filiokus81 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Inspirert av tråden lenger ned om hvem man tror er pene.... ....hvordan vil du beskrive deg selv? Hvordan er din personlighet, og hvordan oppfatter du ditt eget utseende? Artig å finne ut mer om folket bak nickene! :-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 For å svare meg selv: Jeg er knapt 1.70 høy, slank og har mørkeblondt halvlangt hår med litt krøller i. Brungrønne øyne og fregner. Som person er jeg blid, omsorgsfull og humoristisk. Ganske glup tror jeg, men skrekkelig svimete og distre i blant. Kan i følge sambo være hårreisende naiv (er ikke alle bare snille og gjør alt i beste mening da??). ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg synes Glimtipper hadde en glitrende beskrivelse. Mørk, rocka og mystisk på utsiden, men annerledes på innsiden. Snill, drømmer om familie. Jeg er verdens mest sensitive person, jeg kan ikke få nok av kos, jeg blir rørt til tårer av alt som går på tv, blir lett sjalu og såret, osv, og samtidig liker jeg ikke å innrømme det, og gjør det sjeldent, også når det gjelder de nærmeste, for jeg vil være sterkere. Glad i å lage mat, lat, distre, sier akkurat hva jeg mener rett ut, alltid, og synes andre også bør gjøre det. (Skjønt det er mange måter å si ting på likevel). Ærlighet er det viktigste av alt for meg, tror jeg. Og så er jeg sexfiksert og totalt avhengig av _mye_ sex =s 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg er helt mørkhåret, nesten skulderlangt hår, 172 cm høy/58 kg, en smule forfengelig, aktiv, positiv, snill, morsom i selskap med folk jeg føler meg trygg på, utålmodig, effektiv, ryddig og strukturert, konfliktsky, sans for humor... Det tror jeg dekker det meste :-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 Jeg er helt mørkhåret, nesten skulderlangt hår, 172 cm høy/58 kg, en smule forfengelig, aktiv, positiv, snill, morsom i selskap med folk jeg føler meg trygg på, utålmodig, effektiv, ryddig og strukturert, konfliktsky, sans for humor... Det tror jeg dekker det meste :-) Hehe, konfliktsky ja - det gjelder her også :-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 Jeg synes Glimtipper hadde en glitrende beskrivelse. Mørk, rocka og mystisk på utsiden, men annerledes på innsiden. Snill, drømmer om familie. Jeg er verdens mest sensitive person, jeg kan ikke få nok av kos, jeg blir rørt til tårer av alt som går på tv, blir lett sjalu og såret, osv, og samtidig liker jeg ikke å innrømme det, og gjør det sjeldent, også når det gjelder de nærmeste, for jeg vil være sterkere. Glad i å lage mat, lat, distre, sier akkurat hva jeg mener rett ut, alltid, og synes andre også bør gjøre det. (Skjønt det er mange måter å si ting på likevel). Ærlighet er det viktigste av alt for meg, tror jeg. Og så er jeg sexfiksert og totalt avhengig av _mye_ sex =s "Jeg er verdens mest sensitive person, jeg kan ikke få nok av kos, jeg blir rørt til tårer av alt som går på tv, blir lett sjalu og såret, osv, og samtidig liker jeg ikke å innrømme det, og gjør det sjeldent, også når det gjelder de nærmeste, for jeg vil være sterkere" Signerer! Det var en veldig god beskrivelse også av meg. