org Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg sikler når jeg sover. Og griser mascara jeg ikke har orka å fjerne. Og tenk om du blir døtta under ei naken rumpe for at han skal komme dypere inn i henne, og så renner det sæd ut på deg etterpå? =s Du gikk _litt_ lenger i tankerekka enn hva jeg gjorde. *S* 0 Siter
keinstein Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Og du har lest mange bøker om dette antar jeg,som kan uttale deg så bastant...? Har du lest om det i det hele tatt? Hvis ikke,bør du gjøre det før du uttaler deg Jeg kan gi deg/dere 1 mill US$ rett i hånda hvis du vil. Vil du ha? 0 Siter
org Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 He he du Du kan jo ikke bli en død gjenstand...ja ja en pute består jo også av energi,men ikke av samme substans som en ånd Men inni puta er det jo fjær (ja, iallefall i noen puter), som jo kommer fra dyr. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Når mormoren min lå på dødsleiet ble hun healet av en venninne (som alltid har vært flau over evnene sine...). Vi merket en utrolig nedgang i smertene i timene etter healingen. Andre i familien prøvde seg på samme måten for å se om det kun var berøringen som hadde positiv effekt, men det var bare venninnen som klarte å få smertene ned på et minimum. En jeg kjenner var forferdelig plaget av eksem. Hun ble fjernhealet over telefon (et familiemedlem som snakket med healeren og beskrev henne osv). Selv visste hun ingenting om dette, men neste dag var hun eksemfri og har vært det siden. Jeg _vet_ dette høres helt utrolig ut, men det er sant.... Denne healeren er det skrevet bok om og et av kapitlene omhandler henne jeg kjenner. Så fint og godt å lese posetive historier om dette,at andre også har posetive erfaringer Jeg vet også om mange som har blitt hjulpet via healing. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg kan gi deg/dere 1 mill US$ rett i hånda hvis du vil. Vil du ha? Hvorfor det? Forstår ikke hva du mener... 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Men inni puta er det jo fjær (ja, iallefall i noen puter), som jo kommer fra dyr. Men sjelen til dyret er ikke i fjærene Men energiene til dyret henger nok igjen,håper du har en pute med fjær fra et dyr som har hatt det godt,da vil du sove godt og kjenne gode energier,he he 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 For de fleste religioner, så er det mange aspekter som hverken kan bevises eller motbevises. For fenomener som de trådstarter nevnte og jeg supplerte med, har man etter mye forskning ennå til gode å kunne bevise at dette er virkelig. I forhold til mediumer og healere, så er det en så stor andel av svindlere og lurendreiere på markedet at selv om noen faktisk skulle vise seg å ha virkelige evner, så vil likevel 99,999999999% være fake - den promillen av promillen av promillen som kanskje er ekte, har ennå tilgode å vise dette ovenfor mennesker som kan dokumentere dette. Men har du lest om mediumer fra tidlig på 18-1900 tallet? De var ikke fake,som du kaller det...menge av dem ble henrettet og gjort til narr..ja,men de var ekte. Du kan jo lese om H.P Blavatsky,Alice Bailey..mfl. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Så fint og godt å lese posetive historier om dette,at andre også har posetive erfaringer Jeg vet også om mange som har blitt hjulpet via healing. Fornuften min sier at healing umulig kan gå an. Jeg har heldigvis fått en mer ydmyk holdning etterhvert som jeg har fått konkrete erfaringer å vise til :-) Igrunnen er det ganske arrogant å avvise alt som tilsynelatende ikke er "bevist"..... 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Fornuften min sier at healing umulig kan gå an. Jeg har heldigvis fått en mer ydmyk holdning etterhvert som jeg har fått konkrete erfaringer å vise til :-) Igrunnen er det ganske arrogant å avvise alt som tilsynelatende ikke er "bevist"..... Stemmer det Da min mor hadde kreft sendte jeg henne fjern-healing,hun visste ikke om at jeg gjorde det,men kjente varme og trygghet,hun kom seg veldig fort etter operasjonen,hadde lite smerter... Legene var forbauset over hvor fort hun kom seg,hun slapp også celle-gift. I tilegg til healingen,ba jeg for henne. Jeg tror dette gjorde hennes rekonvalenstid letttere 0 Siter
