Gå til innhold

Hva synes man om brystvorter som synes gjennom BH og topp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt avhengig av "hvordan det gjøres", men i utgangspunktet har jeg sansen for det.

"............................................."

Gjest missa n.
Skrevet

Helt enig. Om man har litt store pupper og bruker BH´er med innlegg så ser det egentlig totalt unaturlig og rart ut..

Merkelig at folk skal reagere på noe som er så naturlig..

hvis dere har store pupper, hvor i all verden finner dere BH'er med innlegg??

jeg har 80 d, ikke sjans til å finne noe bh med innlegg.

Det stopper på c.

Forøvrig vises ikke brystvortene mine i vanlige bh'er, men de vises på trening når jeg har på meg treningsbh/sports bh :/

Skrevet

Jeg synes det er sexy, liker å se det, men selvsagt er det unntak, alt er jo ikke pent.

Jeg møtte ei på gata i Oslo for endel år siden, med stoore pupper, uten bh og hun hadde på seg kun ei helsetrøye. Vortene stakk ut gjennom hullene i trøya, omtrent i navlehøyde, hehe. Det var ikke akkurat vakkert.

Skrevet

En fyr oppfant en bh som hindret pupper å duve når man går og hindret brystvorter å stikke fram i kaldt vær.

Vi rullet han i tjøre og fjør og jaget han fra byen.

Gjest amparro....
Skrevet

Hvis jeg bruker BH uten "polstring" skjer det med meg... Jeg synes selv det er ubehagelig og jeg merker at menn/gutter kikker....Jeg har fine og faste pupper så den saken er grei :-) Men det er litt pinelig. Jeg bruker derfor oftest BH som skjuler det. Men noen ganger er det ok å bruke en tynnere BH, spørs jo hva en har på seg.

laguna1365380434
Skrevet

Det syns jeg kommer helt an på puppen! ;-) (Og litt på puppens eierinne!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...