Gå til innhold

Kjøleskap med liggende brus

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Hvorfor lage kjøleskap der man må LEGGE halvannenlitere med brus???? Dette er jo latterlig? Ikke er det plass til flaskene i døra heller, nei da, de skal LIGGE i sånne brusflaskehyller. Hvorfor?? Brusen blir jo tam etter å ha fylt på glasset 2 ganger. Og jeg er nøye med å ikke lage unødige ristninger i flaska altså, bruker litt tid på å få flaska ut og inn, men allikevel blir den tidlig tam. *arg*

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mekri

7

• keinstein

7

• bb71

5

• hare1365380455

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest trultemor26
Skrevet

Hehe - det er jo vinhylle da!

Hvor skal man ha brusen da?

Gjest trultemor26
Skrevet

I døra?

Er ikke plass der. Er ikke høy nok plass der.

Skrevet

Hvor skal man ha brusen da?

Er det sånn hylle du mener forresten?

Annonse

Skrevet

Er ikke plass der. Er ikke høy nok plass der.

Hm...du må vise hvordan skap du mener!

Gjest trultemor26
Skrevet

Er det sånn hylle du mener forresten?

Hva da? Det er kun plass til liggende brusflasker.

Gjest trultemor26
Skrevet

Hm...du må vise hvordan skap du mener!

Har ikke "alle" sånn skap da? Hmm.. skal vi se..

Skrevet

Jeg kan flytte hylla over den nederste hylla i døra på kjøleskapet, sånn at jeg får plass til en halvannenliter der.

Stort sett så drikker vi den opp før vi får satt den inn igjen da...

Gjest trultemor26
Skrevet

Takk Åsemor!! Du redda hele mitt forhold til det kjøleskapet! At jeg ikke har tenkt på det før! *klaske seg i panna* Nå har jeg flytta den nederste hylla og alt er bare fryd og gammen.

*drikke brus*

Takkeklem!

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg kan flytte hylla over den nederste hylla i døra på kjøleskapet, sånn at jeg får plass til en halvannenliter der.

Stort sett så drikker vi den opp før vi får satt den inn igjen da...

Svaret til meg selv over her skrev jeg til deg..

Annonse

Gjest trultemor26
Skrevet

Drikk vann istedet!

Ja, vann er både sunt og godt!!! Men av og til får man bare en trang til å drikke sprudlende sukkerlake.

Gjest trultemor26
Skrevet

Du må nok drikke mer brus! ;)

Ja, tømme halvannenliteren for hver gang. Hehe.. men har funnet løsninga nå! Takket være husmoren Åsemor!

;)

Skrevet

Ja, vann er både sunt og godt!!! Men av og til får man bare en trang til å drikke sprudlende sukkerlake.

Eventuelt kan du som hare foreslår over her drikke hele halvannenlitersflaska på styrten, så slipper du å sette den inn i kjøleskapet igjen etter at du har drukket av den.

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg mener bestemt at hyllene kan flyttet og reguleres i døra. Vi har sånn type skap (electrolux), og har brusflaskene i døra!

Jepp.. stemmer det. *flau*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...