Hawkwind Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Men har du lest om mediumer fra tidlig på 18-1900 tallet? De var ikke fake,som du kaller det...menge av dem ble henrettet og gjort til narr..ja,men de var ekte. Du kan jo lese om H.P Blavatsky,Alice Bailey..mfl. Leste om Harry Houdinis lille ekspedisjon inn i det miljøet. For -mange- år siden riktig nok, så husker ikke alle detaljer. Men det er vel snart 100 år siden han hadde sin lille runde i denne verdenen - og ingen av dem han oppsøkte var reelle ihvertfall. 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Stemmer det Da min mor hadde kreft sendte jeg henne fjern-healing,hun visste ikke om at jeg gjorde det,men kjente varme og trygghet,hun kom seg veldig fort etter operasjonen,hadde lite smerter... Legene var forbauset over hvor fort hun kom seg,hun slapp også celle-gift. I tilegg til healingen,ba jeg for henne. Jeg tror dette gjorde hennes rekonvalenstid letttere Ikke akkurat healing, men jeg har opplevd at pappa, som satt på jobb langt unna, bedøvet tanna mi da jeg skulle borre, ved hjelp av silva metoden. Har sprøyteskrekk og ville ikke ta bedøvelse hos tannlegen. Så jeg prøvde meg. Kjente absolutt null og nada. Tannlegen trodde nesten tanna var død siden jeg ikke kjente noe. Og jeg gadd ikke begynne å forklare. hehe. Det gikk strålende. Skulle ikke forundre meg om silva metoden kan brukes til healing også. Den kan brukes til så mangt. Pappa, som er skeptisk til alt som ikke er logisk (han er matematiker) driver litt med dette, og han tror ikke på noe "utenom det vanlige". Bare at han tror, som er så skeptisk, gjør at jeg tror hehe. Men jeg har jo faktisk opplevd selv at det virker. http://www.silvametoden.no/ 0 Siter
keinstein Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Nei, men jeg vet om at folk faktisk er blitt verre av angsten det skaper. 0 Siter
keinstein Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Ikke akkurat healing, men jeg har opplevd at pappa, som satt på jobb langt unna, bedøvet tanna mi da jeg skulle borre, ved hjelp av silva metoden. Har sprøyteskrekk og ville ikke ta bedøvelse hos tannlegen. Så jeg prøvde meg. Kjente absolutt null og nada. Tannlegen trodde nesten tanna var død siden jeg ikke kjente noe. Og jeg gadd ikke begynne å forklare. hehe. Det gikk strålende. Skulle ikke forundre meg om silva metoden kan brukes til healing også. Den kan brukes til så mangt. Pappa, som er skeptisk til alt som ikke er logisk (han er matematiker) driver litt med dette, og han tror ikke på noe "utenom det vanlige". Bare at han tror, som er så skeptisk, gjør at jeg tror hehe. Men jeg har jo faktisk opplevd selv at det virker. http://www.silvametoden.no/ Og du kan kjøpe så mange bøker og CDer du vil om det. Markedsføring av varer og tjenster på DOL er vi ikke ukjent med. Jeg har kjellern full av dildoer jeg skulle ha solgt. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg tror det finnes noen få som har evner andre ikke har. Jeg tror også det finnes mange som utnytter andres sykdom og sårbarhet. De jeg tror virkelig har evner er de som ikke krever betaling. 0 Siter
Osiris Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg tror bestemt at mesteparten av de som opererer i denne bransjen er juksemakere, og jeg tror like bestemt at healing virker når den utføres av folk som har denne evnen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 For de fleste religioner, så er det mange aspekter som hverken kan bevises eller motbevises. For fenomener som de trådstarter nevnte og jeg supplerte med, har man etter mye forskning ennå til gode å kunne bevise at dette er virkelig. I forhold til mediumer og healere, så er det en så stor andel av svindlere og lurendreiere på markedet at selv om noen faktisk skulle vise seg å ha virkelige evner, så vil likevel 99,999999999% være fake - den promillen av promillen av promillen som kanskje er ekte, har ennå tilgode å vise dette ovenfor mennesker som kan dokumentere dette. Har du ikke lest om Marcello Haugen? Jeg tviler på at han var fake. Han fant stadig sauene til faren til naboen min. Dessuten har universitetssykehuset i Tromsø ansatt en blodstemmer eller de hadde det i hvert fall før. Tror ikke de hadde giddet å betale for humbug. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Leste om Harry Houdinis lille ekspedisjon inn i det miljøet. For -mange- år siden riktig nok, så husker ikke alle detaljer. Men det er vel snart 100 år siden han hadde sin lille runde i denne verdenen - og ingen av dem han oppsøkte var reelle ihvertfall. Da får du lese litt mere da Det er mange å lese om forstår du... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.