Gjest trultemor26 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Eventuelt kan du som hare foreslår over her drikke hele halvannenlitersflaska på styrten, så slipper du å sette den inn i kjøleskapet igjen etter at du har drukket av den. Jepp, det er også et godt alternativ! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Ja, tømme halvannenliteren for hver gang. Hehe.. men har funnet løsninga nå! Takket være husmoren Åsemor! Godt det løste seg! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Godt det løste seg! Jepp! Derfor har man dol! Til å løse hverdagens floker. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Takk Åsemor!! Du redda hele mitt forhold til det kjøleskapet! At jeg ikke har tenkt på det før! *klaske seg i panna* Nå har jeg flytta den nederste hylla og alt er bare fryd og gammen. *drikke brus* Takkeklem! Wow! Flott å kunne være til hjelp. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jepp! Derfor har man dol! Til å løse hverdagens floker. Godt det er mange husmødre her! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Godt det er mange husmødre her! Skulle hett husmor-forum! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Skulle hett husmor-forum! Hehe, men da kan det hende ikke så mange kom innom....? Men det er fint at vi kan spørre om alt mulig her. 0 Siter
Mirabell Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hm, jeg ser problemet ditt er løst, jeg bare stusser litt. Jeg har alltid ment at brusen beholder kullsyra lenger hvis man lar flasken ligge, så jeg pleier å legge brusflasker selv om de kan stå... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hm, jeg ser problemet ditt er løst, jeg bare stusser litt. Jeg har alltid ment at brusen beholder kullsyra lenger hvis man lar flasken ligge, så jeg pleier å legge brusflasker selv om de kan stå... Men da blir jo brusen utsatt for ristninger når man skal legge de og ta dem opp igjen? Pluss at overflaten på brusen blir jo mye større når den ligger, ergo mer kullsyre forsvinner. Det er min tanke. Så ja til stående brus. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Du drikker for lite brus;o) Jeg gjør visst det Må skjerpe meg, eller bare drikke samme type brus som sambo (pepsi max (jeg er ikke så glad i den)) da kan det hende jeg får lurt til meg ett glass eller to før det er tomt. 0 Siter
Hansi25 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Legging av brus er genialt. Døra er til melk og juice. Du og den kullsyren din. "neei, du rister den. Nå er den vond". Pøh. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Legging av brus er genialt. Døra er til melk og juice. Du og den kullsyren din. "neei, du rister den. Nå er den vond". Pøh. Brus skal ha kullsyre i seg mener jeg da.. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Brus skal ha kullsyre i seg mener jeg da.. Brusen er kun god når den blir sprettet. Dagen etter er den dau - synes jeg da 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Brusen er kun god når den blir sprettet. Dagen etter er den dau - synes jeg da Hvis det er under halvparten igjen så ja! HVERTFALL hvis brusen må ligge. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hvis det er under halvparten igjen så ja! HVERTFALL hvis brusen må ligge. Hos oss ligger brusen på skrått i øverste hylle, men jeg drikker den ikke dagen derpå. Kjøleskapdøra her går til melka Du vet - vi er mange, det går ganske mange liter i løpet av uka. 0 Siter
keinstein Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hva i fysikken bruker du for å sannsynliggjøre det? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hva i fysikken bruker du for å sannsynliggjøre det? Det er ikke sannsynlig, det er et faktum når brusen blir ristet både på vei inn og ut av kjøleskapet. 0 Siter
keinstein Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det er ikke sannsynlig, det er et faktum når brusen blir ristet både på vei inn og ut av kjøleskapet. Jeg tror mangelen på trykk, dvs størrelsen på det lukkede luftrommet i flaska i f t mengden av gass er viktigere, og temperaturen på væsken som skal holde på gassen. Kjøp mindre flasker. 0 Siter
Mekri Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg tror mangelen på trykk, dvs størrelsen på det lukkede luftrommet i flaska i f t mengden av gass er viktigere, og temperaturen på væsken som skal holde på gassen. Kjøp mindre flasker. Brus i boks er best :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.