Gjest trultemor26 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hvorfor lage kjøleskap der man må LEGGE halvannenlitere med brus???? Dette er jo latterlig? Ikke er det plass til flaskene i døra heller, nei da, de skal LIGGE i sånne brusflaskehyller. Hvorfor?? Brusen blir jo tam etter å ha fylt på glasset 2 ganger. Og jeg er nøye med å ikke lage unødige ristninger i flaska altså, bruker litt tid på å få flaska ut og inn, men allikevel blir den tidlig tam. *arg* 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hehe - det er jo vinhylle da! Hvor skal man ha brusen da? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 I døra? Er ikke plass der. Er ikke høy nok plass der. 0 Siter
bb71 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hvor skal man ha brusen da? Er det sånn hylle du mener forresten? 0 Siter
bb71 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Er ikke plass der. Er ikke høy nok plass der. Hm...du må vise hvordan skap du mener! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Er det sånn hylle du mener forresten? Hva da? Det er kun plass til liggende brusflasker. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hm...du må vise hvordan skap du mener! Har ikke "alle" sånn skap da? Hmm.. skal vi se.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg kan flytte hylla over den nederste hylla i døra på kjøleskapet, sånn at jeg får plass til en halvannenliter der. Stort sett så drikker vi den opp før vi får satt den inn igjen da... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hm...du må vise hvordan skap du mener! http://www.elkjop.no/is-bin/intershop.static/WFS/store-elkjop-Site/-/no_NO//images//enb3850_mx.jpg Der. Ikke plass i døra, også er det sånn brus-ligge-hylle. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Takk Åsemor!! Du redda hele mitt forhold til det kjøleskapet! At jeg ikke har tenkt på det før! *klaske seg i panna* Nå har jeg flytta den nederste hylla og alt er bare fryd og gammen. *drikke brus* Takkeklem! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg kan flytte hylla over den nederste hylla i døra på kjøleskapet, sånn at jeg får plass til en halvannenliter der. Stort sett så drikker vi den opp før vi får satt den inn igjen da... Svaret til meg selv over her skrev jeg til deg.. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Drikk vann istedet! Ja, vann er både sunt og godt!!! Men av og til får man bare en trang til å drikke sprudlende sukkerlake. 0 Siter
bb71 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 http://www.elkjop.no/is-bin/intershop.static/WFS/store-elkjop-Site/-/no_NO//images//enb3850_mx.jpg Der. Ikke plass i døra, også er det sånn brus-ligge-hylle. Jeg mener bestemt at hyllene kan flyttet og reguleres i døra. Vi har sånn type skap (electrolux), og har brusflaskene i døra! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Du må nok drikke mer brus! Ja, tømme halvannenliteren for hver gang. Hehe.. men har funnet løsninga nå! Takket være husmoren Åsemor! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Ja, vann er både sunt og godt!!! Men av og til får man bare en trang til å drikke sprudlende sukkerlake. Eventuelt kan du som hare foreslår over her drikke hele halvannenlitersflaska på styrten, så slipper du å sette den inn i kjøleskapet igjen etter at du har drukket av den. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg mener bestemt at hyllene kan flyttet og reguleres i døra. Vi har sånn type skap (electrolux), og har brusflaskene i døra! Jepp.. stemmer det. *flau* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.