Gjest trultemor26 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Brus i boks er best :-) Ja, det er jeg enig i! Kjøpte et brett med colabokser i dag Tilbud på Rimi. 0 Siter
Mekri Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ja, det er jeg enig i! Kjøpte et brett med colabokser i dag Tilbud på Rimi. Og dermed har du vunnet diskusjonen med sambo, ikke sant? ;-) Han ble forresten fort hekta DOLbruker han også :-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Og dermed har du vunnet diskusjonen med sambo, ikke sant? ;-) Han ble forresten fort hekta DOLbruker han også :-) Det har sjelden vært en disjusjon da vi drikker ulike bruser. Men du skal tro han hører det hvis han rister brusen min! Men nå er problemet løst, jeg har jo fått plass i døra til brusen nå. Vi drikker så og si ikke melk eller juice, så at døra er til melk og juice er jo bare tull. Men bokser er jo genialt da. 0 Siter
Mekri Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det har sjelden vært en disjusjon da vi drikker ulike bruser. Men du skal tro han hører det hvis han rister brusen min! Men nå er problemet løst, jeg har jo fått plass i døra til brusen nå. Vi drikker så og si ikke melk eller juice, så at døra er til melk og juice er jo bare tull. Men bokser er jo genialt da. Kjekt at dere har forhandlet dere fram til enighet :-)(-: 0 Siter
keinstein Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Brus i boks er best :-) Enig Ikke ute, for hvis det havner veps i boksen, syns det ikke. 0 Siter
Mekri Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Enig Ikke ute, for hvis det havner veps i boksen, syns det ikke. Snurr den lille åpnedingsen rundt så den "dekker" hullet du drikker av, så kommer ikke vepsen seg nedi. En liten flue eller noe sånt tåler du. Bare ekstra protein det :-) *smiler* - Veldig godt forklart, ja! :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Snurr den lille åpnedingsen rundt så den "dekker" hullet du drikker av, så kommer ikke vepsen seg nedi. En liten flue eller noe sånt tåler du. Bare ekstra protein det :-) *smiler* - Veldig godt forklart, ja! :-) Smart. Det sjekker vi. 0 Siter
Mekri Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Smart. Det sjekker vi. En slektning av meg påstår at det er meningen at man alltid skal gjøre det, for å ikke skjære leppene. Han påstår at det er derfor det er hull i "åpnedingsen". Opplysningene påstås å komme fra et bryggeri. Jeg har mine tvil :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 En slektning av meg påstår at det er meningen at man alltid skal gjøre det, for å ikke skjære leppene. Han påstår at det er derfor det er hull i "åpnedingsen". Opplysningene påstås å komme fra et bryggeri. Jeg har mine tvil :-) Det er ikke hull i mine bokser. Jeg skal drikke 10 bokser for å sjekke det der. For å være helt sikker. 0 Siter
Mekri Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det er ikke hull i mine bokser. Jeg skal drikke 10 bokser for å sjekke det der. For å være helt sikker. Takk! ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Takk! ;-) Jeg er glad for å kunne hjelpe i vanskelige stunder av livsviktig karakter. 0 Siter
Mekri Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg er glad for å kunne hjelpe i vanskelige stunder av livsviktig karakter. Det er jammen godt å høre! :-)) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Min brus ligger alltid i kjøleskapet, men den er full av kullsyre likevel. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Min brus ligger alltid i kjøleskapet, men den er full av kullsyre likevel. Uåpnet da.. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Uåpnet da.. Nei, de blir jo åpnet etterhvert og de holder seg godt. (Kanskje er det meg som drikker opp brusen fort?) 0 Siter
keinstein Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det er jammen godt å høre! :-)) En venninne har det ikke godt hvis hun ikke har 3-4 ulike brustyper i skapet. Liggende i slike holdere som du nevner. Hun trenger å ha noe annet liggende etter min mening. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.