Frøken Pryd Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Ja, det er ikke sånn jeg går å ser etter til daglig lissom, men det hender jeg ser noen sånne eksempel. Jeg så ei i dag som kom på bussen, med veldig tydlige brystvorter. Jeg blir litt flau på vedkommendes vegne jeg, jeg så at mange la merke til det, og nesten stirra. Men kan man gjøre noe med det? Jeg har lissom aldri sett dette på meg selv, med unntak av stunder da det er helt ok (klining og situasjoner der jeg er tent). Men uansett, hva synes dere om det? Er det flaut eller naturlig?? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg synes som deg, det er nokså flaut. Jeg liker ikke å gå med tynne bh'er, har nesten bare tskjorte-bher som er ganske tjukke, slik at ingenting vises gjennom toppen. 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 jEG BLIR IRRITERT, AV EN ELLER ANNEN GRUNN. pÅ SAMME MÅTE SOM NÅR NOEN SITTER OG RÅKLINER PÅ BUSS E.L. "iKKE TVING DET DER PÅ MEG ER DU GREI" tenker jeg. Kom såpass langt før jeg oppdaga caps lock, og orker ikke å viske. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Personlig så kan jeg se det, og ferdig med det. Vet at min kjære synes det er litt kuult. Det har sikkert noe med menn og pupper og sex å gjøre :-) 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Har helt angst at det skal skje meg når jeg er ute å går. Bruker svært sjelden tynne bh'er, hvertfall ikke når det er kaldt. Blir som deg dritflau når jeg ser andre med det, særlig når det er tydelig at alle stirrer. Men aller verst er de UTEN bh, med brystvorter og dinglende pupper.... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg er veldig obs på dette da jeg ikke synes det er noe fint i det hele tatt. Jeg bruker konsekvent BH'er med padding eller som er litt tjukke, også bikinitopper må jeg ha foret. 0 Siter
yellow Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Syns det er helt naturlig jeg...:-) Er ikke noe glad i tykke bher selv....og syns at jeg får enorme pupper med sånne rare innlegg, så jeg bruker ofte litt tynne bher. Om det plager noen at de kan se brystvortene mine, så er det dems problem.. :-) 0 Siter
Gjest Livet er ikke firkantet Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Syns det er helt naturlig jeg...:-) Er ikke noe glad i tykke bher selv....og syns at jeg får enorme pupper med sånne rare innlegg, så jeg bruker ofte litt tynne bher. Om det plager noen at de kan se brystvortene mine, så er det dems problem.. :-) Helt enig. Om man har litt store pupper og bruker BH´er med innlegg så ser det egentlig totalt unaturlig og rart ut.. Merkelig at folk skal reagere på noe som er så naturlig.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg syns det er sexy jeg, men det syns aldri på meg. (Eller det gjorde det en gang, og da var det såpass mange som stirra at jeg dro hjem og skiftet....) 0 Siter
yellow Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Helt enig. Om man har litt store pupper og bruker BH´er med innlegg så ser det egentlig totalt unaturlig og rart ut.. Merkelig at folk skal reagere på noe som er så naturlig.. *ler*...vet....man får liksom skikkelige store struttpupper...og DET ser iallefall 1000 ganger værre ut en stive brystvorter.... ...+ at jeg syns brystvorter er sexy å så..*s* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Det varierer veldig. Kommer helt an på brystvortene og puppene. Men hvis brystene f.eks. er små og faste er det jævla sexy. Jeg så for øvrig ei berte på et fotballarrangement i byen på lørdag. Hun hadde gedigne pupper (så jævla faste ut, så de hadde nok fått behandling hos en kirurg), og hun gikk med skjorte, veldig godt kneppet opp, og ingenting under. Det så ikke bra ut. Selv om brystene nok var rimelig perfekte i forhold til størrelsen. Det var så åpenbart at hun skrek ut så høyt hun kunne uten å si noe som helst: See pååå meeeejjjj, er jeg ikke digg? Men det var ikke digg. Det var noe Sabrina-aktig over hele dama. Ga meg flashbacks tilbake til Boys Boys Boys. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 I motsetning til de under her synes jeg det er litt sexy jeg. Jeg har faste pupper og det hender ofte at jeg går uten bh, og jeg bryr meg ikke om brystvortene synes (noe det fort kan gjøre hvis jeg er kald.. eller kåt ) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg har små og faste pupper, og kan godt finne på å gå med en topp uten bh under. Jeg tror ikke noen tar varig skade av å skimte konturene av brystvortene mine. 0 Siter
Osiris Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Noen har store brystvorter som syns gjennom klærne, andre har det ikke. Helt naturlig og ingenting jeg fester meg ved. 0 Siter
Gjest Livet er ikke firkantet Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 *ler*...vet....man får liksom skikkelige store struttpupper...og DET ser iallefall 1000 ganger værre ut en stive brystvorter.... ...+ at jeg syns brystvorter er sexy å så..*s* Det ER sexy, er ikke uten grunn at menn synes pupper uten BH er sexy ;-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Syns det kan være sexy jeg (i likhet med flere under her). Men det kommer selvsagt an på både puppene og den de sitter fast på :-) Jeg hadde små faste bryster før jeg fikk barn... *sukk* ;-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Det er da ikke til å unngå mange ganger. Jeg har d-cup og om jeg skulle ha tykke bher i tillegg, så hadde det sett grusomt ut. Men verre: Så en kvinne som gikk nedover Karl Johan i dag med gjennomsiktig topp og ingen bh. Veeeeldig gjennomsiktig. Og ikke var puppene så fine heller Jeg trodde faktisk hun var prostituert. 0 Siter
org Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 jEG BLIR IRRITERT, AV EN ELLER ANNEN GRUNN. pÅ SAMME MÅTE SOM NÅR NOEN SITTER OG RÅKLINER PÅ BUSS E.L. "iKKE TVING DET DER PÅ MEG ER DU GREI" tenker jeg. Kom såpass langt før jeg oppdaga caps lock, og orker ikke å viske. *S* 0 Siter
Hansi25 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Superdeilig! Gjør meg litt farlig i trafikken da, men ellers helt toppers Mer brystvorter til folket!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.