ShitDiddelyDo Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Mørkt langt litt krølletet hår, blå øyne (tror jeg), nomalt tykk/tynn (tror jeg) 1.61 lav. Normalt utseende tror jeg.. Ellers er jeg ( tror jeg): Morsom, lett å snakke med...snakker masssse, ler massse, humørspreder, effektiv......vansklig å komme innpå, folk har en tendens til å tro de kjenner meg, uten å kjenne meg i det hele tatt. sånn, det får være bra:-) Det stemmer bra. Og du snakker faktisk så mye at det kan være vanskelig å komme til ordet. Det er sikkert derfor du synes jeg er en god lytter. Det er rett og slett fordi jeg ikke klarer å bryte inn. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Tja. 184 cm. høy. Cirka 90 kilo. Brune øyne. Håret er stort sett alltid kort. Det er for øvrig mørk blondt. Har en ganske rolig innstilling til livet. Trives med god musikk, film og bøker. Ikke opptatt av status, og tar egentlig hver dag som den kommer. Er nok ganske umoden. Har lyst til å være ung for alltid, og kommer til å skryte på meg å være 29 i mange år framover. Heldigvis ser jeg ut som en barnerumpe, så det er intet problem. Jeg er nok veldig snill, og tror jeg duger ganske greit som samtalepartner. Kommer godt overens med de fleste. Jeg er ikke noe god til å ta imot ros, selv om jeg naturligvis liker det. Men jeg vet aldri hva jeg skal svare. Det gjelder også her inne. Jeg virker nok mye sterkere enn jeg er. Har alltid vært den sterke, helt siden jeg måtte være det som barn, og jeg viser sjelden følelser - men det vil ikke si at jeg ikke har dem. De sier musikk- og litteratursmak sier noe om folk. Vel, det er mulig. Jeg, som Hawkwind, tiltrekkes av mørk musikk, mørk litteratur og mørke filmer. Jeg får innovertiss og abstinenser av alle "i love you very much"-låtene på radioen. Jeg liker følelsene jeg får av dyster musikk og mørke bøker, og kjenner meg langt bedre igjen i Loes naive verden og Ambjørnsens depressive persongalleri, enn i gladlitteratur, gladmusikk og gladfilmer. Det er mulig det sier noe om meg. Jeg anser også meg selv som relativt intelligent, men jeg har knapt noen formening om hva jeg vil med livet mitt. Har noen drømmer, men ingen som går på sånne vanlige A4-greier. Trives f.eks. bedre med elskerinner enn kjærester, og jeg føler ingen frykt i forhold til aldri å møte en eller annen stor kjærlighet. Ser ikke det store i det, noe jeg tror de fleste synes er merkelig. Og det er mulig det er det. Dol er en tumleplass for meg. Jeg liker å skrive og jeg liker å våse, og seriøse diskusjoner hører mer seriøse plasser til. Ja, og jeg er visst fotballgal. Det er en lidelse på lik linje med musikk, film og gode bøker. Du må være urban (Oslo). Stemmer? Du høres interessant ut. 0 Siter
org Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg er lita, ca 148 cm, har ca 9 kg for mye. Håret er halvlangt og mørkebrunt. Jeg er kreps, altså rolig, følsom og fremtrer som vennlig, sier folk. Snill inntil det absurde. Svært dårlig til å si nei. Svak for ros, men dårlig til å ta imot. Liker glad musikk og morsom litteratur. Er oftest glad. Liker å diskutere _sak_, ikke person. Glad i familielivet, særlig barn og mann. Elsker å bake og lage god mat. 0 Siter
Lucretia Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Vel. Jeg er en liten sortkledd kladd av ei jente som liker dyster musikk og mørke klubbkvelder på John Dee. Har laaangt rødt (farget) hår, blågrå eller noe sånn øyne. Er 166cm høy. Veier litt over 60kg. Har "alltid" (dvs så lenge jeg kan huske og iallefall siden barneskolen) interessert meg for det alternative/overnaturlige. Spøkelser. Spåing. Astrologi. Spiritisme. Hekser. Vampyrer. etc. Jeg er en drømmer. Noe rotete av meg, og glemsk. Ønsker ingen noe vondt. Glad i dyr, derfor vegetarianer. Liker meg på kjøkkenet. Sånn passe naiv. Rolig. Masse tålmodighet. Og toleranse. Har en voldsom evne til å føle med andre. Noe som av og til kan være smertefullt. Av og til føles det som om andres følelser sterkere enn mine. Jeg er sta og trassig. Kjeder meg aldri alene. Heller i dårlig selskap. For tiden er jeg geofagstudent som jobber som personlig assistent. Jeg er forelsket og lykkelig. hm. ja det for holde for nå, tenker jeg. 0 Siter
