i min garasje, men hadde jeg kun brukt den til å parkere bilen der om natten, kunne jeg ha hatt stein. 0 Siter
Gemini Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er tilbøyelig til å være enig med mannen din... Sorry! ;-) 0 Siter
Mirabell Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Ja, sikkert finere med stein. Det er vel mye mere jobb å legge stein, men det burde være ett fett med tanke på renhold. (Jeg gjør aldri rent i garasjen, jeg...) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hvis dere støper kan dere legge epoxy, hvis dere (les mannen din) får lyst til det. Tror jeg ville syntes det så rart ut med stein i garasjen... Garasje skal være praktisk inni, ikke jålete ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hehe, vil tror det. Men det er fordi jeg jobber mye i garasjen, skrur til alle døgnets tider og da må det være praktisk for meg. Stein hadde ikke passet i min garasje, men hadde jeg kun brukt den til å parkere bilen der om natten, kunne jeg ha hatt stein. Hmm, mannen min er nok omtrent som deg tror jeg.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er tilbøyelig til å være enig med mannen din... Sorry! ;-) Søren og da! Begrunnelse takk ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Ja, sikkert finere med stein. Det er vel mye mere jobb å legge stein, men det burde være ett fett med tanke på renhold. (Jeg gjør aldri rent i garasjen, jeg...) Ja, ja, meeeeer!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hvis dere støper kan dere legge epoxy, hvis dere (les mannen din) får lyst til det. Tror jeg ville syntes det så rart ut med stein i garasjen... Garasje skal være praktisk inni, ikke jålete ;-) Mannen min mener også det er pent med stein inni garasjen (han er ikke jålete..hehe). Det er dobbel, svær garasje med dører som antagelig vil stå mye oppe. Dessuten er det "leilighet" i 2.etasje, med overbygd veranda. Siden det er masse stein på uteplassen, mener jeg det vil se flott ut med stein inne på garasjegulvet også. Enig med meg nå eller? ;-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Mannen min mener også det er pent med stein inni garasjen (han er ikke jålete..hehe). Det er dobbel, svær garasje med dører som antagelig vil stå mye oppe. Dessuten er det "leilighet" i 2.etasje, med overbygd veranda. Siden det er masse stein på uteplassen, mener jeg det vil se flott ut med stein inne på garasjegulvet også. Enig med meg nå eller? ;-) Nei, konklusjonen er at dere er jålete begge to! ;-) Neida, sikkert bare jeg som er sær. Hvis jeg hadde lagt merke til stenen, hadde jeg ikke tenkt det så lekkert ut, kanskje bare litt rart. Vet ikke, bortkastet å legge stein i min garasje i hvert fall. Men hvis dere synes det er pent skal dere ta sten! Det er nå dere gjør det, dumt å angre etterpå, når dere ikke orker å starte på et nytt prosjekt :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Nei, konklusjonen er at dere er jålete begge to! ;-) Neida, sikkert bare jeg som er sær. Hvis jeg hadde lagt merke til stenen, hadde jeg ikke tenkt det så lekkert ut, kanskje bare litt rart. Vet ikke, bortkastet å legge stein i min garasje i hvert fall. Men hvis dere synes det er pent skal dere ta sten! Det er nå dere gjør det, dumt å angre etterpå, når dere ikke orker å starte på et nytt prosjekt :-) Problemet er jo oljesøl og sånt noe da... *sukk* Det er mulig sementgulvet vinner :-/ 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Problemet er jo oljesøl og sånt noe da... *sukk* Det er mulig sementgulvet vinner :-/ Joa! Men det er jo en grunn til at dere vil ha sten og ikke asfalt på plassen. Sten med litt oljeflekker er kanskje penere enn betong med oljeflekker? Smak og behag :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Joa! Men det er jo en grunn til at dere vil ha sten og ikke asfalt på plassen. Sten med litt oljeflekker er kanskje penere enn betong med oljeflekker? Smak og behag :-) Jepp, akkurat det jeg tenkte :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.