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Mann, skytte, -71 modell. Pappa til to barn. Gift, for andre gang. Ca 190 cm høy, mørkt brunt hår (med lite igjen på toppen), skjegg og briller. Bredbygd. Jobber i kirken. Har tidligere vært kredittkontrollmedarbeider, filmtekster og typograf/macoperatør. Bokorm (når jeg har anledning), leser fantasy, sci-fi og krim. Litt musikknerd; med sterk dragning mot mørk musikk. Ofte også hard og brutal musikk - men ikke ekstrem musikk a la moderne black metal. Setter dog og pris på klassisk og jazz i moderate doser. Stillferdig av vesen, vanskelig å bli nært kjent med. Er svært selektiv med hvem som får anledning til å bli ordentlig kjent med meg. Trives best blant kvinner - fortrinnsvis kvinner som er lite opptatt av overfladiske ting. Har lite sans for typisk mannlige fenomener som konkurranseinstinkt og skryting. Ikke spesielt opptatt av materielle verdier og statussymboler. Er på stadig søken etter viten og kunnskap; fascineres av menneskesinnet, gammel historie og samtidshistorie. Og har stadig en barn(s)lig fascinasjon for dinosaurer og krypdyr som eksisterte på jorden for titalls og hundretalls millioner år siden. Og min største frykt er trolig å bli satt - å komme til det stadiet i livet at jeg ikke lenger oppsøker kunnskap, og i stedet avviser den. -- Tipper det blir en av de mer detaljerte beskrivelsene i denne tråden ;-) 0 Siter
yellow Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Mørkt langt litt krølletet hår, blå øyne (tror jeg), nomalt tykk/tynn (tror jeg) 1.61 lav. Normalt utseende tror jeg.. Ellers er jeg ( tror jeg): Morsom, lett å snakke med...snakker masssse, ler massse, humørspreder, effektiv......vansklig å komme innpå, folk har en tendens til å tro de kjenner meg, uten å kjenne meg i det hele tatt. sånn, det får være bra:-) 0 Siter
Aryane Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hm.....det var ikke lett, men jeg kan jo prøve: Jeg er passe høy og passe tjukk, kunne alltid vært tynnere, men er stort sett fornøyd. Har hår ned til midten av ryggen, det er kaffefarget med gyllne striper i og øynene er grønne. Jeg er sinnsykt utålmodig, men får bestandig høre hvor tålmodig jeg er, men de som kaller meg tålmodig ser nok ikke kaoset inni hodet mitt ) Jeg er veldig følsom, griner både når jeg hører nasjonalsangen og når jeg ser Extreme Makeover. Jeg er veldig kosete, elsker både å få og gi klemmer, og oppfører meg stadig som nyforelsket når jeg er med kjæresten min. Når jeg har bestemt meg for noe gir jeg meg ikke før jeg har klart det. Ellers er jeg stort sett positiv og glad, ser ikke problemer, bare løsninger! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Mann, skytte, -71 modell. Pappa til to barn. Gift, for andre gang. Ca 190 cm høy, mørkt brunt hår (med lite igjen på toppen), skjegg og briller. Bredbygd. Jobber i kirken. Har tidligere vært kredittkontrollmedarbeider, filmtekster og typograf/macoperatør. Bokorm (når jeg har anledning), leser fantasy, sci-fi og krim. Litt musikknerd; med sterk dragning mot mørk musikk. Ofte også hard og brutal musikk - men ikke ekstrem musikk a la moderne black metal. Setter dog og pris på klassisk og jazz i moderate doser. Stillferdig av vesen, vanskelig å bli nært kjent med. Er svært selektiv med hvem som får anledning til å bli ordentlig kjent med meg. Trives best blant kvinner - fortrinnsvis kvinner som er lite opptatt av overfladiske ting. Har lite sans for typisk mannlige fenomener som konkurranseinstinkt og skryting. Ikke spesielt opptatt av materielle verdier og statussymboler. Er på stadig søken etter viten og kunnskap; fascineres av menneskesinnet, gammel historie og samtidshistorie. Og har stadig en barn(s)lig fascinasjon for dinosaurer og krypdyr som eksisterte på jorden for titalls og hundretalls millioner år siden. Og min største frykt er trolig å bli satt - å komme til det stadiet i livet at jeg ikke lenger oppsøker kunnskap, og i stedet avviser den. -- Tipper det blir en av de mer detaljerte beskrivelsene i denne tråden ;-) Litt usikker på hvorfor jeg trodde du var jente... Hm, snodig sak 0 Siter