Lucretia Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg er lita, ca 148 cm, har ca 9 kg for mye. Håret er halvlangt og mørkebrunt. Jeg er kreps, altså rolig, følsom og fremtrer som vennlig, sier folk. Snill inntil det absurde. Svært dårlig til å si nei. Svak for ros, men dårlig til å ta imot. Liker glad musikk og morsom litteratur. Er oftest glad. Liker å diskutere _sak_, ikke person. Glad i familielivet, særlig barn og mann. Elsker å bake og lage god mat. Jeg er også kreps 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Tja. 184 cm. høy. Cirka 90 kilo. Brune øyne. Håret er stort sett alltid kort. Det er for øvrig mørk blondt. Har en ganske rolig innstilling til livet. Trives med god musikk, film og bøker. Ikke opptatt av status, og tar egentlig hver dag som den kommer. Er nok ganske umoden. Har lyst til å være ung for alltid, og kommer til å skryte på meg å være 29 i mange år framover. Heldigvis ser jeg ut som en barnerumpe, så det er intet problem. Jeg er nok veldig snill, og tror jeg duger ganske greit som samtalepartner. Kommer godt overens med de fleste. Jeg er ikke noe god til å ta imot ros, selv om jeg naturligvis liker det. Men jeg vet aldri hva jeg skal svare. Det gjelder også her inne. Jeg virker nok mye sterkere enn jeg er. Har alltid vært den sterke, helt siden jeg måtte være det som barn, og jeg viser sjelden følelser - men det vil ikke si at jeg ikke har dem. De sier musikk- og litteratursmak sier noe om folk. Vel, det er mulig. Jeg, som Hawkwind, tiltrekkes av mørk musikk, mørk litteratur og mørke filmer. Jeg får innovertiss og abstinenser av alle "i love you very much"-låtene på radioen. Jeg liker følelsene jeg får av dyster musikk og mørke bøker, og kjenner meg langt bedre igjen i Loes naive verden og Ambjørnsens depressive persongalleri, enn i gladlitteratur, gladmusikk og gladfilmer. Det er mulig det sier noe om meg. Jeg anser også meg selv som relativt intelligent, men jeg har knapt noen formening om hva jeg vil med livet mitt. Har noen drømmer, men ingen som går på sånne vanlige A4-greier. Trives f.eks. bedre med elskerinner enn kjærester, og jeg føler ingen frykt i forhold til aldri å møte en eller annen stor kjærlighet. Ser ikke det store i det, noe jeg tror de fleste synes er merkelig. Og det er mulig det er det. Dol er en tumleplass for meg. Jeg liker å skrive og jeg liker å våse, og seriøse diskusjoner hører mer seriøse plasser til. Ja, og jeg er visst fotballgal. Det er en lidelse på lik linje med musikk, film og gode bøker. Du høres jo rett og slett ut som litt av en kjernekar og kjekkas da, SDD! :-) Veldig, veldig sympatisk, rett og slett! :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Tja. 184 cm. høy. Cirka 90 kilo. Brune øyne. Håret er stort sett alltid kort. Det er for øvrig mørk blondt. Har en ganske rolig innstilling til livet. Trives med god musikk, film og bøker. Ikke opptatt av status, og tar egentlig hver dag som den kommer. Er nok ganske umoden. Har lyst til å være ung for alltid, og kommer til å skryte på meg å være 29 i mange år framover. Heldigvis ser jeg ut som en barnerumpe, så det er intet problem. Jeg er nok veldig snill, og tror jeg duger ganske greit som samtalepartner. Kommer godt overens med de fleste. Jeg er ikke noe god til å ta imot ros, selv om jeg naturligvis liker det. Men jeg vet aldri hva jeg skal svare. Det gjelder også her inne. Jeg virker nok mye sterkere enn jeg er. Har alltid vært den sterke, helt siden jeg måtte være det som barn, og jeg viser sjelden følelser - men det vil ikke si at jeg ikke har dem. De sier musikk- og litteratursmak sier noe om folk. Vel, det er mulig. Jeg, som Hawkwind, tiltrekkes av mørk musikk, mørk litteratur og mørke filmer. Jeg får innovertiss og abstinenser av alle "i love you very much"-låtene på radioen. Jeg liker følelsene jeg får av dyster musikk og mørke bøker, og kjenner meg langt bedre igjen i Loes naive verden og Ambjørnsens depressive persongalleri, enn i gladlitteratur, gladmusikk og gladfilmer. Det er mulig det sier noe om meg. Jeg anser også meg selv som relativt intelligent, men jeg har knapt noen formening om hva jeg vil med livet mitt. Har noen drømmer, men ingen som går på sånne vanlige A4-greier. Trives f.eks. bedre med elskerinner enn kjærester, og jeg føler ingen frykt i forhold til aldri å møte en eller annen stor kjærlighet. Ser ikke det store i det, noe jeg tror de fleste synes er merkelig. Og det er mulig det er det. Dol er en tumleplass for meg. Jeg liker å skrive og jeg liker