Gjest Mirandolina Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Lurer på om dere tror på det, og om noen av dere har fått hjelp via dem? F.eks ved å få kontakt ved avdøde kjære via et medium,eller blitt frisk av healing..... 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg liker å tro at noe slikt finnes, men jeg tror sannheten er at ihvertfall veldig mange av dem er røvere som vet å utnytte mennesker i sorg og nød, og at det kan gjøre veldig mye mer vondt enn godt. 0 Siter
org Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Nei, jeg tror ikke på sånt. Jeg tror at healere, mediumer etc er folk som er over gjennomsnittet glad i andre menneskers penger, og ikke eier samvittighet i livet. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Nei, jeg tror ikke på sånt. Jeg tror at healere, mediumer etc er folk som er over gjennomsnittet glad i andre menneskers penger, og ikke eier samvittighet i livet. Men hva med de som er seriøse? Det er mange som ikke tar betalt engang,men ser ikke noe galt i å leve av det,det blir jo en jobb. Men sant det,de seriøse er de som er ute etter minst penger tror jeg,de useriøse er lett å gjennomskue 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Nei. men jeg tror på gud og jesus , og jeg kan be om det er noe , for familien eller meg selv. det er jo like irassjonelt og alt det der som å tro på healere egentlig. Så jeg bør vel ikke kritisere noen. Dessverre tror jeg endel såkalte healere enten er bøttesprø eller ser det som en økonomisk mulighet. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg liker å tro at noe slikt finnes, men jeg tror sannheten er at ihvertfall veldig mange av dem er røvere som vet å utnytte mennesker i sorg og nød, og at det kan gjøre veldig mye mer vondt enn godt. Det er sant.... Godt du tror på de seriøse da,veldig dumt at de useriøse ødelegger for de seriøse. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Nei. men jeg tror på gud og jesus , og jeg kan be om det er noe , for familien eller meg selv. det er jo like irassjonelt og alt det der som å tro på healere egentlig. Så jeg bør vel ikke kritisere noen. Dessverre tror jeg endel såkalte healere enten er bøttesprø eller ser det som en økonomisk mulighet. Bønn i seg selv er jo forsåvidt healing,når du ber sender du jo lys i noens mørke tilværelse Jeg har også stor tro på bønn,vet det virker,det samme med healing... 0 Siter
Hawkwind Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 IMHO: Humbug. Fenomener med omtrent like høy grad av realisme som astrologi, pyramidalkraft og ufo-kidnappinger. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 IMHO: Humbug. Fenomener med omtrent like høy grad av realisme som astrologi, pyramidalkraft og ufo-kidnappinger. Vel..tror på det også jeg.. Men ikke at det er humbug 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 IMHO: Humbug. Fenomener med omtrent like høy grad av realisme som astrologi, pyramidalkraft og ufo-kidnappinger. er det like lite troverdig å tro på allah , eller jesus.?som guder altså , mirakler og sånt 0 Siter
org Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Men hva med de som er seriøse? Det er mange som ikke tar betalt engang,men ser ikke noe galt i å leve av det,det blir jo en jobb. Men sant det,de seriøse er de som er ute etter minst penger tror jeg,de useriøse er lett å gjennomskue Seriøse? Hvor? :-) Ærlig talt, jeg tror ikke på noe sånt. Ikke Gud eller Odin og Tor heller. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Seriøse? Hvor? :-) Ærlig talt, jeg tror ikke på noe sånt. Ikke Gud eller Odin og Tor heller. Synd det... Men en gang i et av dine fremtidige liv vil du forandre syn 0 Siter
Hawkwind Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 er det like lite troverdig å tro på allah , eller jesus.?som guder altså , mirakler og sånt For de fleste religioner, så er det mange aspekter som hverken kan bevises eller motbevises. For fenomener som de trådstarter nevnte og jeg supplerte med, har man etter mye forskning ennå til gode å kunne bevise at dette er virkelig. I forhold til mediumer og healere, så er det en så stor andel av svindlere og lurendreiere på markedet at selv om noen faktisk skulle vise seg å ha virkelige evner, så vil likevel 99,999999999% være fake - den promillen av promillen av promillen som kanskje er ekte, har ennå tilgode å vise dette ovenfor mennesker som kan dokumentere dette. 0 Siter
org Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Synd det... Men en gang i et av dine fremtidige liv vil du forandre syn Ja, _hvis_ jeg skal leve flere liv, foretrekker jeg å bli ei pute neste gang. Tenk deg, ligge i senga hele dagen, med god samvittighet, og når kvelden kommer, legger noen hodet i fanget mitt og sovner. :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Aldri har noen sannsynliggjort at de har hatt kontakt med overnaturlige vesener. 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Ja, _hvis_ jeg skal leve flere liv, foretrekker jeg å bli ei pute neste gang. Tenk deg, ligge i senga hele dagen, med god samvittighet, og når kvelden kommer, legger noen hodet i fanget mitt og sovner. :-) Jeg sikler når jeg sover. Og griser mascara jeg ikke har orka å fjerne. Og tenk om du blir døtta under ei naken rumpe for at han skal komme dypere inn i henne, og så renner det sæd ut på deg etterpå? =s 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Ja, _hvis_ jeg skal leve flere liv, foretrekker jeg å bli ei pute neste gang. Tenk deg, ligge i senga hele dagen, med god samvittighet, og når kvelden kommer, legger noen hodet i fanget mitt og sovner. :-) He he du Du kan jo ikke bli en død gjenstand...ja ja en pute består jo også av energi,men ikke av samme substans som en ånd 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Aldri har noen sannsynliggjort at de har hatt kontakt med overnaturlige vesener. Og du har lest mange bøker om dette antar jeg,som kan uttale deg så bastant...? Har du lest om det i det hele tatt? Hvis ikke,bør du gjøre det før du uttaler deg 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 For de fleste religioner, så er det mange aspekter som hverken kan bevises eller motbevises. For fenomener som de trådstarter nevnte og jeg supplerte med, har man etter mye forskning ennå til gode å kunne bevise at dette er virkelig. I forhold til mediumer og healere, så er det en så stor andel av svindlere og lurendreiere på markedet at selv om noen faktisk skulle vise seg å ha virkelige evner, så vil likevel 99,999999999% være fake - den promillen av promillen av promillen som kanskje er ekte, har ennå tilgode å vise dette ovenfor mennesker som kan dokumentere dette. hmmmmmmmm. har ikke kunne bevist at jesus sto opp fra de døde , jomfru fødsel etc heller. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Når mormoren min lå på dødsleiet ble hun healet av en venninne (som alltid har vært flau over evnene sine...). Vi merket en utrolig nedgang i smertene i timene etter healingen. Andre i familien prøvde seg på samme måten for å se om det kun var berøringen som hadde positiv effekt, men det var bare venninnen som klarte å få smertene ned på et minimum. En jeg kjenner var forferdelig plaget av eksem. Hun ble fjernhealet over telefon (et familiemedlem som snakket med healeren og beskrev henne osv). Selv visste hun ingenting om dette, men neste dag var hun eksemfri og har vært det siden. Jeg _vet_ dette høres helt utrolig ut, men det er sant.... Denne healeren er det skrevet bok om og et av kapitlene omhandler henne jeg kjenner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.