Hawkwind Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Mørkt langt litt krølletet hår, blå øyne (tror jeg), nomalt tykk/tynn (tror jeg) 1.61 lav. Normalt utseende tror jeg.. Ellers er jeg ( tror jeg): Morsom, lett å snakke med...snakker masssse, ler massse, humørspreder, effektiv......vansklig å komme innpå, folk har en tendens til å tro de kjenner meg, uten å kjenne meg i det hele tatt. sånn, det får være bra:-) Virker til å stemme bra det der ja. Ihvertfall slik jeg husker deg. Vanskelig å komme innpå ja; du er ikke alene om den greia der *s* 0 Siter
Hawkwind Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Litt usikker på hvorfor jeg trodde du var jente... Hm, snodig sak Om det er noen trøst - du er ikke den første. Relativt mange som har blitt overrasket over at jeg er mann når de kun har forholdt seg til foruminnlegg *s* Antar jeg ikke har en veldig typisk maskulin personlighet ;-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg er 1.70, 57 kg, har grønne øyne, _masse_ krøller i halvlangt mørkt hår med lyse striper. Er ganske fornøyd med kroppen, føler jeg er relativt normal. Ikke overvektig, ikke modellvakker, men pen nok til at jeg får den oppmerksomheten jeg trenger forsåvidt. Som person... Jeg er snill, omtenksom - bryr meg mye om mange og strekker meg gjerne litt ekstra hele tiden. Hjelpsom - på grensen til idiot der faktisk, har _veldig_ vanskelig for å si nei, uansett hva det gjelder. Kravstor - jeg vet hva jeg vil ha, men jeg gir tilsvarende mye. Påståelig, sta og vitebegjærlig Og så er jeg irriterende engasjert i mye rart! Og med engasjementet følger en enorm innlevelse - som med fordel kunne vært begrenset ny og ne. Hva skal man si... Jeg er et sånt menneske som alltid har hundre baller i luften, må være litt i sentrum, alltid vil folk det beste og sier ja til alt mulig rart om det kan hjelpe noen. Jeg gir alt når jeg først gir, og får de største smellene når det smeller. Tar alt personlig, og hvertfall om det står mitt navn på det - har liten evne til å snu det andre kinnet til, eller ikke la meg affisere av noe. Er ekstremt følsom, reagerer med tårer på mye, sinne, glede, sorg - dokumentarer En egenskap som går dårlig sammen med ønsket om å oppnå, om å prestere og å være "best" i alt", da følger det gjerne noen smeller med på kjøpet. Har oppnådd mye til å være så ung, har lært mye, og erfart mye - på godt og vondt. Jeg har en fantastisk tre-åring jeg gjør alt for, og en mamma jeg ser opp til som mitt store forbilde på mange områder. Tja, det var vel omtrent alt sånn på fem minutter? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Om det er noen trøst - du er ikke den første. Relativt mange som har blitt overrasket over at jeg er mann når de kun har forholdt seg til foruminnlegg *s* Antar jeg ikke har en veldig typisk maskulin personlighet ;-) Men nicket ditt er iallefall det mest maskuline her inne :-) Synes jeg iallefall! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Om det er noen trøst - du er ikke den første. Relativt mange som har blitt overrasket over at jeg er mann når de kun har forholdt seg til foruminnlegg *s* Antar jeg ikke har en veldig typisk maskulin personlighet ;-) Nei, det var noe med medfølelsen tidligere i dag 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg er stort sett blid og grei, gestikulerende og pratsom, men kan bli humørsyk og sint og har kort lunte, særlig uten siggiser. Jeg er glad i dyr. Jeg lager en storartet piknikk-kurv og elsker og koke. Jeg drodler på alt, men er ikke særlig artistisk utover det, synger forjævlig og har en pussig altstemme. Folk synes jeg er blid og rar, men litt gal. Jeg tilgir lett og spanderer gladelig, men er litt opp som en løve og ned som en skinnfell, jeg er emosjonell og tullete. Jeg liker og jobber dessuten med musikk, bøker og tegneserier. Jeg leser hele tiden. Alt! Jeg blir naken om jeg er full og blid, jeg hasr ett