å våse, og seriøse diskusjoner hører mer seriøse plasser til. Ja, og jeg er visst fotballgal. Det er en lidelse på lik linje med musikk, film og gode bøker. "jeg viser sjelden følelser - men det vil ikke si at jeg ikke har dem." Tror det er den mest sexy setningen jeg kan høre en mann si.... (Nest etter, fy faen, du er bra) 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hadde jeg hatt pels ville du kalt meg en rotte! ;p 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg er liten og slank, med langt blondt hår og veldig blå øyne, og babymyk hud Ellers er jeg en ekstremt blid person, smiler og ler veldig mye. Jeg kan bli fryktelig sint, hvor jeg hyler og skriker og kjefter og blir nesten litt smågæren før jeg roer meg igjen og er like blid. Jeg er ambisøs og veldig målrettet. Jeg er en skikkelig byjente, og ganske moteinteressert. Ellers er jeg glad i en god fest, og spesielt glad i å dra på byen. Jeg har fått høre av mange at jeg har en noe forførende væremåte, og at jeg oser sex (hva nå enn man vil legge i det). Jeg hater urettferdighet og er veldig bestemt og sta (som den skorpionen jeg er). 0 Siter
Gjest Lucy Lou Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har lyseblondt hår til skuldrene, har blå øyne og er 1,74 høy. Er ganske humoristisk og flørten av meg, og liker å være litt småfrekk:) Leser ganske mye her på dol, men skriver ikke så mye. Har ikke hatt så mye å si til nå. Jeg varierer mellom å være ganske mørk; fra å like mørk musikk, mørkt lesestoff og å være ganske dypttenktende og melankolsk, til å le og å være humoristik og å høre på sprø musikk. Liker å lese alt fra humoristiske bøker til å grave meg ned i dypt alvorlige ting. Tar innover meg trise skjebner og kan gråte over det, men kan også fleipe ganske mye. Konklusjon: Konktrastfull. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Men nicket ditt er iallefall det mest maskuline her inne :-) Synes jeg iallefall! Hehe - det er kanskje litt maskulint...? Valgte nicket på grunn av en rockegruppe jeg har hørt på siden tidlig i tenårene. Liker klanget på navnet, og har stadig veldig sans for musikken den gruppen lager og. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Nei, det var noe med medfølelsen tidligere i dag :-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Tja. 184 cm. høy. Cirka 90 kilo. Brune øyne. Håret er stort sett alltid kort. Det er for øvrig mørk blondt. Har en ganske rolig innstilling til livet. Trives med god musikk, film og bøker. Ikke opptatt av status, og tar egentlig hver dag som den kommer. Er nok ganske umoden. Har lyst til å være ung for alltid, og kommer til å skryte på meg å være 29 i mange år framover. Heldigvis ser jeg ut som en barnerumpe, så det er intet problem. Jeg er nok veldig snill, og tror jeg duger ganske greit som samtalepartner. Kommer godt overens med de fleste. Jeg er ikke noe god til å ta imot ros, selv om jeg naturligvis liker det. Men jeg vet aldri hva jeg skal svare. Det gjelder også her inne. Jeg virker nok mye sterkere enn jeg er. Har alltid vært den sterke, helt siden jeg måtte være det som barn, og jeg viser sjelden følelser - men det vil ikke si at jeg ikke har dem. De sier musikk- og litteratursmak sier noe om folk. Vel, det er mulig. Jeg, som Hawkwind, tiltrekkes av mørk musikk, mørk litteratur og mørke filmer. Jeg får innovertiss og abstinenser av alle "i love you very much"-låtene på radioen. Jeg liker følelsene jeg får av dyster musikk og mørke bøker, og kjenner meg langt bedre igjen i Loes naive verden og Ambjørnsens depressive persongalleri, enn i gladlitteratur, gladmusikk og gladfilmer. Det er mulig det sier noe om meg. Jeg anser også meg selv som relativt intelligent, men jeg har knapt noen formening om hva jeg vil med livet mitt. Har noen drømmer, men ingen som går på sånne vanlige A4-greier. Trives f.eks. bedre med elskerinner enn kjærester, og jeg føler ingen frykt i forhold til aldri å møte en eller annen stor kjærlighet. Ser ikke det store i det, noe jeg tror de fleste synes er merkelig. Og det er mulig det er det. Dol er en tumleplass for meg. Jeg liker å skrive og jeg liker å våse, og seriøse diskusjoner hører mer seriøse plasser til. Ja, og jeg er visst fotballgal. Det er en lidelse på lik linje med musikk, film og gode bøker. Ikke uventet kunne jeg nok ha tatt med flere av avsnittene dine i min