Gå til innhold

Kan man bli trøtt og sliten av dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Av å jobbe med noe som ikke engasjerer en, noe en er overkvalifisert til, et arbeid hvor man ikke blir stilt krav til, og hvor ikke noe egentlig spesielt skjer og hvor man ikke får brukt sin fagkompetanse og sin personlige kompetanse?

Videoannonse
Annonse
Gjest thealouvise
Skrevet

Ja, absolutt!!!!

Hadde en sommerjobb i fjor. Totalt uintr, men penger er penger for en trengende student. Sikker på at en bikkje kunne ha gjort jobben uten problemer. Var helt "død" når jeg kom hjem. Ikke sur eller noe, men helt utslitt og daff.

Skummelt å være overkvalifisert.

Gjest trultemor26
Skrevet

Jobber du der jeg jobber eller?

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Jobber du der jeg jobber eller?

He he:) Kan jeg spør hva du jobber med da? En genrell tilnærming, eller?

Gjest Jeg vet
Skrevet

Ja, absolutt!!!!

Hadde en sommerjobb i fjor. Totalt uintr, men penger er penger for en trengende student. Sikker på at en bikkje kunne ha gjort jobben uten problemer. Var helt "død" når jeg kom hjem. Ikke sur eller noe, men helt utslitt og daff.

Skummelt å være overkvalifisert.

Dere er ikke overkvalifiserte, men dere er ikke innstilte på å utføre fysisk krevende og utmattende arbeid.

Alt arbeide har sin sjarm. Kunsten er å forstå at en trenger hele variasjonen av arbeidsoppgaver i et samfunn for at samfunnet skal fungere.

Dere har kanskje hørt den gamle historien om kannibalene som fikk jobb på et større kontor? De holdt seg selv med kjøtt fra både sjefer og sekretærer.Dette gikk ubemerket hen helt til en av dem var så enfoldig å spise vaskekona.

Ingen må betrakte seg selv som overkvalifisert. Kanskje du som mener deg selv å være det gjør en elendig jobb fordi du ser på deg selv som dyktig til alt annet enn det du faktisk er betalt for å gjøre.

Skrevet

Ja, det kan du bli svært trett og sliten av. Det tapper deg for krefter og energi, det er helt forferdelig å komme i en slik situasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...