eller annet nudistgen. Jeg synger også Folsom Prison om nok og drikke..;-P Jeg har lyst hår som jeg bleiker bleikere, litt ringer og dingel dangel, jeg er ca 170 høy, passe slank, men med store pupper på (yeah!), men har stygge føtter. Jeg har ganske søte brune øyne, og blir pen med sminke på..;-P Jeg synes selv jeg har fin rompe og pene ben, og er relativt fornøyd sånn generellt. Klesstilen varierer, stort sett rocka og causal, men jeg går ikke av veien for skikkelig oppdolling om anledningen byr seg! :-) Ellers er sommer den beste årstiden, båtis den beste isen og bloodymary og white russian de beste drinkene! Det var nå¨litt av en CV, hva? ;-P 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg har blå øyne, bølgete lyst langt hår, en ca en million fregner. Jeg er ikke sånn kjempehøy, men jeg høyere enn hva mange tror, men det er pga at sambo er så himla mye høyere enn meg, da blir jeg ekstra liten ;-) Jeg har ett voldsomt temprament, blir fort sint, men heldigvis like fort blid igjen ) Jeg er himla redd for og såre andre.... Noe som gjerne går på bekostning av meg selv. Og så tar jeg gjerne en fest, eller en hyggelig vennekveld, eller en kveld med sambo, setter igrunnen pris på det meste sånn sett ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Ja også glemte omtrent det vigtigste, Jeg prater ganske mye...Veldig mye vil nok mange si, men jeg tar meg altså tid til og puste innimellom, så det så *s* 0 Siter
Gjest tiiink Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 jeg er lita og feit, men har draget på både menn og bifile jenter som bare faen. Kanskje pga de store faste puppene og det modellvakre ansiktet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Tja. 184 cm. høy. Cirka 90 kilo. Brune øyne. Håret er stort sett alltid kort. Det er for øvrig mørk blondt. Har en ganske rolig innstilling til livet. Trives med god musikk, film og bøker. Ikke opptatt av status, og tar egentlig hver dag som den kommer. Er nok ganske umoden. Har lyst til å være ung for alltid, og kommer til å skryte på meg å være 29 i mange år framover. Heldigvis ser jeg ut som en barnerumpe, så det er intet problem. Jeg er nok veldig snill, og tror jeg duger ganske greit som samtalepartner. Kommer godt overens med de fleste. Jeg er ikke noe god til å ta imot ros, selv om jeg naturligvis liker det. Men jeg vet aldri hva jeg skal svare. Det gjelder også her inne. Jeg virker nok mye sterkere enn jeg er. Har alltid vært den sterke, helt siden jeg måtte være det som barn, og jeg viser sjelden følelser - men det vil ikke si at jeg ikke har dem. De sier musikk- og litteratursmak sier noe om folk. Vel, det er mulig. Jeg, som Hawkwind, tiltrekkes av mørk musikk, mørk litteratur og mørke filmer. Jeg får innovertiss og abstinenser av alle "i love you very much"-låtene på radioen. Jeg liker følelsene jeg får av dyster musikk og mørke bøker, og kjenner meg langt bedre igjen i Loes naive verden og Ambjørnsens depressive persongalleri, enn i gladlitteratur, gladmusikk og gladfilmer. Det er mulig det sier noe om meg. Jeg anser også meg selv som relativt intelligent, men jeg har knapt noen formening om hva jeg vil med livet mitt. Har noen drømmer, men ingen som går på sånne vanlige A4-greier. Trives f.eks. bedre med elskerinner enn kjærester, og jeg føler ingen frykt i forhold til aldri å møte en eller annen stor kjærlighet. Ser ikke det store i det, noe jeg tror de fleste synes er merkelig. Og det er mulig det er det. Dol er en tumleplass for meg. Jeg liker å skrive og jeg liker å våse, og seriøse diskusjoner hører mer seriøse plasser til. Ja, og jeg er visst fotballgal. Det er en lidelse på lik linje med musikk, film og gode bøker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.