musikeren Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Vet om noen jeg.... Og da snakker jeg ikke om meg selv,bare så det er sakt Navn? 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Som oppdratt av lege-foreldre som sverger til vitenskapen må jeg si meg påvirket av det. Tror ikke på mediumer/healer i det hele tatt. Ingen kan noen gang klare å overbevise meg heller, tror jeg. Her er det kun harde fakta som gjelder :=) Kan tenke meg det da ja,siden du har fått det inn med morsmelken..he he Men hadde du gitt det en kjangs.....så.....ja ja,jeg er ikke ute etter å overbevise noen. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Navn? Kan desverre ikke oppgi navn,de to som hjelper meg er fullbooket,og kan ikke ta imot flere til konsultasjon De er ikke i media...vel..det går via jungeltelegrafen... 0 Siter
musikeren Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Kan desverre ikke oppgi navn,de to som hjelper meg er fullbooket,og kan ikke ta imot flere til konsultasjon De er ikke i media...vel..det går via jungeltelegrafen... Det kan da uansett ikke være noe i veien med å si hva de heter? 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det kan da uansett ikke være noe i veien med å si hva de heter? Hvis jeg sier hva de heter skjønner alle hvem jeg er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.