beskrivelse. Man får vel en del automatiske likhetstrekk i personligheten når man har levd såkalte "interessante liv" antar jeg ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er liten og slank, med langt blondt hår og veldig blå øyne, og babymyk hud Ellers er jeg en ekstremt blid person, smiler og ler veldig mye. Jeg kan bli fryktelig sint, hvor jeg hyler og skriker og kjefter og blir nesten litt smågæren før jeg roer meg igjen og er like blid. Jeg er ambisøs og veldig målrettet. Jeg er en skikkelig byjente, og ganske moteinteressert. Ellers er jeg glad i en god fest, og spesielt glad i å dra på byen. Jeg har fått høre av mange at jeg har en noe forførende væremåte, og at jeg oser sex (hva nå enn man vil legge i det). Jeg hater urettferdighet og er veldig bestemt og sta (som den skorpionen jeg er). Dette kunne jeg har skrevet om deg faktisk, akkurat slik har jeg oppfatte deg. Så vet jeg at du er svært pen også da:-) Svarte.......når jeg tenker meg om......hvorfor er ikke jeg 20 år yngre?...hæ??? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er 170 og ca 60 kg. Jeg har brune øyne og langt mørkt hår. Av personlighet er jeg ganske sjenert, men bare snill og hyggelig, kanskje litt morsom hvis du blir kjent med meg :-) Kollegaer oppfatter meg som en som alltid er blid og glad. Jeg er ikke akkurat utpreget sosial, jeg trives godt i eget selskap, men heller ikke asosial. Liker meg godt i naturen, der det er stille og rolig. Jeg elsker dyr, spesielt hunder og er omsorgsfull overfor dem jeg er glad i. Men jeg har dårlige sider også! Jeg er forferdelig distrè, og vimsete. Det oppveier jeg ofte ved å være strukturert og ryddig, men ikke alltid!! 0 Siter
Dory Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Veldig blid:) Blir lett lei meg, er følsom. Men går fort over, så er jeg like blid igjen. Snill. Lett stresset. Må planlegge, og kan bli litt satt ut om jeg ikke vet hva som sjer de neste dagene. Men jeg jobber med saken, og prøver å bli flinkere til å ikke planlegge...! PMS sint..! Hihi. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Om det er noen trøst - du er ikke den første. Relativt mange som har blitt overrasket over at jeg er mann når de kun har forholdt seg til foruminnlegg *s* Antar jeg ikke har en veldig typisk maskulin personlighet ;-) Jeg har alltid tenkt at du er en mann. 0 Siter
Osiris Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Mørkhåret, grønne øyne -164 høy, 48 år. Trener ganske mye, noe folk ikke tror når de ser meg. Har litt for mange kilo noen steder. Musikksmaken min er allsidig, men favorittene er Dire Straits, Janis Joplin, Savage Rose, Radka Toneff, Greatful Dead +++++ Hva jeg ikke liker av musikk: jeg simpelthen hater svensktopp og dansebandmusikk! Tortur spør du meg. Trekkspillmusikk kommer nesten i samme kategori. Ellers så er jeg snill og omtenksom mot mine venner og nærmeste. Opptatt av et rettferdig samfunn og med det så mener jeg et samfunn hvor alle skal ha like muligheter, og med mindre forskjeller på fattig og rik enn det vi ser i verden i dag. Bor alene, var gift i mange år i et veldig negativt forhold med en som var alkoholiker og psykopat. Ser ingen grunn til å prøve ekteskap på nytt, vil heller ha kjærester som bor et stykke unna meg slik at de ikke påvirker hverdagen min. Har ingen barn, noe jeg har savnet men har nå akseptert situasjonen. Prøver å være supertante for mine tantebarn i stedet. Er nok ikke den som slipper veldig mange tett innpå meg, har få men gode venner og en STOR bekjentskapskrets. Syns livet stort sett er ganske ok- har heller ingen problem med at jeg er nærmere 50 enn 40. Alternativet ville vært kjedelig tror jeg. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har alltid tenkt at du er en mann. Joa - og har aldri lagt skjul på det heller. Men like fullt er det en del som fra tid til annen blir litt overrasket over dette. *s* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er nok ganske vanlig og muligens litt kjedelig (?). Men inni meg har jeg en 60-/70-talls hippie boende, men jeg lever altså et ordinært arbeiderklasseliv. (Ikke helt seriøst dette, altså...) Jeg liker godt bøker (krim), musikk, film og fotball, men jeg har ikke så mye tid til dette. Det kan virke som om øynene kan skifte farge; i dag er de blågrønne. Du da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.